Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla potrzeb Kuchni Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu, ul. Reymonta 8, na okres 1 roku (z podziałem na 7 zadań)
| Publication date | 2015-12-09 |
| End date | 2015-12-29 10:00:00 |
| Instytucja | Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu |
| Miejscowość | Opole |
| Województwo | opolskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 335500 / 2015 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 151000009, 151120006, 155110003, 154000002, 152210003, 152290009, 153300000, 153311008, 153311709 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla potrzeb Kuchni Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu, ul. Reymonta 8, na okres 1 roku (z podziałem na 7 zadań). Zadanie nr 1: Zakup wraz z dostawą mięsa i produktów wędliniarskich oraz smalcu wieprzowego na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 1, której wzór stanowi załącznik nr 1.1 do SIWZ. Zadanie nr 2: Zakup wraz z dostawą drobiu i produktów drobiarskich oraz parówki z cielęciną na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 2, której wzór stanowi załącznik nr 1.2 do SIWZ. Zadanie nr 3: Zakup wraz z dostawą mleka i produktów mlecznych oraz tłuszczu roślinnego na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 3, której wzór stanowi załącznik nr 1.3 do SIWZ. Zadanie nr 4: Zakup wraz z dostawą ryby mrożonej i przetworów z ryb na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 4, której wzór stanowi załącznik nr 1.4 do SIWZ. Zadanie nr 5: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych sypkich, przypraw i oleju roślinnego na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 5, której wzór stanowi załącznik nr 1.5 do SIWZ. Zadanie nr 6: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych - dodatkowych na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 6, której wzór stanowi załącznik nr 1.5 do SIWZ. Zadanie nr 7: Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców mrożonych na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 7, której wzór stanowi załącznik nr 1.6 do SIWZ OpisZakup wraz z dostawą mięsa i produktów wędliniarskich oraz smalcu wieprzowego na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 1, której wzór stanowi załącznik nr 1.1 do SIWZZakup wraz z dostawą drobiu i produktów drobiarskich oraz parówki z cielęciną na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 2, której wzór stanowi załącznik nr 1.2 do SIWZZakup wraz z dostawą mleka i produktów mlecznych oraz tłuszczu roślinnego na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 3, której wzór stanowi załącznik nr 1.3 do SIWZZakup wraz z dostawą ryby mrożonej i przetworów z ryb na okres 1 roku.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 4, której wzór stanowi załącznik nr 1.4 do SIWZZakup wraz z dostawą artykułów spożywczych sypkich, przypraw i oleju roślinnego na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 5, której wzór stanowi załącznik nr 1.5 do SIWZZakup wraz z dostawą artykułów spożywczych - dodatkowych na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 6, której wzór stanowi załącznik nr 1.5 do SIWZZakup wraz z dostawą warzyw i owoców mrożonych na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 7, której wzór stanowi załącznik nr 1.6 do SIWZ |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu |
| Ulica | ul. Reymonta 8 |
| Nr domu | 8 |
| Miejscowosc | Opole |
| Kod poczt | 45-066 |
| Wojewodztwo | opolskie |
| Tel | 077 454-54-01 |
| Fax | 077 453-61-06 |
| Internet | www.ginekologia.opole.pl |
| Regon | 00064013600000 |
| E mail | zam-publ@ginekologia.opole.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 7 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | Obowiązuje termin |
| Czas mies | 12 |
| Zaliczka | Nie |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Wadium | W danym postępowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane |
| Uprawnienie | Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia |
| Wiedza | Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia |
| Potencjal | Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia |
| Zdolne | Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia |
| Sytuacja | Aby uznać warunek za spełniony wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | Istnieje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach zamieszczonych w art. 144 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907). |
| Kryt cena | A |
| Spec www | www.ginekologia.opole.pl |
| Spec war | Siedziba Zamawiającego - pok. nr 107 w budynku C - Zamówienia Publiczne |
| Data skl | 29/12/2015 |
| Godz skl | 10:00 |
| Miejsce | Siedziba Zamawiającego - Sekretariat (pok. nr 7 w budynku A) |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |