1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Kartuzach zgodnie z wykazem zamieszczonym w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j, 1k. 2. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j, 1k. (np. Koncentrat pomidorowy Łowicz, Makaron Lubella i inne) zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem. 3. Zaoferowane produkty muszą spełnić wymagania rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z dnia 28 sierpnia 2015 r.). 4. Zamówienie zostało podzielone na 11 części obejmujące następujące grupy produktów: I Artykuły ogólnospożywcze 15800000-6 Załącznik 1a II Jaja spożywcze 03142500-3 Załącznik 1b III Mięso i wędliny 15100000-9 Załącznik 1c IV Drób i wyroby drobiarskie 15131500-0 Załącznik 1d V Przetwory mleczarskie 15500000-3 Załącznik 1e VI Pieczywo i wyroby piekarskie, ciastkarskie 15810000-9 Załącznik 1f VII Mrożonki 15331170-9 15220000-6 Załącznik 1g VIII Ryby i przetwory rybne 15200000-0 Załącznik 1h IX Ziemniaki 03212100-1 Załącznik 1i X Warzywa i owoce 15300000-1 Załącznik 1j XI Miód naturalny 03142100-9 Załącznik 1k 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z części. 6. Wymogi dodatkowe: - dowóz na koszt i ryzyko transportem dostawcy do magazynu Zamawiającego, - forma płatności - przelew z terminem płatności 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionego zewnętrznego dowodu księgowego (np. faktura lub rachunek) - zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. 7. Ilości podane w załącznikach 1a - 1k są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 30%. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 8. Zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane w formie pisemnego zapotrzebowania przesyłanego faksem lub pocztą elektroniczną, najpóźniej w piątek poprzedzający kolejny tydzień pracy stołówki oraz telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie w poniedziałek następnego tygodnia najpóźniej do godz. 8.00 rano, natomiast warzywa świeże, nabiał oraz mięso i jego przetwory trzy razy w tygodniu, a pieczywo codziennie. W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie - w ciągu max. 24 godzin. 9. Zamawiający będzie zamawiał u wykonawcy wybrane artykuły żywnościowe w dni powszednie z wyłączeniem ferii świątecznych, wakacji letnich, zimowych i innych dni, w których stołówka szkolna nie podaje obiadów
Opiszgodnie z załącznikiem 1a do SIWZzgodnie z załącznikiem 1b do SIWZzgodnie z załącznikiem 1c do SIWZzgodnie z załącznikiem 1d do SIWZzgodnie z załącznikiem 1e do SIWZzgodnie z załącznikiem 1f do SIWZzgodnie z załącznikiem 1g do SIWZzgodnie z załącznikiem 1h do SIWZzgodnie z załącznikiem 1i do SIWZzgodnie z załącznikiem 1j do SIWZzgodnie z załącznikiem 1k do SIWZ |