Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Lublinie

Publication date 2015-12-04
End date 2015-12-14 10:00:00
Instytucja Urząd Kontroli Skarbowej w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 331148 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302361106, 302341009, 302346004, 301210003, 302021005, 302161100, 302313000, 324200003, 381121004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w tym:
- pamięć RAM typ A - 4 sztuki,
- pamięć RAM typ B - 5 sztuk,
- pamięć RAM typ C do laptopa - 2 sztuki,
- dysk twardy HDD 3,5 cali typ A - 10 sztuk,
- dysk twardy HDD 3,5 cali NAS typ B - 4 sztuki,
- dysk twardy HDD 2,5 cali typ C - 4 sztuki,
- przenośny dysk twardy HDD 2,5 cali typ D - 1 sztuka,
- dyski twarde 2,5 cali SSD - 5 sztuk,
- urządzenie wielofunkcyjne - 3 sztuki,
- skaner przenośny - 7 sztuk,
- drukarka przenośna - 3 sztuki,
- monitor komputerowy - 5 sztuk,
- router MiFi - 2 sztuki,
- lokalizator GPS - 2 sztuki

Opis

1. Pamięć RAM typ A - 4 sztuki,
2. Pamięć RAM typ B - 5 sztuk,
3. Pamięć RAM typ C do laptopa - 2 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ1. Dysk twardy HDD 3,5 cali typ A - 10 sztuk,
2. Dysk twardy HDD 3,5 cali NAS typ B - 4 sztuki,
3. Dysk twardy HDD 2,5 cali typ C - 4 sztuki,
4. Przenośny dysk twardy HDD 2,5 cali typ D - 1 sztuka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SIWZDyski twarde 2,5 cali SSD - 5 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1c do SIWZUrządzenie wielofunkcyjne - 3 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1d do SIWZ1. Skaner przenośny - 7 sztuk,
2. Drukarka przenośna - 3 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1e do SIWZMonitor komputerowy - 5 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1f do SIWZ1.Router MiFi - 2 sztuki,
2.Lokalizator GPS - 2 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1g do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Kontroli Skarbowej w Lublinie
Ulica ul. Lubomelska 1-3
Nr domu 1-3
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-072
Wojewodztwo lubelskie
Tel 081 5321304
Fax 081 7424716
Regon 43051427500000
E mail uks691og@lb.mofnet.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 7
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 28/12/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Wiedza Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Potencjal Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE
Inne dokumenty 1. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 3.Oświadczenie dot. art. 91 ust. 3a ustawy - powstanie u Zamawiającego obowiązku podatkowego VAT. 4.Oświadczenie Wykonawcy o objęciu całości przedmiotu zamówienia gwarancją producenta sprzętu, tzn. gwarancji zapewniającej autoryzowany przez producenta serwis tego sprzętu, na takich samych warunkach, jakich wymaga Zamawiający od Wykonawcy) - oświadczenie można złożyć na formularzu ofertowym. 5. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu,potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienia zasobów nie ponosi winy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą wprowadzane do niej na podstawie aneksów opatrzonych datą oraz kolejnymi numerami, w następujących sytuacjach: a) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, b) zmiany stawki podatku od towarów i usług, wartość umowy określona w § 5 ust. 1 umowy ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub powiększeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług, c) zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia. 2. W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego
Kryt cena C
Spec www www.ukslublin.bip.lublin.pl , www.lublin.kskarbowa.gov.pl
Spec war Urząd Kontroli Skarbowej w Lublinie, ul. Lubomelska 1-3, 20-072 Lublin, pok. 810
Data skl 14/12/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Kontroli Skarbowej w Lublinie, ul. Lubomelska 1-3, 20-072 Lublin, pok. 824 - VIII piętro
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie w zakresie zakupu skanerów przenośnych zostanie w części sfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od podpisania umowy w przypadku zakończenia roku budżetowego.
Czy uniewaznienie Nie
Internet www.lublin.kskarbowa.gov.pl; www.ukslublin.bip.lublin.pl

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)