Dostawa artykułów spożywczych

Publication date 2015-12-10
End date 2015-12-18 10:30:00
Instytucja Szpital Miejski w Przemyślu
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 182465 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 155000003, 153311709, 158110006, 31425003, 158943004, 33110002, 152000000, 151140000, 151311305, 151313101, 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Pakiet I. Jaja,
Pakiet II. Pieczywo,
Pakiet III. Warzywa mrożone,
Pakiet IV. Wyroby garmażeryjne świeże,
Pakiet V. Ryby mrożone i przetwory rybne,
Pakiet VI. Artykuły delikatesowe,
Pakiet VII. Mleko i jego przetwory,
Pakiet VIII. Wędliny,
Pakiet IX. Mięso,
Pakiet X. Mięso drobiowe mrożone.

Zestawienie asortymentowo-ilościowe dla poszczególnych pakietów przedstawia załącznik nr 3 (odpowiednio 3.1 - 3.10) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej w dalszej części SIWZ), będący jednocześnie Formularzem cenowym zwanej w dalszej części SIWZ.

Zamawiający zastrzega, iż w wyniku zmniejszenia zapotrzebowania, wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie.

W przypadku zrealizowania mniejszej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia niż wynika to z określonego umową przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

Ponadto w przypadku dokonania zmian organizacji żywienia, skutkujących zaprzestaniem działalności kuchni szpitalnej Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca nie ma prawa do naliczenia Zamawiającemu kary umownej z tytułu odstąpienia od umowy ani kierować do Zamawiającego innych roszczeń związanych z wcześniejszym rozwiązaniem umowy, za wyjątkiem żądania wynagrodzenia za zrealizowaną część umowy.

Minimalna zawartość białka dla oferowanej kiełbasy białej, zwyczajnej, parówki wp. cienkiej, pieczeni wp., kaszanki z kaszy gryczanej, pasztetu drobiowego wynosi nie mniej niż 10 %, a dla oferowanej kiełbasy szynkowej, szynki wp., gotowanej, szynki kons., polędwicy sopockiej, polędwicy z indyka, nie mniej niż 15% (dotyczy Pakietu Nr VIII),

Porcje oferowanych udek winny wynosić co najmniej 230 g, a wielkość oferowanych opakowań piersi drobiowych co najmniej 1000 g. (dotyczy Pakietu Nr X).

Udział mięsa oddzielanego mechanicznie w produktach wędliniarskich, stanowiących przedmiot zamówienia nie może przekroczyć 15 %, a wykaz składników dołączony do tych produktów musi precyzyjnie określać ten udział. (dotyczy Pakietu Nr XIII - X).


Warunki dostaw dla Pakietów I-VII:
Artykuły żywnościowe, będące przedmiotem postępowania, dostarczane do Zamawiającego muszą posiadać okres przydatności do spożycia nie krótszy niż dwie trzecie całkowitego jego okresu.
Przedmiot zamówienia winien być oznakowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2014 r., poz. 669) oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 ze zm.).
Kartony z dostarczonymi rybami mrożonymi i rybami w konserwie muszą być zamknięte, opatrzone metką papierową zawierającą zapis daty i godziny produkcji, oraz pieczęć producenta.
Ponadto w przypadku ryb mrożonych, każda dostarczona partia winna posiadać podaną datę zamrożenia.

Warunki dostaw dla Pakietów XIII-X:
Mięso, wędliny i drób dostarczane do Zamawiającego oraz stosowane w produkcji przetworów dla jego potrzeb, musi pochodzić od producentów krajowych z bieżącego uboju.
Czas pomiędzy zakończeniem rozbioru półtuszy a odbiorem mięsa surowego przez Zamawiającego nie może przekraczać 36 godzin.
Pojemniki z dostarczonym towarem muszą być zamknięte i oplombowane plombą metalową przez Kontrolę Jakości oraz opatrzone metką papierową zawierającą zapis daty i godziny produkcji, pieczęć producenta oraz numer osoby pakującej (jeśli posiada) lub numer zmiany, podczas której towar został zapakowany.
Przedmiot zamówienia winien być oznakowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz.U. 2005 Nr 187 poz. 1577) oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2010 Nr 136 poz. 914 ze zmianami).
Proces zamrażania dostarczanego drobiu musi przebiegać tzw. metodą szokową. Zamrażanie elementów musi się odbywać w temperaturze min. - 40ºC, przechowywane następnie w temperaturze nie wyższej niż -12 °C, zgodnie z procedurami przewidzianymi dla mięsa mrożonego, co eliminuje możliwości pogarszania się jakości elementów drobiu.

