Remont budynku przy ul. Kanoniczej 12 w Krakowie - etap II

Publication date 2015-12-04
End date 2015-12-18 11:00:00
Instytucja Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 179395 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 452113105, 453320003, 454211005, 391410002, 391300002, 397000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Zamawiającego położonym w Krakowie przy ul. Kanoniczej 12, polegające na:
1) remoncie elewacji oraz izolacji ścian fundamentowych;
2) wymianie stolarki drzwiowej wraz z pomalowaniem farbą kolorową pomieszczeń oraz przygotowaniem ścian o łącznej powierzchni ok. 1250 m2, wymianie grzejników, remoncie pomieszczenia kuchni, remoncie barierek, termoizolacji stropu nad III piętrem;
3) remoncie pomieszczeń sanitarnych, wymianie balustrady i opraw świetlnych w hallu głównym;
4) wykonaniu iluminacji budynku;
5) dostawie mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń kuchni, archiwum oraz sekretariatu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 1 do siwz, dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do siwz oraz opis mebli i wyposażenia stanowiący załącznik nr 9 do siwz.
Roboty prowadzone będą na czynnym obiekcie, co oznacza w szczególności, że roboty winny być prowadzone w sposób jak najmniej dotkliwy dla normalnego funkcjonowania pracowników Zamawiającego jak i Najemców, jak również z umożliwieniem dostępu do Budynku osób trzecich. Prace wewnątrz budynku prowadzone będą w godz. od 17.00 do 8.00 oraz w soboty i niedziele (cały dzień).
Wykonawca będzie zobowiązany do przenoszenia mebli i dokumentów (w dostarczonych przez Wykonawcę koszach) na czas remontu pomieszczeń w uzgodnieniu z przedstawicielami Zamawiającego.
Projekt remontu budynku przy ul. Kanoniczej 12 jest prowadzony z zastosowaniem metodyki PRINCE2.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie
Ulica ul. Kanonicza 12
Nr domu 12
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-002
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 422-94-90
Fax 12 422-30-46
Internet www.wfos.krakow.pl
Regon 12111665400000
E mail zamowienia@wfos.krakow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: samorządowa osoba prawna
Rodzaj zam inny samorządowa osoba prawna
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości niniejszego zamówienia, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 40 000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Wiedza W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł każda, obejmujące remont elewacji, w tym co najmniej jedna w budynku zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków
Zdolne W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności: 1) w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), a w szczególności dysponują co najmniej: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, b) osobą (lub osobami) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacji, wodociągów i kanalizacji, c) osobą (lub osobami) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, d) osobą (lub osobami) posiadającą certyfikat potwierdzający znajomość metodyki zarządzania PRINCE2. 2) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie średnio rocznie zatrudniał co najmniej 20 osób.
Sytuacja W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na poziomie nie mniejszym niż 1.500.000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 8 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty a Formularz oferty podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz; b Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Strony przewidują możliwość zmiany wynagrodzenia określonego w ust. 1 w przypadku wykonania prac dodatkowych, których konieczność wyniknie z ujawnienia w Budynku obiektów o wartości archeologicznej, potwierdzonej opinią Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Zamawiający poniesie wówczas koszt zabezpieczenia placu budowy oraz obiektów o wartości archeologicznej, przy czym Zamawiający nie ponosi kosztów przestoju u Wykonawcy. Wykonanie prac dodatkowych wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy. W przypadku prac dodatkowych przewidzianych w ust. 3, wynagrodzenie za prace dodatkowe zostanie określone na podstawie kosztorysu powykonawczego, opracowanego przez Wykonawcę robót na podstawie średnich nośników i cen Biuletynu SEKOCENBUD i negocjacji z Zamawiającym. 2) Strony przewidują możliwość zmiany w przypadku wystąpienia robót zamiennych w stosunku do robót przewidzianych w projekcie, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikającego z treści oferty. Konieczność wykonania robót zamiennych może wynikać: z przyczyn o charakterze technologicznym, w tym z uwagi na zastosowanie innych materiałów budowlanych ze względu na zaprzestanie ich produkcji lub możliwość zastosowania materiałów i/lub rozwiązań o lepszych parametrach; ze zmiany w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót lub usprawnienia procesu budowy, wynikają z praktycznego wykorzystania obiektu, stwierdzenia zużycia instalacji lub poszczególnych elementów obiektu; z dążenia do zmniejszenia kosztów eksploatacji obiektu; z ustosunkowania się w dzienniku budowy do zaleceń w nim zawartych; ze zmiany przepisów prawa w trakcie wykonywania zamówienia. Wykonanie robót zamiennych może nastąpić na żądanie Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy, po uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonanie robót zamiennych może stanowić podstawę zmiany terminu wykonania umowy lub wysokości wynagrodzenia. W przypadku zmiany wysokości wynagrodzenia, rozliczenie robót zamiennych nastąpi na zasadach określonych powyżej.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 5
Kryt 3 okres realizacji prac wewnątrz budynku opisanych w pkt. III.1.2) siwz
Kryt 3p 5
Spec www http://bip.malopolska.pl/ojednostce17/Article/id,3613.html
Spec war Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie, ul. Kanonicza 12, 31-002 Kraków.
Data skl 18/12/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie, ul. Kanonicza 12, 31-002 Kraków, Dziennik Podawczy.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Uwaga do pkt II.2) Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że termin oferowany przez Wykonawców nie może być krótszy niż 6 miesięcy i dłuższy niż 12 miesięcy. Szczegółowy harmonogram zostanie uzgodniony przed podpisaniem umowy. W harmonogramie należy uwzględnić, że z uwagi na obchody Światowych Dni Młodzieży prace zewnętrzne będą musiały być wstrzymane w okresie od 5 lipca 2016 r. do 5 sierpnia 2016 r. W tym okresie nie mogą pozostać na zewnątrz budynku żadne rusztowania, kontenery itp. W okresie od 25 lipca 2016 do 1 sierpnia 2016 r. mogą nastąpić utrudnienia w dostępie do budynku. Dostawa mebli powinna zostać rozłożona w czasie przy czym, w II kwartale 2016 r. powinna nastąpić dostawa i montaż mebli w sekretariacie, pozostałe wyposażenie w miarę postępu prac.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)