USŁUGA WSPARCIA TECHNICZNEGO DO OPROGRAMOWANIA BĘDĄCEGO NA WYPOSAŻENIU ZAMAWIAJĄCEGO

Publication date 2015-12-07
End date 2015-12-15 09:15:00
Instytucja Centrum Informatyczne Edukacji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów,
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne,
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 333522 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 722500002, 722532005, 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego do oprogramowania będącego na wyposażeniu Zamawiającego oraz dostawa subskrypcji do oprogramowania będącego na wyposażeniu Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Informatyczne Edukacji
Ulica Al. Szucha 25
Nr domu 25
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-918
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 34 74 322
Fax 22 34 74 804
Internet http://cie.men.gov.pl/bip
Regon 00123390100000
E mail magdalena.makowska@cie.men.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa
Rodzaj zam inny Państwowa Jednostka Budżetowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
Czas D
Data roz 01/01/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie n/d
Wiedza n/d
Potencjal n/d
Zdolne n/d
Sytuacja n/d
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1) formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) oświadczenie o akceptacji Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do SIWZ; 6) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (oświadczenie zawarte jest w załączniku nr 1 Wzór formularza ofertowego). Zgodnie z treścią art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z poźn. zm.) złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, stanowi Załącznik 3 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w niżej przedstawionym zakresie: a) zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia - zmiana ta może być związana z koniecznością przyspieszenia realizacji zamówienia lub przedłużającym się czasem akceptacji wyników postępowania; b) zmiany warunków, w tym terminów płatności - zmiany wynikające ze stopnia wykorzystania środków budżetowych i terminów ich wydatkowania, zmiany wynikające ze zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę przedmiotu zamówienia, co w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia; c) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej; d) innych wynikających ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmian sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkujących nie możliwością realizacji przedmiotu umowy. 3. Zmiany wskazane w ust. 2 są dopuszczalne pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę lub Wykonawcy przez Zamawiającego informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany i uzyskaniem pisemnej zgody
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Czas reakcji na zgłoszenie problemu
Kryt 2p 5
Spec www http://cie.men.gov.pl/bip
Spec war Centrum Informatyczne Edukacji 00-918 Warszawa, Al. J. Ch. Szucha 25, sekretariat p. 11
Data skl 15/12/2015
Godz skl 09:15
Miejsce Centrum Informatyczne Edukacji 00-918 Warszawa, Al. J. Ch. Szucha 25, sekretariat p. 11
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat n/d
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)