Przedłużenie świadczeń usług serwisowych dla urządzeń sieci komputerowej firmy Alcatel-Lucent
Publication date | 2015-12-07 |
End date | 2015-12-15 08:00:00 |
Instytucja | Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu |
Miejscowość | Poznań |
Województwo | wielkopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 333152 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 722500002 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1.Przedmiotem umowy jest przedłużenie świadczeń usług serwisowych dla urządzeń sieci komputerowej firmy Alcatel-Lucent, zgodnie z /opisem przedmiotu zamówienia/ (stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ) oraz projektem umowy. 2.Oferowane wsparcie uprawnia do pomocy technicznej producenta, korzystania z nowych wersji oprogramowania oraz ukazujących się poprawek i uzupełnień. 3.Wsparcie techniczne na rzecz Zamawiającego będzie świadczone przez Wykonawcę we współpracy z producentem . 4.Realizacja przedmiotu umowy zostanie potwierdzona protokołem odbioru, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do umowy. 5.Podstawą podpisania protokołu odbioru będzie przekazanie Zamawiającemu na piśmie (dopuszczalny jest wydruk maila, faxu, strony www systemu serwisowego lub oświadczenie producenta) potwierdzenia objęcia przez producenta gwarancją i serwisem produktów ujętych w niniejszym zamówieniu. 6.Zamawiający wymaga również świadczenia usług serwisowych w poniższym zakresie: a)wsparcie serwisowe producenta będzie świadczone bez dodatkowych opłat przez 12 miesięcy; b)świadczenia gwarancyjne będą oparte na serwisie gwarancyjnym świadczonym przez serwis autoryzowany przez producenta; Zamawiający wymaga, by zapewniona była naprawa lub wymiana urządzeń lub ich części, na nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta, c)usługi serwisowe typu door to door, d)w przypadku wystąpienia usterki, naprawa lub wymiana urządzenia w ciągu 10 dni roboczych - licząc od momentu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia awarii, do momentu dostarczenia sprawnego urządzenia, e)wsparcie przy rozwiązywaniu problemów związanych z działaniem oprogramowania w trybie 8x5, tj. co najmniej 8 godzin przez 5 dni w tygodniu, f)Wykonawca zapewnia możliwość zgłaszania problemów telefonicznie oraz za pomocą poczty elektronicznej, g)czas reakcji na zgłoszony problem - maks. 8 h, liczony w godzinach przyjmowania zgłoszeń, co najmniej 8 godzin przez 5 dni w tygodniu, h)przez czas reakcji rozumiemy okres, od momentu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia serwisowego, do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych przez Wykonawcę, i)Przez rozpoczęcie czynności diagnostycznych rozumie się: - nawiązanie kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem e-maila z pracownikiem Zamawiającego i przekazanie mu wskazówek dalszego postępowania, albo - wykonanie czynności zmierzających do usunięcia awarii/usterki przez samego Wykonawcę (osobiście albo zdalnie), j)dostęp za pośrednictwem Wykonawcy do centrum wsparcia technicznego producenta - Alcatel-Lucent TAC (Technical Assistance Center), k)dostęp (uprawnienie do pobierania i instalowania) do wszelkich aktualizacji oferowanego produktu w zakresie drobnych poprawek jak i nowych wersji oprogramowania, pełnej dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji i utrzymania środowiska, l)dostęp do bazy wiedzy, budowanej i utrzymywanej przez producenta w zakresie oferowanego produktu. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu |
Ulica | al. Niepodległości 10 |
Nr domu | 10 |
Miejscowosc | Poznań |
Kod poczt | 61-875 |
Wojewodztwo | wielkopolskie |
Tel | 061 8569000, 8569500 |
Fax | 061 8543988 |
Internet | www.ue.poznan.pl |
E mail | tomasz.lulka@ae.poznan.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | U |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Zaliczka | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający, dopuszcza: a)aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.; b)zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zmawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować c)zmniejszenie zakresu realizacji przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. Zamawiający nie przewiduje zmiany cen brutto w przypadku wzrostu stawki podatku VAT. Warunki dokonania zmian: b)strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej, b)strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do złożenia pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy, c)wniosek, o którym mowa w pkt b) musi zawierać: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany, opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 97 |
Kryt 2 | Czas reakcji serwisu |
Kryt 2p | 3 |
Spec www | http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/ |
Spec war | Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 Budynek B, pok. 107 |
Data skl | 15/12/2015 |
Godz skl | 08:00 |
Miejsce | Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 Budynek B, pok. 016. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |