Dostawa panelu wizualizacji obrazów wielkoformatowych

Publication date 2015-12-08
End date 2015-12-16 11:30:00
Instytucja Skarb Państwa - Komendant Stołeczny Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 335442 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa panelu wizualizacji obrazów monitoringu i innych źródeł obrazu-zwanego dalej panelem, w Sali operacyjnej pomieszczenia sztabowego budynku KSP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej.
2.Instalowane w ramach przedmiotu zamówienia urządzenia i materiały muszą posiadać parametry i funkcjonalność nie gorszą od wskazanej w załączniku nr 1 do dokumentacji przetargowej.
3.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
a.dostarczenia panelu składającego się z 16 ekranów cienkoramkowych LCD o przekątnej 55 cali w układzie 4 (poziom) x 4 (pion) i dedykowanej konstrukcji wsporczej w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
b.demontażu i utylizacji istniejącego rozwiązania firmy Barco składającego się z 16 modułów tylno-projekcyjnych z podświetleniem w technologii DLP oraz dostarczenia Zamawiającemu kart przekazania odpadu do utylizacji,
c.instalacji dostarczonego panelu (ekrany plus konstrukcja wsporcza) bez powodowania przerw w funkcjonowaniu stanowisk dowodzenia w Sali operacyjnej KSP.
d.dopasowania do instalowanego panelu ścianki z płyty gipsowej poprzez wycięcie ścianki do właściwych rozmiarów, ewentualnego pomalowania i uzupełnienia powstałych luk i ubytków, wzmocnienia i obróbki obrzeży, wykończenia obrzeży profilami tak, aby osiągnąć właściwy efekt estetyczny i żeby Zamawiający nie musiał wykonywać żadnych dodatkowych prac wykończeniowych po zakończeniu montażu panelu,
e.wykonania zasilania panelu (czyli wszystkich ekranów LCD) ze wskazanego punktu zasilania,
f.uruchomienia panelu,
g.dostarczenia dokumentacji w języku polskim zawierającej: instrukcje konfiguracji ekranów, obsługi i utrzymania uchwytów oraz konstrukcji wsporczej do montażu ekranów, karty gwarancyjne, nośniki (CD lub DVD) z wersją instalacyjną oprogramowania (do każdego ekranu), licencje na oprogramowanie (pełne, niewyłączne, nieograniczone w czasie, wolne od roszczeń osób trzecich oraz bez możliwości ich wypowiedzenia),
h.przeprowadzenia szkolenia w języku polskim w siedzibie Zamawiającego z zakresu konfigurowania i diagnostyki ekranów dla pracowników (min. czterech, max. pięciu) wskazanych przez Zamawiającego oraz do wydania certyfikatów poświadczających ukończenie szkolenia.
4.Zamawiający wymaga, aby instalowane w ramach dostawy urządzenia i materiały były:
a.fabrycznie nowe, wyprodukowane nie dawniej niż w 2015r., wolne od wad uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem,
b.umieszczone w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym je przed uszkodzeniami mechanicznymi,
c.pochodzące z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów w UE,
d.oznakowane CE (dotyczy urządzeń),
e.zgodne z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do dokumentacji przetargowej.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do każdego urządzenia:
a.kart gwarancyjnych zawierających nr seryjne, termin i warunki gwarancji, adresy i numery telefonów punktów świadczących usługi gwarancyjne i pogwarancyjne na terenie Polski,
b.instrukcje obsługi w języku polskim.
6.Wykonawca udzieli min.
a.36 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia,
W przypadku, gdy gwarancja producenta na dostarczone ekrany LCD będzie krótsza od zaoferowanej przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiąże się do uzyskania przedłużenia gwarancji Producenta. W okresie gwarancji, w ramach otrzymanego wynagrodzenia, Wykonawca zapewni aktualizację oprogramowania elementów panelu do najnowszej wersji.
W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do przeprowadzania przeglądów okresowych wymaganych w warunkach gwarancji i zapewniających prawidłowe funkcjonowanie urządzeń, w tym kalibracji barwowej oraz korekcji ustawienia podstawowych parametrów wyświetlania wszystkich ekranów.
b.36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace instalacyjne i użyte do instalacji materiały.
