| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
|
| Ulica |
ul. Adama Mickiewicza 34
|
| Nr domu |
34
|
| Miejscowosc |
Przemyśl
|
| Kod poczt |
37-700
|
| Wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Tel |
016 6732153, 6732087
|
| Fax |
016 6763271
|
| Internet |
www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
|
| Regon |
65018683700000
|
| E mail |
zamowienia.bieszczadzki@strazgraniczna.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Administracja rządowa terenowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zak |
31/12/2016
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
|
| Wiedza |
W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
|
| Potencjal |
W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej jednym środkiem transportu przeznaczonym do przewozu żywności zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik do SIWZ
|
| Zdolne |
W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
|
| Sytuacja |
W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dok potw |
Dokument właściwej Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej potwierdzający, iż Wykonawca ze względu na charakter prowadzonej działalności w zakresie przedmiotu zamówienia znajduje się pod stałym nadzorem Inspektora Sanitarnego lub Inspektora Weterynaryjnego, spełnia wymogi dotyczące standardów higieniczno-sanitarnych oraz ma wdrożony system bezpieczeństwa żywności HACCP zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U z 2015 r. poz. 594)
|
| Inne dokumenty |
W celu wykazania spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca dysponuje środkiem transportu przeznaczonym do przewozu żywności zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia wg formularza stanowiącego załącznik do SIWZ 2. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty wraz z innymi dokumentami oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie publiczne w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zachowaniem formy pisemnej w niżej podanym zakresie: a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w mniejszych ilościach w poszczególnych pozycjach zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego; b. Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości zamawianego asortymentu w poszczególnych pozycjach przedmiotu zamówienia do 20%, w przypadku wcześniejszego zrealizowania poszczególnych pozycji asortymentu niezbędnych do prawidłowego żywienia osób osadzonych w strzeżonym ośrodku dla cudzoziemców, przy zachowaniu ogólnej wartości umowy. c.Zamawiający dopuszcza zmianę wartości brutto umowy w n/w przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT, o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy; - zmiany ceny brutto za jednostkę miary przedmiotu zamówienia objętego umową po okresie 3 miesięcy od daty obowiązywania umowy. Po tym terminie waloryzacja może odbywać się na podstawie pisemnego uzasadnionego wniosku Wykonawcy lub Zamawiającego do wysokości wskaźnika zmiany cen usług i towarów konsumpcyjnych ogłaszanych po zakończeniu każdego kwartału w Monitorze Polskim przez GUS
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
94
|
| Kryt 2 |
Termin płatności
|
| Kryt 2p |
6
|
| Spec www |
www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
|
| Spec war |
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34 37 - 700 Przemyśl Sekcja Zamówień Publicznych
|
| Data skl |
17/12/2015
|
| Godz skl |
09:30
|
| Miejsce |
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34 37 - 700 Przemyśl Kancelaria Jawna
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|