Publication date |
2015-12-10 |
End date |
2015-12-22 09:00:00 |
Instytucja |
Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Henryka Sienkiewicza |
Miejscowość |
Rzeszów |
Województwo |
podkarpackie |
Branża |
- Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Warzywa przetworzone,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo,
- Przetworzone produkty spożywcze,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
- Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
182145 / 2015 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
150000008, 30000001, 161121007, 151315000, 153311709, 153000001, 32121001, 155000003, 158110006, 158943004, 158000006, 31425003, 31425003 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Henryka Sienkiewicza
|
Ulica |
ul. Hoffmanowej 11
|
Nr domu |
11
|
Miejscowosc |
Rzeszów
|
Kod poczt |
35-016
|
Wojewodztwo |
podkarpackie
|
Tel |
17 748 20 30
|
Fax |
17 748 2058
|
Internet |
http://sp3.rzeszow.pl/
|
Regon |
00023342500000
|
E mail |
sp3_rz_dyr1@wp.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
http://sp3.rzeszow.pl/
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
8
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/12/2016
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
na podstawie złożonego oświadczenia - zał. Nr 3 - oświadczenie wykonawcy
|
Wiedza |
na podstawie złożonego oświadczenia - zał. Nr 3 - oświadczenie wykonawcy
|
Potencjal |
na podstawie złożonego oświadczenia - zał. Nr 3 - oświadczenie wykonawcy
|
Zdolne |
na podstawie złożonego oświadczenia - zał. Nr 3 - oświadczenie wykonawcy
|
Sytuacja |
na podstawie złożonego oświadczenia - zał. Nr 3 - oświadczenie wykonawcy
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony w odpowiednich miejscach, w których Wykonawca ubiega się o Zamówienie, formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ wraz ze szczegółowymi formularzami cenowymi, stanowiącymi załączniki nr 1.1 do 1.8 dla wybranej części Zamówienia. 2. Dokument lub dokumenty określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający żąda dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu (art. 23 ust. 2). 4. Zobowiązanie do ponoszenia solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy podpisane przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. 5. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI, VII oraz VIII SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie winno być zawarte w ofercie). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają ww. dokumenty lub oświadczenia, jeżeli w ich kraju nie wydaje się ww. dokumentów, w oryginale oraz przetłumaczone na język polski. Wiążącym dokumentem, w razie wątpliwości, jest zawsze dokument w języku polskim.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Stosownie do przepisu art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: a) zmiany: nazwy, adresu / siedziby Zamawiającego / Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych b) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego / Wykonawcy c) zmiany ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Cena ulegnie zmianie w ten sposób, że do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej ze zmiany przepisów. d) zmiana osób do kontaktów pomiędzy stronami. e) zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, f) zmiany, która jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiany, której nie można było przewidzieć na etapie przygotowywania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, g) innych nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. h) zmiany ceny o wskaźnik inflacji - Wykonawca może wystąpić z wnioskiem o zmianę ceny netto poszczególnych artykułów spożywczych na wyższą wyłącznie w przypadku znacznego wzrostu (co najmniej 5%) cen na rynku i nie więcej niż o wskaźnik wzrostu cen danego artykułu ogłaszany w (Biuletynie Statystycznym województwa podkarpackiego) wydawanym przez GUS w Rzeszowie, nie wcześniej niż od dnia 1 maja 2015 r. oraz nie częściej niż dwa razy w okresie obowiązywania umowy. Jeżeli (Biuletyn Statystyczny województwa podkarpackiego) nie będzie publikował wskaźnika wzrostu cen któregoś z artykułów, podwyżka będzie dokonana w oparciu o wskaźnik wzrostu średnich cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w tymże Biuletynie. 1. Zmiany powinny zostać zgłoszone w formie wniosku (pisemnie, faksem) z uzasadnieniem faktycznym i prawnym ich wprowadzenia. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 3 i 4 zostaną wprowadzone drogą uzgodnionego przez strony aneksu do umowy, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zmiana ceny na wyższą może nastąpić w terminie nie krótszym niż 14 dni od daty złożenia wniosku o jej podwyższenie. W przypadku obniżek cen danego asortymentu na rynku, ceny dostaw zostaną obniżone wg tych samych zasad.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
http://sp3.rzeszow.pl/
|
Spec war |
W formie papierowej w cenie 20 zł: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Rzeszowie, 35-016 Rzeszów, ul. Hoffmanowej 11, sekretariat - pok.18, bądź bezpłatnie ze strony internetowej.
|
Data skl |
22/12/2015
|
Godz skl |
09:00
|
Miejsce |
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Rzeszowie, 35-016 Rzeszów, ul. Hoffmanowej 11, sekretariat - pok.18.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|