Dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie w 2016 r.
| Publication date | 2015-12-08 |
| End date | 2015-12-15 10:00:00 |
| Instytucja | Zespół Szkół Nr 3 im. Jana III Sobieskiego |
| Miejscowość | Szczytno |
| Województwo | warmińsko-mazurskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 334372 / 2015 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 155000008, 151000009, 151311305, 152000000, 152200006, 32000003, 153311709, 154000002, 155000003, 158700007, 158000006 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do internatu Zespołu Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie do 31 grudnia 2016 r. niżej wymienionego asortymentu Część 1 Dostawa mięsa i wędlin Część 2 Dostawa nabiału Część 3 Dostawa pieczywa Część 4 Dostawa warzyw i owoców Część 5 Dostawa warzyw i owoców mrożonych Część 6 Dostawa ryb Część 7 Dostawa jaj Część 8 Dostawa artykułów spożywczych Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 8 częściach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1-8 do SIWZ, stanowiących formularz ofertowy. Wszędzie, gdzie Zamawiający użył nazw własnych, znaków lub pochodzenia z uwagi, że nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Zamawiający dopuszcza artykuły równoważne o walorach smakowych i jakościowych co najmniej takich jak podane. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązuje się do dostarczenia towaru zgodnie z wymaganiami i procedurami niezbędnymi do zapewnienia bezpieczeństwa żywienia odpowiadającym normom jakościowym, udziela gwarancji na przydatność do spożycia dostarczonych produktów. Termin ważności produktów dostarczanych w danej partii nie może być jednak krótszy niż 14 dni. Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie RP. Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, tej samej partii produkcyjnej, będzie wytwarzany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przedmiot zamówienia powinien być zgodny z wytycznymi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach. Dostawa produktów spożywczych winna być dostarczana środkiem transportu przeznaczonym do przewozu produktów łatwopsujących się lub samochodem chłodnią lub mroźnią zgodnie z obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu pojazdów do przewozu tych produktów przez Państwowego Inspektora Sanitarnego. Wykonawca zabezpiecza należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za asortyment i jakość zamawianego towaru. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu zamówionych artykułów oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. Wykonawca dostarcza zamówiony towar transportem własnym i nie pobiera z tego tytułu opłat. Środek transportu musi odpowiadać warunkom sanitarnym. Forma i termin płatności: przelew w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. OpisSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1 do SIWZ, stanowiących formularz ofertowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 2 do SIWZ, stanowiących formularz ofertowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 3 do SIWZ, stanowiących formularz ofertowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 4 do SIWZ, stanowiących formularz ofertowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 5 do SIWZ, stanowiących formularz ofertowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 6 do SIWZ, stanowiących formularz ofertowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 7 do SIWZ, stanowiących formularz ofertowySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 8 do SIWZ, stanowiących formularz ofertowy |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Zespół Szkół Nr 3 im. Jana III Sobieskiego |
| Ulica | ul. Lanca 10 |
| Nr domu | 10 |
| Miejscowosc | Szczytno |
| Kod poczt | 12-100 |
| Wojewodztwo | warmińsko-mazurskie |
| Tel | 089 624 28 18 |
| Fax | 089 624 28 18 |
| Internet | www.loszczytno.edu.pl |
| Regon | 51954718800000 |
| E mail | loszczytno@wp.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 8 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | D |
| Data zak | 31/12/2016 |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych |
| Wiedza | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych |
| Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych |
| Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych |
| Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Dok podm zag 3 | Tak |
| Dok podm zag 4 | Tak |
| Inne dokumenty | oświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust 1 ustawy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (zał. nr 9 do SIWZ), c) dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jakie Wykonawca winien dołączyć do formularza oferty: lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. (zał. nr 11 do SIWZ) |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | Załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji zawiera wzór umowy, jaka zostanie podpisana z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Strony dopuszczają możliwość zmiany danych kontrahenta ( nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej). Strony dopuszczają możliwość zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Dostawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 90 |
| Kryt 2 | termin dostawy towaru |
| Kryt 2p | 10 |
| Spec www | www.loszczytno.edu.pl zakładka BIP |
| Spec war | Zespół Szkół Nr 3 im. Jana III Sobieskiego ul. Lanca 10, 12-100 Szczytno, pok. kierownika gospodarczego |
| Data skl | 15/12/2015 |
| Godz skl | 10:00 |
| Miejsce | sekretariat Zespołu Szkół Nr 3 im. Jana III Sobieskiego ul. Lanca 10, 12-100 Szczytno |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |