Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
|
Ulica |
ul. Podgórna 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowosc |
Zielona Góra
|
Kod poczt |
65-057
|
Wojewodztwo |
lubuskie
|
Tel |
68 4565403, 4565404, 4565277
|
Fax |
68 4565404
|
Internet |
www.lubuskie.pl
|
Regon |
97077008900000
|
E mail |
przetargi@lubuskie.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
18/12/2016
|
Wadium |
Składając ofertę Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości: 8000 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100),
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizację: co najmniej 2 umów lub dostaw materiałów eksploatacyjnych o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda umowa lub dostawa
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ,
2.Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem Nr 2a do SIWZ,
3.Pisemne zobowiązanie (w oryginale), o którym mowa w rozdziale IX pkt. 6 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ,
4.Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 - tekst jednolity) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
5.Raporty z testów potwierdzające, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych i ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych, wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełniania powyższych norm lub zaświadczenie wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów potwierdzające spełnianie powyższych norm - UWAGA: dotyczy w przypadku oferowania materiałów eksploatacyjnych niepochodzących od producenta sprzętu,
6.Karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC lub równoważnymi - UWAGA: dotyczy w przypadku oferowania materiałów eksploatacyjnych niepochodzących od producenta sprzętu,
7.Dokument wydany przez producenta danego urządzenia drukującego potwierdzający, że dany materiał równoważny jest przez niego dopuszczony do stosowania lub pisemne oświadczenie producenta danego urządzenia drukującego, iż proponowany przez Wykonawcę równoważny materiał eksploatacyjny posiada parametry: fizyczne, techniczne, funkcjonalne i użytkowe nie gorsze niż materiał oryginalny i że jego użycie nie powoduje uszkodzenia, w którym został zainstalowany - UWAGA: dotyczy w przypadku oferowania materiałów eksploatacyjnych niepochodzących od producenta sprzętu.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy:
a)zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiana stawki podatku VAT,
b)zmiany terminu dostawy przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia siły wyższej lub zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, których nie można było z pewnością przewidzieć,
c)zmiany asortymentu z powodu udokumentowanego braku dostępu asortymentu na rynku, o czym Wykonawca nie wiedział w chwili składania ofert, z zastrzeżeniem że będą to produkty o parametrach co najmniej takich samych jak podane w SIWZ lub wyższych i nie wyższej cenie w stosunku do oferty,
3.W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy odnośnie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; wg Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4.Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego.
5.Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
6.Zmiany umowy dokonane z naruszeniem zapisów art. 144 ust. 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) podlegają unieważnieniu.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Przedłużenie terminu gwarancji
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
www.bip.lubuskie.pl
|
Spec war |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Departament Administracyjno - Gospodarczy
WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
|
Data skl |
16/12/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Departament Administracyjno - Gospodarczy
KANCELARIA OGÓLNA
ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
1.Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej (w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020, ze środków Pomocy Technicznej PROW na lata 2014-2020) oraz budżetu województwa.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania tuszy i tonerów równoważnych. Przez produkt równoważny rozumie się produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.
UWAGA: W przypadku oferowania materiałów eksploatacyjnych niepochodzących od producenta sprzętu Wykonawca powinien jednoznacznie i precyzyjnie wskazać modele oferowanych produktów oraz załączyć poniższe dokumenty, tj.
a) raporty z testów potwierdzające, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych i ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych, wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełniania powyższych norm lub zaświadczenie wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów potwierdzające spełnianie powyższych norm,
b) karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC lub równoważnymi,
c) dokument wydany przez producenta danego urządzenia drukującego potwierdzający, że dany materiał równoważny jest przez niego dopuszczony do stosowania lub pisemne oświadczenie producenta danego urządzenia drukującego, iż proponowany przez Wykonawcę równoważny materiał eksploatacyjny posiada parametry: fizyczne, techniczne, funkcjonalne i użytkowe nie gorsze niż materiał oryginalny i że jego użycie nie powoduje uszkodzenia, w którym został zainstalowany.
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|