1. Przedmiotem zamówienia świadczenie usług Zakup usług dostępu do Internetu oraz uruchomienie łącz dla beneficjentów ostatecznych projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Piaski . Zakres zadania jest następujący: 1. Wykonawca doprowadzi i uruchomi łącze internetowe pod wskazanymi adresami 348 beneficjentów ostatecznych zamieszkałych na terenie gminy Piaski - ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ - wykaz adresów beneficjentów ostatecznych projektu. 2. Wymagana technologia przesyłu: - standard IEEE 802.11abgn lub technologie przewodowe (światłowód lub kable miedziane) - technologia satelitarnego dostępu do Internetu - w lokalizacjach gdzie jest to ekonomiczne lub technologicznie konieczne lub uzasadnione, jednakże nie więcej niż 10% wskazanych lokalizacji. W przypadku łącza bezprzewodowego urządzenia dostępowe muszą posiadać świadectwa homologacji do realizacji łącza. W celu instalacji urządzeń przewodowych lub bezprzewodowych, wykonawca musi samodzielnie uzyskać wymagane prawem pozwolenia w tym właściciela budynku i dokonać wymaganych prawem zgłoszeń oraz dokonać niezbędnych ustaleń technicznych w celu podłączenia łącza, o ile będą wymagane. Zainstalowane przez Wykonawcę niezbędne urządzenia do odbioru sygnału internetowego po zrealizowaniu przedmiotu niniejszej umowy będą stanowiły własność Zamawiającego. 3. Zainstalowane łącze internetowe ma zapewnić dostęp do Internetu w całym domu lub mieszkaniu (np.: Wi-Fi), - nie dotyczy technologii satelitarnego dostępu do Internetu 4. Łącza dostępu do sieci Internet o transferze minimum: - dla technologii standard IEEE 802.11abgn i technologii przewodowych (światłowód lub kable miedziane) - 1 Mbit (Download) - 0,5 Mbit (Upload) - dla technologii satelitarnego dostępu do Internetu - 1 Mbit (Download) - 0,128 Mbit (Upload). 5. Reakcja na awarię 8h roboczych od momentu zgłoszenia. 6. Dostęp do Internetu musi być zapewniony bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu. Oferowana usługa musi zapewniać nielimitowany transfer przesłanych bądź odebranych danych. W przypadku zmiany lokalizacji instalacji łącza internetowego Wykonawca na wniosek Zamawiającego przeniesie usługę dostępu do Internetu we wskazane miejsce na terenie gminy Piaski. Czynność tę Wykonawca wykona w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia. W przypadku braku możliwości technicznych wykonania połączenia Zamawiający wskaże kolejną lokalizację z listy rezerwowej. Koszt przenosin wliczony jest w cenę zamówienia. W przypadku braku dostępności przedmiotu umowy wynagrodzenie miesięczne ulega obniżeniu za okres niedostępności do Internetu proporcjonalnie do czasu niedostępności. 7. W trakcie świadczenia usługi dostępu do Internetu Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Wykonawcą usług serwisowych w zakresie usuwania awarii dotyczących dostępu do Internetu u Beneficjentów Ostatecznych. 8. Wykonawca z każdej czynności przy zakładaniu dostępu, serwisu lub przeglądu sporządza protokół z którego jeden egzemplarz przekazuje zamawiającemu. Dodatkowe informacje: 1. Rozwiązania równoważne: a) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. b) Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, w szczególności w której zaoferowane parametry techniczne i funkcjonalne nie są gorsze niż wskazane w SIWZ. c) Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy, funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu będących przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. d) Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 2.W przypadku złożenia oferty, w której zostanie zaoferowany przedmiot zamówienia o parametrach równoważnych - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań. Zamawiający korzystając ewentualnie z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych rozwiązań oraz zdecyduje o ich równoważności. W przypadku wątpliwości, obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. 3. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem dostawy tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej oraz zadanie wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Miejski w Piaskach
|
Ulica |
ul. Lubelska 77
|
Nr domu |
77
|
Miejscowosc |
Piaski
|
Kod poczt |
21-050
|
Wojewodztwo |
lubelskie
|
Tel |
81 5821020
|
Fax |
081 5821020
|
Internet |
www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl
|
Regon |
00054910500000
|
E mail |
um@piaski.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/12/2016
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych
|
Wiedza |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
oświadczenie wykonawcy, że posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, zgodnie z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 ze zmianami) - wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Strony przewidują następujące rodzaje zmiany treści umowy:
1) Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
2) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku:
a) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę usług,
b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
c) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy wykonanie pierwotnego zakresu nie leży w interesie publicznym,
d) gdy zachowanie pierwotnego terminu wykonania usług nie leży w interesie publicznym,
e) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością,
w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
f) wystąpieniu niesprzyjających warunków atmosferycznych nie pozwalających na realizację usługi itp., które należy udokumentować.
3. Uzupełnienia i zmiany niniejszej umowy, dla swej ważności wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
termin płatności
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl
|
Spec war |
Urząd Miejski w Piaskach ul. Lubelska 77 21-050 Piaski pokój nr 2
|
Data skl |
17/12/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Piaskach ul. Lubelska 77 21-050 Piaski pokój nr 12 - sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|