Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 3 w Rzeszowie

Publication date 2015-12-10
End date 2015-12-22 09:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Henryka Sienkiewicza
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Przetworzone produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 182145 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 30000001, 161121007, 151315000, 153311709, 153000001, 32121001, 155000003, 158110006, 158943004, 158000006, 31425003, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa - zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego - następujących artykułów spożywczych: Część I zamówienia - Mięso i wędliny, mięso drobiowe (świeże z bieżącej produkcji), Część II zamówienia: Mrożonki i ryby (wg ważnej daty do spożycia - w okresie zaplanowanej przez zamawiającego dostawy i zużycia), Część III zamówienia: Warzywa, owoce i ziemniaki (dobrej jakości), Część IV zamówienia: Wyroby mleczarskie i nabiał (wg ważnej daty do spożycia - w okresie zaplanowanej przez zamawiającego dostawy i zużycia), Część V zamówienia: Pieczywo (świeże z bieżącej produkcji maksymalnie 12 godzin od momentu wypieku, Część VI zamówienia: Wyroby garmażeryjne (świeże z bieżącej produkcji), Część VII zamówienia: Pozostałe artykuły spożywcze (wg ważnej daty do spożycia - w okresie zaplanowanej przez zamawiającego dostawy i zużycia), Część VIII zamówienia: Jaja (świeże z bieżącej produkcji).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Henryka Sienkiewicza
Ulica ul. Hoffmanowej 11
Nr domu 11
Miejscowosc Rzeszów
Kod poczt 35-016
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 17 748 20 30
Fax 17 748 2058
Internet http://sp3.rzeszow.pl/
Regon 00023342500000
E mail sp3_rz_dyr1@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak http://sp3.rzeszow.pl/
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 8
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2016
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie na podstawie złożonego oświadczenia - zał. Nr 3 - oświadczenie wykonawcy
Wiedza na podstawie złożonego oświadczenia - zał. Nr 3 - oświadczenie wykonawcy
Potencjal na podstawie złożonego oświadczenia - zał. Nr 3 - oświadczenie wykonawcy
Zdolne na podstawie złożonego oświadczenia - zał. Nr 3 - oświadczenie wykonawcy
Sytuacja na podstawie złożonego oświadczenia - zał. Nr 3 - oświadczenie wykonawcy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony w odpowiednich miejscach, w których Wykonawca ubiega się o Zamówienie, formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ wraz ze szczegółowymi formularzami cenowymi, stanowiącymi załączniki nr 1.1 do 1.8 dla wybranej części Zamówienia. 2. Dokument lub dokumenty określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający żąda dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu (art. 23 ust. 2). 4. Zobowiązanie do ponoszenia solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy podpisane przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. 5. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI, VII oraz VIII SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie winno być zawarte w ofercie). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają ww. dokumenty lub oświadczenia, jeżeli w ich kraju nie wydaje się ww. dokumentów, w oryginale oraz przetłumaczone na język polski. Wiążącym dokumentem, w razie wątpliwości, jest zawsze dokument w języku polskim.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Stosownie do przepisu art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: a) zmiany: nazwy, adresu / siedziby Zamawiającego / Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych b) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego / Wykonawcy c) zmiany ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Cena ulegnie zmianie w ten sposób, że do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej ze zmiany przepisów. d) zmiana osób do kontaktów pomiędzy stronami. e) zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, f) zmiany, która jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiany, której nie można było przewidzieć na etapie przygotowywania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, g) innych nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. h) zmiany ceny o wskaźnik inflacji - Wykonawca może wystąpić z wnioskiem o zmianę ceny netto poszczególnych artykułów spożywczych na wyższą wyłącznie w przypadku znacznego wzrostu (co najmniej 5%) cen na rynku i nie więcej niż o wskaźnik wzrostu cen danego artykułu ogłaszany w (Biuletynie Statystycznym województwa podkarpackiego) wydawanym przez GUS w Rzeszowie, nie wcześniej niż od dnia 1 maja 2015 r. oraz nie częściej niż dwa razy w okresie obowiązywania umowy. Jeżeli (Biuletyn Statystyczny województwa podkarpackiego) nie będzie publikował wskaźnika wzrostu cen któregoś z artykułów, podwyżka będzie dokonana w oparciu o wskaźnik wzrostu średnich cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w tymże Biuletynie. 1. Zmiany powinny zostać zgłoszone w formie wniosku (pisemnie, faksem) z uzasadnieniem faktycznym i prawnym ich wprowadzenia. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 3 i 4 zostaną wprowadzone drogą uzgodnionego przez strony aneksu do umowy, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zmiana ceny na wyższą może nastąpić w terminie nie krótszym niż 14 dni od daty złożenia wniosku o jej podwyższenie. W przypadku obniżek cen danego asortymentu na rynku, ceny dostaw zostaną obniżone wg tych samych zasad.
Kryt cena A
Spec www http://sp3.rzeszow.pl/
Spec war W formie papierowej w cenie 20 zł: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Rzeszowie, 35-016 Rzeszów, ul. Hoffmanowej 11, sekretariat - pok.18, bądź bezpłatnie ze strony internetowej.
Data skl 22/12/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Szkoła Podstawowa Nr 3 w Rzeszowie, 35-016 Rzeszów, ul. Hoffmanowej 11, sekretariat - pok.18.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)