7.Wykonawca odpowiadać będzie z tytułu rękojmi za wady w okresie min 36 miesięcy licząc od daty podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru końcowego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Skarb Państwa - Komendant Stołeczny Policji
Ulica ul. Nowolipie 2
Nr domu 2
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-150
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 6038608. 6037691
Fax 22 6037642
Internet www.policja.waw.pl
Regon 01212648200000
E mail zamowienia.ksp@policja.waw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/01/2016
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia wadialnego w wysokości 6 000,00 PLN.
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać doświadczenie, tj. wykazać się należytą realizacją, w okresie wskazanym w Rozdz. V lit. A pkt 2 SIWZ min. dwóch dostaw wraz z instalacją i uruchomieniem paneli o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto każda,
Zdolne Wykonawcy ubiegający się o przedmiotowe zamówienie muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) co najmniej 2 osobami, każda posiadająca wykształcenie wyższe techniczne (inżynier) oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w instalacji, uruchomieniach oraz serwisowaniu paneli, b) co najmniej 2 osobami posiadającymi odbyte przeszkolenie w zakresie instalacji, uruchomienia oraz serwisowaniu oferowanych urządzeń potwierdzone certyfikatem wystawionym przez producenta tych urządzeń. Warunek zostanie uznany za spełniony również w sytuacji gdy będą to te same osoby.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane w ramach przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 1 do dokumentacji przetargowej Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) dla oferowanych w ramach zamówienia ekranów LCD: a) oświadczenie wykonawcy, że ekran posiada oznaczenie CE oraz Energy Star 6.0 (Wzór - załącznik nr 9 do SIWZ), b) dokument (np. kartę katalogową, specyfikację techniczną, kartę charakterystyki) potwierdzający parametry techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zawierający adres strony producenta lub przedstawiciela producenta na rynku polskim, pod którym można będzie sprawdzić parametry oferowanego urządzenia; 2) dla oferowanych w ramach zamówienia uchwytów do panelu: a) dokument (np. kartę katalogową, specyfikację techniczną, kartę charakterystyki) potwierdzający minimalną nośność uchwytów.
Inne dokumenty Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w III. 3.2 i/lub III. 3.4. może polegać na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda w załączeniu do oferty w szczególności: 1) pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów, chyba że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy,
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający, po wcześniejszej akceptacji, dopuszcza zmiany umowy w zakresie urządzeń, w przypadku pojawienia się na rynku urządzenia nowszej generacji pozwalającej na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji lub w przypadku zaprzestania produkcji danego urządzenia. Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić ten fakt Zamawiającemu; 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1, jest dopuszczalna wyłącznie przy jednoczesnym zachowaniu pozostałych warunków umowy. 3. W razie zaistnienia sytuacji opisanej w ust. 1 dotyczącej zmiany urządzenia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na zamienne urządzenie: a) oświadczenie wykonawcy, że ekran posiada oznaczenie CE oraz Energy Star 6.0, b) dokument (np. kartę katalogową, specyfikację techniczną, kartę charakterystyki) potwierdzający parametry techniczne wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zawierający adres strony producenta lub przedstawiciela producenta na rynku polskim, pod którym można będzie sprawdzić parametry oferowanego urządzenia. 4. Zamawiający przewiduje możliwość (po wcześniejszej akceptacji) wydłużenia terminu wykonania umowy wskazanego w § 2 ust. 1 lit. b w przypadku: a) wystąpienia przeszkód o obiektywnym charakterze (w szczególności zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej, klęski żywiołowej), b) w przypadku wystąpienia okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia na inne osoby pod warunkiem, że będą one posiadały odpowiednie wykształcenie i przeszkolenie (tj. takie same lub w szerszym zakresie jak osoby pierwotnie wskazane).
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Gwarancja na dostarczone ekrany LCD
Kryt 2p 20
Spec www http;//przetargi.policja.waw.pl/
Spec war bezpłatnie ze strony www lub na wniosek przesłany do WZP KSP.
Data skl 16/12/2015
Godz skl 11:30
Miejsce Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa - Punkt Obsługi Interesanta.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat . Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)