Dostawa bielizny szpitalnej i operacyjnej.

Publication date 2015-12-08
End date 2015-12-17 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
Miejscowość Chęciny
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Bielizna pościelowa,
  • Bielizna szpitalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 333966 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 331990001, 395120004, 395180006, 395182008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa bielizny szpitalnej i operacyjnej.
Zadanie nr 1 - Pościel szpitalna
Zadanie nr 2 - Odzież z tkaniny - bawełna 100 %
Zadanie nr 3 - Odzież operacyjna barierowa

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
Ulica Czerwona Góra 10
Nr domu 10
Miejscowosc Chęciny
Kod poczt 26-060
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 041 3465240
Fax 0413465567
Internet www.bip.czerwonagora.pl
Regon 00029621300000
E mail dzamp@poczta.onet.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 365
Wadium Wadium Zadanie nr 1 500,00 zł Zadanie nr 2 800,00 zł Zadanie nr 3 800,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Do potwierdzania oświadczeniem z art. 22 Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie przez wykonawcę wymaganych dokumentów i oświadczeń oraz zawartych w nich informacji wg zasady: spełnia - nie spełnia
Wiedza Do potwierdzania oświadczeniem z art. 22 Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie przez wykonawcę wymaganych dokumentów i oświadczeń oraz zawartych w nich informacji wg zasady: spełnia - nie spełnia
Potencjal Do potwierdzania oświadczeniem z art. 22 Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie przez wykonawcę wymaganych dokumentów i oświadczeń oraz zawartych w nich informacji wg zasady: spełnia - nie spełnia
Zdolne Do potwierdzania oświadczeniem z art. 22 Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie przez wykonawcę wymaganych dokumentów i oświadczeń oraz zawartych w nich informacji wg zasady: spełnia - nie spełnia
Sytuacja Do potwierdzania oświadczeniem z art. 22 Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie przez wykonawcę wymaganych dokumentów i oświadczeń oraz zawartych w nich informacji wg zasady: spełnia - nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Deklaracja zgodności CE (dot. zadania nr 3), 2. Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych (dot. zadania nr 3) 3. Karta techniczna tkaniny potwierdzająca skład chemiczny i gramaturę (dot. zadania nr 3), 4. Wyniki badań tkaniny przeprowadzonych przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzające parametry techniczne zgodnie z norma PN - EN 13795 w wymaganym zakresie (dot. zadania nr 3), 5. Atest braku negatywnego wpływu ( np. kurczenia się ) materiału z którego są wykonane fartuchy, serwety, prześcieradła i odzież operacyjna w czasie procesu sterylizacji parą nasyconą 1340 - 5,3 min (dot. zadania nr 3).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Strony umowy dopuszczają możliwość zmian w postanowieniach umowy, w przypadku zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu określonych w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych lub ich obniżeniu z zachowaniem całkowitej wartości umowy. 2.W przypadku prowadzenia promocji w stosunku do innych odbiorców asortymentu objętego umową, Wykonawca zobowiązany jest objąć promocją produkty z przedmiotowej umowy. Dopuszcza się możliwość dostarczenia asortymentu po cenie niższej od wskazanej w umowie. 3.Zamawiający dopuszcza różnice ilościowe zamawianego asortymentu w trakcie realizacji umowy, jak również zastrzega możliwość nie zrealizowania niektórych pozycji asortymentowych w przypadku nie wystąpienia okoliczności uzasadniających niezbędność ich zastosowania. 4.Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 4.1. numeru katalogowego produktu; 4.2. nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin zapłaty
Kryt 2p 10
Spec www www.bip. czerwonagora.pl
Spec war Siedziba Zamawiajacego
Data skl 17/12/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Otwarcie ofert 17.12.2015 r godź. 10:30 Sekcja Zamówień Publicznych
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)