Dostawa gazet codziennych, czasopism, magazynów, wydawnictw specjalistycznych oraz gazet w wersji elektronicznej dla UMŁ w 2016 r

Publication date 2015-12-08
End date 2015-12-16 09:30:00
Instytucja Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 335384 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 222000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa dla Urzędu Miasta Łodzi gazet codziennych (część I), czasopism i magazynów oraz prasy specjalistycznej (część II) oraz gazet w wersji elektronicznej w 2016 r. (część III).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1
do SIWZ. Opis części zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
Część I - Dostawa dla Urzędu Miasta Łodzi gazet codziennych w 2016 r.
Część II - Dostawa dla Urzędu Miasta Łodzi, czasopism i magazynów oraz prasy specjalistycznej w 2016 r.
Część III - Dostawa dla Urzędu Miasta Łodzi gazet w wersji elektronicznej
w 2016 r.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania przez Wykonawcę oferty na wybraną(e) część(ci) /wszystkie części zamówienia

Opis

Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa prasy codziennej do UMŁ w 2016 r. w ilościach i wartościach wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZPrzedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa czasopism, magazynów oraz wydawnictw specjalistycznych do UMŁ w 2016 r. w ilościach i wartościach wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZPrzedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa prasy elektronicznej do UMŁ w 2016 r. w ilościach i wartościach wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
Ulica ul. ks. I. J. Skorupki 21
Nr domu 21
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-532
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 638 48 88
Fax 42 638 48 77
Internet www.uml.lodz.pl
Regon 00051418200000
E mail m.jermolinska@uml.lodz.pl; w.seliga@uml.lodz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2016
Wadium Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium - dotyczy części 1- 3
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w punkcie III.4.3.1 W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wskazane w pkt III.4.2 i III.4.4 musi złożyć każdy z nich, z zastrzeżeniem, iż oświadczenia, o których mowa w pkt III.4, mogą zostać złożone przez Pełnomocnika, jeżeli z treści pełnomocnictwa wynika takie upoważnienie
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
Spec war Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21,Łódź, fax: +48 (42) 638-48-77, e-mail: zamowienia@uml.lodz.pl
Data skl 16/12/2015
Godz skl 09:30
Miejsce Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21 pok. 8
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Postępowanie prowadzone jest przez Oddział ds. Postępowań Bieżących Wydziału Zamowień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi DOA-ZPVII.271.64.2015. Zamawiający nie przewiduje: 1. zawarcia umowy ramowej 2. składania ofert wariantowych, 3. rozliczania w walutach obcych, 4. aukcji elektronicznej, 5. dynamicznego systemu zakupów, 6. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 7. zamówienia uzupełniającego. Zamawiający przewiduje: prawo opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp: Dla części I: Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o: 50% wartości brutto umowy określonej dla Biura Informacji i Komunikacji Społecznej; 20% wartości brutto umowy określonej dla Biura Rady Miejskiej. Dla części II: Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o: 50% wartości brutto umowy określonej dla Biura Informacji i Komunikacji Społecznej; 20% wartości brutto umowy określonej dla Biura Rady Miejskiej. Dla części III: Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o: 50% wartości brutto umowy określonej dla Biura Informacji i Komunikacji Społecznej. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamówionej prasy z jednoczesnym zmniejszeniem wartości umowy do 30% wartości umowy - dotyczy części 1-2. Zakres i warunki zmian zawartej umowy - Zamawiający przewiduje możliwości zmian zawartej umowy. Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Załączniku nr 6 do SIWZ.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)