Do obowiązków Dostawcy ponadto należy:
Dostarczanie asortymentu zgodnie z ofertą.
Transport dostarczanego asortymentu do siedziby Zamawiającego, przy użyciu pojazdu odpowiednio przystosowanego do przewożenia żywności, zgodnie z obowiązującymi normami. Odbiór towaru odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z warunkami umowy w tym zakresie oraz w oparciu o kartę kontroli przyjęcia towaru (monitorowanie CCP1), stosowaną przez Zamawiającego. Wzór Karty kontroli stanowi załącznik Nr 1 do Projektu umowy (załącznika Nr 5 do SIWZ).
Ryby mrożone oraz warzywa mrożone winny być przewożone specjalistycznymi środkami transportu, posiadającymi konstrukcję i wyposażenie odpowiednie do rodzaju przewożonych artykułów (odpowiednio przystosowanymi, zapewniającymi zachowanie właściwej dla mrożonego produktu temperatury).
Przedstawianie na każde żądanie Zamawiającego:
- aktualnych badań weterynaryjnych partii asortymentu dostarczanego do Zamawiającego, przeznaczanego do przetworzenia dla jego potrzeb (dotyczy Pakietów XIII-X),
- dokumentu potwierdzającego laboratoryjne badanie przechowalnicze w kierunku spełnienia kryteriów mikrobiologicznych w myśl Rozporządzenia Komisji (WE) nr 2073/2005 (dotyczy Pakietów XIII-X),
- Handlowego Dokumentu Identyfikacyjnego (HDI) (dotyczy Pakietów XIII-X)

Opis

Przedmiotem zamówienia są dostawy jaj. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 11500,00-12500,00Przedmiotem zamówienia są dostawy pieczywa. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 37000,00-42000,00Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw mrożonych. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 8800,00-10000,00Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów garmażeryjnych świeżych. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 6800,00-7500,00Przedmiotem zamówienia są dostawy ryb mrożonych i przetworów rybnych. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 15500,00-17000,00Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów delikatesowych. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 65000,00-75000,00Przedmiotem zamówienia są dostawy mleka i jego przetworów. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 60000,00-70000,00Przedmiotem zamówienia są dostawy wędlin. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 58000,00-65000,00Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 85000,00-97000,00Przedmiotem zamówienia są dostawy mięso drobiowe mrożone. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 65000,00-80000,00

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Miejski w Przemyślu
Ulica ul. Juliusza Słowackiego 85
Nr domu 85
Miejscowosc Przemyśl
Kod poczt 37-700
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 16 7360500;7360511;7360513
Fax 16 7360585
Internet 114szpital.pl
Regon 18095482000000
E mail zamowieniapubliczne@114szpital.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 10
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, - zezwolenie Powiatowej Inspekcji Sanitarnej lub zezwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii lub zezwolenie Terenowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (właściwej dla siedziby Wykonawcy) dopuszczającym Wykonawcę do obrotu artykułami żywnościowymi (jeśli dotyczy).
Wiedza Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
Potencjal Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
Zdolne Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
Sytuacja Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Etykiety oferowanego asortymentu (dotyczy Pakietów nr IV, V i VIII)
Inne dokumenty W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących Wykonawcę z innymi podmiotami stosunków, w celu udowodnienia zamawiającemu, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania przedmiotowego zamówienia, a także w odniesieniu do tych podmiotów: oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, zezwolenie Powiatowej Inspekcji Sanitarnej lub zezwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii lub zezwolenie Terenowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (właściwej dla siedziby Wykonawcy) dopuszczającym Wykonawcę do obrotu artykułami żywnościowymi. (jeśli dotyczy)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści umowy na warunkach określonych odpowiednio w § 9 projektu umowy.
Spec www 114szpital.pl
Spec war Szpital Miejski w Przemyślu, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl
Data skl 18/12/2015
Godz skl 10:30
Miejsce Siedziba Zamawiającego, budynek nr 1 piętro II, Sekretariat Szpitala
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)