SVA/NDM/105: Dostawa, montaż oraz ustawienie wyposażenia do budynku nr 8 przy ul. Marsa 80 w Warszawie - zad. 70026

Publication date 2015-12-04
End date 2015-12-14 11:00:00
Instytucja SINEVIA Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 178963 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i ustawieniem wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w budynku nr 8 przy ul. Marsa 80 w Warszawie. Elementy regału, kontenera, biurka lub szafy skręcane / łączone elementem metalowym tzw. łącznikiem. Niedopuszczalne jest klejenie elementów biurka lub łączenie za pomocą kołka drewnianego. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu dostawy mebli.
Zakres zamówienia zawarty jest w przedmiocie zamówienia i dokumentacji projektowej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa SINEVIA Sp. z o.o.
Ulica ul. Tytusa Chałubińskiego 3A
Nr domu 3A
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-004
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 101 21 00 do 03
Fax 22 101 21 04
Internet www.sinevia.pl
Regon 14298987700000
E mail roman.bielanski@sinevia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/06/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również w wykonywaniu, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawę wraz z montażem mebli. Przy czym każda z dwóch dostaw powinna być wartości min. 200 000,00 PLN brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w części V ust. 1 pkt 1 - 4 SIWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców
Zdolne Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże , że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej 5 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu tego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania im do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich do wykonania zamówienia. Kwalifikacje powyższych pracowników muszą obejmować wszystkie kategorie prac związane z realizacją przedmiotu umowy.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Dla Zamawiającego wystarczającym jest przedstawienie przez Wykonawcę wykazu, który zawiera główne dostawy tj. dostawy określone w opisie sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający nie oczekuje informacji o wszystkich dostawach. Zgodnie z zapisem art. 24 ust. 2a ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw a) Karty lub zdjęcia katalogowe zaoferowanego wyposażenia; b) Atest higieniczny o dopuszczeniu gotowego produktu do użytkowania pod względem higienicznym zgodny z Polskimi Normami. c) Atest higieniczny na tkaniny zaproponowane w tapicerkach zgodny z Polskimi Normami. d) Atest trudnopalności tapicerki zaproponowanej w fotelach, krzesłach zgodny z Polskimi Normami. e) certyfikat na oferowane fotele obrotowe zgodne z normą PN-EN 1335-2 (lub równoważny) wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości (np. jednostkę badawczą akredytowaną), f) dokument potwierdzający, że zastosowana farba epoksydowa posiada atest higieniczny wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, g) atest higieniczny na obrzeża płyt wiórowych tj. na okleinę PCV/ABS, zastosowanych w oferowanych meblach, wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w części VI SIWZ w ust. 9 pkt 1, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Inne dokumenty Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zasady reprezentowania wraz z osobami uprawnionymi do reprezentacji wykonawcy w postępowaniach o zamówienie publiczne. Wszystkie wypełnione i podpisane załączniki ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oprócz projektu umowy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: a) w razie konieczności dostawy zamiennego przedmiotu umowy, nie powodującego wykroczenia poza przedmiot zamówienia - zmianie może ulec wartość przedmiotu umowy; b) w przypadku wystąpienia istotnych zmian dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację dostawy - zmianie może ulec termin realizacji umowy lub wartość przedmiotu umowy; c) w przypadku konieczności zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy, mając na względzie jego usprawnienie dla wypełnienia zamiaru stron niniejszej umowy - zmianie może ulec wartość przedmiotu umowy lub termin realizacji umowy; d) w przypadku zmiany parametrów technicznych przedmiotu umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy lub wartość przedmiotu umowy.
Kryt cena A
Spec www www.sinevia.pl
Spec war Sinevia Sp. z o.o. 05-100 Nowy Dwór Maz. ul. Paderewskiego 6, pok. 319
Data skl 14/12/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Sinevia Sp. z o.o. 05-100 Nowy Dwór Maz. ul. Paderewskiego 6 w kancelarii na pierwszym piętrze
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)