Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 11 w Oświęcimiu w 2016 roku .
Publication date | 2015-12-09 |
End date | 2015-12-23 10:00:00 |
Instytucja | Szkoła Podstawowa nr 11 Oświęcim |
Miejscowość | Oświęcim |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 335712 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 150000008 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 11 w Oświęcimiu w 2016 roku . Część I zamówienia: Dostawa mięsa i wędlin zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2 część 1 (CPV 15100000),Część II zamówienia: Dostawa warzyw i owoców świeżych zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2 część 2 (CPV 03200000),Część III zamówienia: Dostawa różnych produktów spożywczych zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2 część 3 (CPV 03100000, 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000).2. Zamawiający dopuszcza składanie ofertczęściowych.Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi: odpowiednie normy jakościowe lub atesty,odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu,odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Dwukrotny zwrot dostarczonego towaru może skutkować odstąpieniem od umowy z winy leżącej po stronie Wykonawcy.Użyte w formularzach cenowych nazwy własne, znaki towarowe lub firmy producenta są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: lub równoważne. Mają na celu wyłącznie określenie standardu i parametrów jakościowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. W takim przypadku wykonawca winien podać cenę ofertową brutto oddzielnie dla każdej części zamówienia zgodnie z treścią formularza ofertowego dla danej części. Zamawiający będzie porównywał i oceniał każdą część odrębnie. Opiszgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2 / część 1zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2 / część 2zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2 / część 3 |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Szkoła Podstawowa nr 11 Oświęcim |
Ulica | ul. Słowackiego 2A |
Nr domu | 2A |
Miejscowosc | Oświęcim |
Kod poczt | 32-600 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 0-33 8445691 w. 29 |
Fax | 0-33 8445691 |
Internet | wwwsp11oswiecim.pl |
Regon | 07043181400000 |
E mail | sp11oswiecim@poczta.onet.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga vadium |
Zaliczka | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w niniejszej specyfikacji, w tym:a) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości wskazanych w formularzach cenowych do specyfikacji w przypadku zmiany liczby żywionych dzieci,b) ilościowy zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w załączniku nr 2 do specyfikacji może ulec zmianie pomiędzy poszczególnymi pozycjami planowanego zestawienia kosztów, pod warunkiem, że łączna wartość dostaw nie przekroczy wartości umownej,c) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z uwagi na ustawową zmianę stawki VAT na dostarczane artykuły żywnościowe, pod warunkiem skierowania do Zamawiającego pisemnego wniosku zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen, d) wystąpienie okoliczności siły wyższej, np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu osób lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,e) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | Trermin płatności |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | www.sp11oswiecim.pl |
Spec war | Szkoła Podstawowa nr 11 w Oświęcimiu ul.Słowackiego 2a Pok. Nr 1 |
Data skl | 23/12/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Szkoła Podstawowa nr 11 w Oświęcimiu ul.Słowackiego 2a Pok. Nr 1 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |