Zakup i dostawa laptopów, monitorów, drukarek oraz urządzenia zapewniającego bezpieczeństwo w sieci radiowej ratownictwa medycznego dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
Publication date | 2015-12-07 |
End date | 2015-12-15 10:00:00 |
Instytucja | Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu |
Miejscowość | Poznań |
Województwo | wielkopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 180347 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 482191007, 302313000, 302131006, 302321108 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Zakup i dostawa laptopów, monitorów, drukarek oraz urządzenia zapewniającego bezpieczeństwo w sieci radiowej ratownictwa medycznego dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu wg części 2.Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ. 3.Zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania dyrektywy CE oraz posiadać naniesione oznaczenie CE. 4.Do każdego urządzenia musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym numerem seryjnym, a także instrukcja obsługi w języku polskim. 5.W przypadku awarii przedmiotu dostawy dysk twardy musi pozostać u Zamawiającego w celu zabezpieczenia danych. 6.Na obudowie każdego laptopa musi być naklejona etykieta certyfikatu autentyczności (COA) systemu operacyjnego wraz z naniesionym numerem seryjnym. Jeśli laptop będzie wyposażony w BIOS UESI Zamawiający dopuszcza brak naklejonej etykiety autentyczności (COA). 7.W formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) należy bezwzględnie podać nazwę producenta i model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 8.Dopuszcza się składanie ofert równoważnych na inne oprogramowanie systemowe niż wymienione w załącznikach nr 8 do SIWZ, pod warunkiem, że Wykonawca zapewni (zrealizuje), bez dodatkowych kosztów pełną funkcjonalność dostarczonego sprzętu, w środowisku informatycznym Zamawiającego. 9.Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany. 10.Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli min. 24 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. 11.Warunki gwarancyjne zawarte w załączniku nr 11 - mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego. Opiszakup i dostawa dla Oddziału Ratownictwa Medycznego Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego urządzenia zapewniającego bezpieczeństwo sieciowe w sieci radiowej ratownictwa medycznego.zakup i dostawa 2 monitorów dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w ramach Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznegozakup i dostawa monitora LCD na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu.zakup i dostawa 5 sztuk komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym i torbą dla Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Poznaniu.zakup i dostawa 1 sztuki drukarki laserowej monochromatycznej A4 do pracy grupowej, 3 sztuk drukarek monochromatycznych laserowych A4 oraz 1 monitora LCD dla Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Poznaniuzakup i dostawa dwóch drukarek kolorowych A3 |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu |
Ulica | Al. Niepodległości 16/18 |
Nr domu | 16/18 |
Miejscowosc | Poznań |
Kod poczt | 61-713 |
Wojewodztwo | wielkopolskie |
Tel | 061 8541300 |
Fax | 061 8541204 |
Internet | www.poznan.uw.gov.pl |
Regon | 00051433100000 |
E mail | zampubl@poznna.uw.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja rządowa terenowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 6 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 28/12/2015 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | - wypełniony i podpisany opis techniczny przedmiotu zamówienia załącznik nr 5 -10 - na tę część, na którą Wykonawca składa ofertę, - wydruk strony, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów i konfiguracji laptopa, wydruk musi być podpisany przez Wykonawcę - dot. cz. IV, |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2.W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2) zmiana danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących strony umowy itp.), 3) zmiany terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4.Zmiana umowy, o której mowa w pkt 1 i 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Termin gwarancji |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.poznan.uw.gov.pl |
Spec war | w siedzibie Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18, w pokoju 457, budynek A |
Data skl | 15/12/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | w Sekretariacie Biura Organizacyjno - Administracyjnego Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18 Poznań, pokój nr 373 budynek A |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |