Dostawa zwierząt karmowych
Publication date | 2015-12-07 |
End date | 2015-12-15 10:00:00 |
Instytucja | Ogród Zoologiczny w Poznaniu |
Miejscowość | Poznań |
Województwo | wielkopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 333454 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 33000002, 157000005, 157110005 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zwierząt karmowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie części stanowią zadania: Podział na zadania: 1. Myszy laboratoryjne żywe 2. Szczury karmowe żywe 3. Świerszcz żywy 4. Szarańcza żywa karmowa 5. Świnki morskie laboratoryjne 6. Owady karmowe żywe W zakresie zadania nr 1: Ilość: dorosłe o wadze ok. 25g - do 2.260 sztuk, dorosłe o wadze ok. 20g - do 35.000 sztuk oseski o wadze ok. 1,6g - do 14.900 sztuk. Wymagania Zamawiającego: zwierzęta żywe, odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką, wpływem czynników zewnętrznych na czas dostawy do Zamawiającego, zwierzęta pakowane w pudełka wg zamówień terenów z dokładnym opisem, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się dostawę części zwierząt uśpionych w dniu dostawy, zwierzęta posiadają aktualne badania laboratoryjne z załączonym dokumentem handlowym, dostawy 1 raz w tygodniu przez okres całego roku, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00. W zakresie zadania nr 2: Ilość: do 5.800 sztuk o wadze ok. 250 - 300 g, do 200 sztuk o wadze ok. 200 g, do 800 sztuk o wadze ok. 150 g. Wymagania Zamawiającego: zwierzęta żywe, odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką, wpływem czynników zewnętrznych na czas dostawy do Zamawiającego, zwierzęta pakowane w pudełka wg zamówień terenów z dokładnym opisem, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się dostawę części zwierząt uśpionych w dniu dostawy, zwierzęta posiadają aktualne badania laboratoryjne z załączonym dokumentem handlowym, dostawy 1 raz w tygodniu przez okres całego roku, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00. W zakresie zadania nr 3: Ilość: duży powyżej 10 mm - domowy lub kubański (łac. gryllodes, Lacheta domestica, gryluus assimilis) - 236.000 sztuk, średnie - do 10 mm - domowy lub kubański - 8.000 sztuk średni - do 10 mm - bananowy lub domowy (łac. gryllodes, sigillatus, Lacheta domestica) - 36.400 sztuk, mały - 3-4 mm - bananowy, domowy lub kubański - 468.000 sztuk, jednodniowy - do 2 mm - bananowy, domowy lub kubański - 312.000 sztuk. Wymagania Zamawiającego: zwierzęta żywe odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką i zimnem, pakowane w ilościach zgłoszonych przez Zamawiającego, zwierzęta pakowane w pudełka wg zamówień terenów z dokładnym opisem, zwierzęta posiadają aktualne badania laboratoryjne z załączonym dokumentem handlowym, dostawy 1 raz w tygodniu przez okres całego roku, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00. W zakresie zadania nr 4: Ilość: do 56.200 sztuk. Wymagania Zamawiającego: zwierzęta żywe odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką i zimnem, pakowane w ilościach zgłoszonych przez Zamawiającego, zwierzęta pakowane w pudełka wg zamówień terenów z dokładnym opisem, zwierzęta posiadają aktualne badania laboratoryjne z załączonym dokumentem handlowym, dostawy 1 raz w tygodniu przez okres całego roku, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00. W zakresie zadania nr 5: Ilość: do 300 szt. o wadze ok 250 g. Wymagania Zamawiającego: zwierzęta żywe, odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką, wpływem czynników zewnętrznych na czas dostawy do Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się dostawę części zwierząt uśpionych w dniu dostawy, zwierzęta przebadane z ważnym dokumentem weterynaryjnym, dostawy 1 - 2 razy w miesiącu przez cały rok, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00. W zakresie zadania nr 6: Ilość: ogółem do 300 pudełek skład pudełka: robak pinka 250 ml, robak pinka 100 ml, robak biały 250 ml. Wymagania zamawiającego: zwierzęta żywe odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką i zimnem, pakowane w ilościach zgłoszonych przez Zamawiającego, dostawy 1 raz w tygodniu przez cały rok, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. OpisIlość: dorosłe o wadze ok. 25g - do 2.260 sztuk,dorosłe o wadze ok. 20g - do 35.000 sztuk oseski o wadze ok. 1,6g - do 14.900 sztuk. Wymagania Zamawiającego: zwierzęta żywe, odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką, wpływem czynników zewnętrznych na czas dostawy do Zamawiającego, zwierzęta pakowane w pudełka wg zamówień terenów z dokładnym opisem, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się dostawę części zwierząt uśpionych w dniu dostawy, zwierzęta posiadają aktualne badania laboratoryjne z załączonym dokumentem handlowym, dostawy 1 raz w tygodniu przez okres całego roku, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00.Ilość: do 5.800 sztuk o wadze ok. 250 - 300 g, do 200 sztuk o wadze ok. 200 g, do 800 sztuk o wadze ok. 150 g. Wymagania Zamawiającego: zwierzęta żywe, odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką, wpływem czynników zewnętrznych na czas dostawy do Zamawiającego, zwierzęta pakowane w pudełka wg zamówień terenów z dokładnym opisem, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się dostawę części zwierząt uśpionych w dniu dostawy, zwierzęta posiadają aktualne badania laboratoryjne z załączonym dokumentem handlowym, dostawy 1 raz w tygodniu przez okres całego roku, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00.Ilość: duży powyżej 10 mm - domowy lub kubański (łac. gryllodes, Lacheta domestica, gryluus assimilis) - 236.000 sztuk, średnie - do 10 mm - domowy lub kubański - 8.000 sztuk średni - do 10 mm - bananowy lub domowy (łac. gryllodes, sigillatus, Lacheta domestica) - 36.400 sztuk, mały - 3-4 mm - bananowy, domowy lub kubański - 468.000 sztuk, jednodniowy - do 2 mm - bananowy, domowy lub kubański - 312.000 sztuk. Wymagania Zamawiającego: zwierzęta żywe odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką i zimnem, pakowane w ilościach zgłoszonych przez Zamawiającego, zwierzęta pakowane w pudełka wg zamówień terenów z dokładnym opisem, zwierzęta posiadają aktualne badania laboratoryjne z załączonym dokumentem handlowym, dostawy 1 raz w tygodniu przez okres całego roku, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00.Ilość: do 56.200 sztuk. Wymagania Zamawiającego: zwierzęta żywe odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką i zimnem, pakowane w ilościach zgłoszonych przez Zamawiającego, zwierzęta pakowane w pudełka wg zamówień terenów z dokładnym opisem, zwierzęta posiadają aktualne badania laboratoryjne z załączonym dokumentem handlowym, dostawy 1 raz w tygodniu przez okres całego roku, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00.Ilość: do 300 szt. o wadze ok 250 g. Wymagania Zamawiającego: zwierzęta żywe, odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką, wpływem czynników zewnętrznych na czas dostawy do Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się dostawę części zwierząt uśpionych w dniu dostawy, zwierzęta przebadane z ważnym dokumentem weterynaryjnym, dostawy 1 - 2 razy w miesiącu przez cały rok, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00.Ilość: ogółem do 300 pudełek skład pudełka: robak pinka 250 ml, robak pinka 100 ml, robak biały 250 ml. Wymagania zamawiającego: zwierzęta żywe odpowiednio zabezpieczone przed ucieczką i zimnem, pakowane w ilościach zgłoszonych przez Zamawiającego, dostawy 1 raz w tygodniu przez cały rok, na teren Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19 i na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 - zależnie od asortymentu w godz. od 8:00 do 11:00. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Ogród Zoologiczny w Poznaniu |
Ulica | ul. Browarna 25 |
Nr domu | 25 |
Miejscowosc | Poznań |
Kod poczt | 61-063 |
Wojewodztwo | wielkopolskie |
Tel | 061 8768209 |
Fax | 061 8773533 |
Internet | www.zoo.poznan.pl |
Regon | 63210005700000 |
E mail | zoo-pozn@man.poznan.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - Ogród Zoologiczny |
Rodzaj zam inny | jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - Ogród Zoologiczny |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 6 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2016 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej niniejszym postępowaniem, w szczególności jest wpisany do rejestru podmiotów zajmujących się handlem zwierzętami lub produktami wymienionymi w przepisach wskazanych w ustawie z dnia 10 grudnia 2003 r. o kontroli weterynaryjnej w handlu, na zasadach i w trybie określonych w przepisach o wymaganiach dla produktów pochodzenia zwierzęcego, prowadzonego przez powiatowego lekarza weterynarii właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności. |
Wiedza | Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku. |
Potencjal | Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku. |
Zdolne | Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku. |
Sytuacja | Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Inne dokumenty | a) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw b) oświadczenie wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | a) warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna b) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia c) ograniczenie zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia d) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych - w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia dostaw e) zmiana zakresu przedmiotu umowy i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące wynagrodzenia wykonawcy f) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | Oznaczenie ładunku |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | www.zoo.poznan.pl |
Spec war | Siedziba zamawiającego - ul. Browarna 25, 61-063 Poznań |
Data skl | 15/12/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Siedziba zamawiającego - ul. Browarna 25, 61-063 Poznań |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |