Wykonanie modernizacji Rozdzielni Głównej Średniego Napięcia w celu umożliwienia pracy synchronicznej generatora prądotwórczego z siecią zasilającą

Publication date 2015-12-08
End date 2015-12-16 10:00:00
Instytucja Instytut Lotnictwa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych,
  • Części aparatury do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 180635 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 312100001, 312300007, 453155003, 453173005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja znajdującej się w budynku R na terenie Instytutu Lotnictwa Rozdzielni Głównej SN w celu umożliwienia pracy synchronicznej generatora prądotwórczego z siecią zasilającą. Należy wyposażyć rozdzielnię w szafę synchronizacji agregatu prądotwórczego oraz przekładniki prądowe i pozostały osprzęt w związku ze zmianą konfiguracji zasilania rozdzielni, dokonać zmiany struktury zasilania oraz uruchomić automatykę.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Modernizację należy wykonać zgodnie z załączonym projektem: Modernizacja rozdzielnicy RG 15kV w celu zasilania tunelu aerodynamicznego oraz pracy synchronicznej generatora prądotwórczego z siecią zasilającą stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ.
3. Miejsce realizacji: siedziba Zamawiającego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Lotnictwa
Ulica al. Krakowska 110/114
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-256
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 8460011
Fax 022 8466567
Regon 00003737400000
E mail kspych@ilot.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytut badawczy
Rodzaj zam inny Instytut badawczy
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, które zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych we wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 20% wartości zamówienia podstawowego
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 70
Wadium 1. Wysokość wadium wynosi: 5 000, 00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w szczególności posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie, budowie lub modernizacji i uruchomieniu rozdzielni średniego napięcia wyposażonej w automatykę SZR o wartości minimum 200 000,00 złotych brutto każde, przy czym udział robót w zakresie instalacji elektrycznych nie może być dla każdego zamówienia niższy niż 30 % wartości zamówienia, a co najmniej jedno z ww. zamówień musi być zrealizowane na czynnym obiekcie (obiekt użytkowany)
Potencjal Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w szczególności dysponują odpowiednimi osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. dysponują nie mniej niż 5 osobami, które posiadają następujące kwalifikacje: a) kierownik robót elektrycznych, legitymujący się uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, b) dwie (2) osoby sprawujące funkcje pracownika budowlanego posiadające co najmniej wykształcenie techniczne w specjalności instalacyjnej elektrycznej, legitymujące się świadectwem kwalifikacyjnym E i D z uprawnieniem do wykonywania pomiarów, wszystkie wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub Komisję o równorzędnych kwalifikacjach, zezwalające na pracę przy urządzeniach i instalacjach elektrycznych minimum do 15kV, c) dwie (2) osoby sprawujące funkcje pracownika budowlanego, legitymujące się świadectwem kwalifikacyjnym E wydanym przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub Komisję o równorzędnych kwalifikacjach, zezwalające na pracę przy urządzeniach i instalacjach elektrycznych minimum do 15kV
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w szczególności przedstawią aktualną na dzień upływu terminu składania ofert polisę ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Przepis dotyczący terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 2. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 3. Jeżeli Wykonawca, w dokumentach przedłożonych na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.3) Ogłoszenia, wykazał, że polega na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Pisemne zobowiązanie zawiera w szczególności: 1) oznaczenie podmiotu udostępniającego zasoby; 2) oznaczenie podmiotu przyjmującego zasoby (Wykonawca); 3) treść oświadczenia woli udostępniającego zasoby zawierająca: a) zakres udostępnionych Wykonawcy zasobów i sposób ich wykorzystania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; b) okres, na jaki zasoby będą udostępnione Wykonawcy; c) charakter stosunku prawnego jaki będzie łączył Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w przypadku: 1) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami określonymi w SIWZ. Zmiana nie wymaga aneksowania umowy, jednakże skierowanie nowego pracownika do realizacji prac wynikających z umowy, nastąpi wyłącznie po wcześniejszym (co najmniej 72 godzinnym) zawiadomieniu osoby upoważnionej przez Zamawiającego do nadzoru nad realizacją umowy wraz z dostarczeniem dowodów potwierdzających, że nowa osoba posiada co najmniej kwalifikacje i uprawnienia wymagane w SIWZ i uzyskaniem akceptacji nowej osoby przez upoważnionego pracownika Zamawiającego oraz uaktualnieniu wykazu pracowników realizujących przedmiot umowy; 2) gdy nastąpi konieczność zmian w terminach realizacji zamówienia określonych w umowie o udzielenie zamówienia publicznego, spowodowanych obiektywnymi czynnikami wynikającymi z potrzeb Zamawiającego lub czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, w wyniku których zrealizowanie przedmiotu zamówienia nie będzie możliwe w określonym terminie, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie; 3) zmiany elementów składowych przedmiotu dostawy na elementy o lepszych parametrach z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie określone przez Wykonawcę w ofercie za realizację zamówienia nie ulegnie zwiększeniu, a zastosowanie nowego elementu składowego nie wpłynie negatywnie na wydajność, użyteczność i jakość danego urządzenia; 4) możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, bez zmiany wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia. Jako korzystniejsze dla Zamawiającego należy traktować rozwiązania odpowiadające wymaganiom Zamawiającego w większym stopniu z punktu widzenia kosztów utrzymania, wydajności lub wyższej użyteczności; 5) zmiany sposobu i warunków płatności w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających prawidłową realizację umowy, na które Strony nie miały wpływu; 6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na koszt wykonania zamówienia tj. zmiany w zakresie: wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2002, Nr 16 poz. 1679 z późn. zm.), zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 2. Zmiany określone w ust. 1 powyżej wymagają wystąpienia z zasadnym pisemnym wnioskiem o jej dokonanie przez Wykonawcę do Zamawiającego i będą obowiązywały od dnia podpisania aneksu do umowy przez Strony z zastrzeżeniem, że Strony dołożą wszelkich starań aby podpisanie aneksu nastąpiło nie później, niż w terminie do 7 dni od dnia wystąpienia z wnioskiem przez Wykonawcę.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www www.ilot.edu.pl
Spec war Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa
Data skl 16/12/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Instytut Lotnictwa, Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, budynek X2, I piętro, pokój 1.1B
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% proponowanej w formularzu cenowym wartości przedmiotu umowy brutto. 2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w wybranej przez Wykonawcę formie: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. z 2007 r. Dz. U. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w postaci pieniężnej należy wpłacić na konto Instytutu Lotnictwa Bank Pekao S.A., nr konta 90124062471111000049772760. 5. Zabezpieczenie wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału dołączonego do oferty. Z treści gwarancji / poręczenia musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. 6. Zabezpieczenia wniesione w formach niepieniężnych zostanie wystawione z terminem ważności o 30 dni dłuższym niż termin obowiązywania umowy. 7. W przypadku niezakończenia realizacji zamówienia w terminie określonym w ofercie Wykonawcy, obowiązek zabezpieczenia należytego wykonania umowy trwa do dnia rzeczywistego wykonania zamówienia stwierdzonego protokołem odbioru bez uwag. 8. Strony postanawiają, że 70 % zabezpieczenia wniesionego w pieniądzu zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia rzeczywistego wykonania zamówienia stwierdzonego protokołem odbioru bez uwag. 9. Strony postanawiają, że 30 % wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy jest przeznaczone na zabezpieczenie roszczeń z rękojmi za wady na wykonanie przedmiotu zamówienia i będzie zwrócone nie później niż w 15-stym dniu po upływie okresu rękojmi za wady. 10. Termin realizacji zamówienia określony w sekcji II.2). ogłoszenia - Czas trwania zamówienia lub termin wykonania - określony jako 70 dni równy jest 10 tygodniom określonym w SIWZ
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)