dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, zamówienie: TAG-504-PN/72-2015

Publication date 2015-12-10
End date 2015-12-18 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 182481 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Zamówienie podzielone jest na 2 pakiety (części). Specyfikację zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (formularz cenowy), a orientacyjne informacje na temat pakietów zawiera ZAŁĄCZNIK I w niniejszym ogłoszeniu (INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH). Umowy zostaną zawarte bezpośrednio po zakończeniu postępowania na okres 24 miesięcy

Opis

Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowychTusze do urządzenia Epson DISCPRODUCER(TM)PP-100II

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
Ulica ul. Energetyków 46
Nr domu 46
Miejscowosc Rybnik
Kod poczt 44-200
Wojewodztwo śląskie
Tel 0324291000, 4291288
Fax 032 4291225
Internet www.szpital.rybnik.pl
Regon 27278032300014
E mail zampub@szpital.rybnik.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
Wiedza Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
Potencjal Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
Zdolne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
Sytuacja Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: wymagane jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punktach III.3.1 - 3.5 oraz III.4 niniejszego ogłoszenia należy wykazać, że warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy wykonawcy spełniają co najmniej łącznie, a żaden z nich nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. W związku z tym w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy wystarczające jest złożenie jednego wspólnego oświadczenia wymienionego w punkcie III.3.1 - 3.5 i III.4.1 - wg wzoru dołączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jako załącznik nr 2.1). W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć odrębne dla każdego z wykonawców oświadczenia wymienione w punkcie III.4.2 wg wzoru dołączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jako załącznik nr 3.1) i odrębne dla każdego z wykonawców dokumenty, o których mowa w punkcie III.4.2 lub III.4.3 (wymagane jako załącznik nr 3.2 do oferty), a także odrębne dla każdego z wykonawców dokumenty, o których mowa w punkcie III.4.4 (wymagane jako załącznik nr 3.3 do oferty)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.szpital.rybnik.pl
Spec war w siedzibie szpitala (kancelaria - w Pawilonie nr 2, Przychodnia Wielospecjalistyczna, I piętro, pok. nr 116), dodatkowe informacje zawarto w punkcie IV.4.16
Data skl 18/12/2015
Godz skl 10:00
Miejsce w siedzibie szpitala (kancelaria - w Pawilonie nr 2, Przychodnia Wielospecjalistyczna, I piętro, pok. nr 116), dodatkowe informacje zawarto w punkcie IV.4.16
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej z ww. strony internetowej zamawiającego lub w formie pisemnej: u zamawiającego w terminie 5 dni od dnia złożenia wniosku - w godzinach 7:15-14:00 (płatność w kasie) albo pocztą za pobraniem. Adres strony internetowej oraz miejsce wydawania specyfikacji - jak w punkcie IV.4.1. Wniosek należy złożyć w formie pisemnej powołując się na nazwę i numer referencyjny, podane w punkcie II.1.1. Koszt specyfikacji: 13,00 zł (nie obejmuje kosztów przesłania)
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)