ODZIEŻ OCHRONNA I OBUWIE DLA PERSONELU MEDYCZNEGO (Nr rejestru DL/23/15)

Publication date 2015-12-10
End date 2015-12-22 10:00:00
Instytucja Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Obuwie ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 182671 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 181000000, 188300006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i obuwia dla personelu medycznego określonych w Cenniku - Załączniku nr 2 do SIWZ.

Dokładne wymagania dotyczące Pakietu nr 1 zamieszczono w Załączniku nr 3 do SIWZ.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył pisemne oświadczenie, że w przypadku jeżeli jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązuje się dostarczyć (w terminie max 3 dni) nieodpłatne wzorce, w ilości po 1 szt. z każdej pozycji Cennika.
Po podpisaniu umowy, wzorce posłużą do weryfikacji kolejnych dostaw.

Wymagany czas dostawy licząc od następnego dnia po złożeniu zamówienia max 30 dni

Opis

Odzież dla personelu medycznegoObuwie dla personelu medycznego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Ulica ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-545
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 61 8310142, 8310242
Fax 61 8310107
Internet www.orsk.ump.edu.pl
Regon 00028885700000
E mail zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Pakiet nr 1: 1) Informację techniczną zawierającą parametry oferowanych produktów (skład surowcowy, gramatura, kurczliwość, temp. prania). Każdy dokument powinien być opisany którego produktu dotyczy; 2) Oświadczenie Wykonawcy o zgodności użytych materiałów (tj. nici, nap, guzików, gumek, zamków błyskawicznych itp.) z Polską Normą - Załącznik nr 4 do SIWZ; 3) Próbkę tkaniny, z której wykonane są produkty w każdym kolorze, o którym mowa w SIWZ - wielkość co najmniej 20 x 20 cm oraz próbka tkaniny z wykonanym logo; 4) Tabelę wymiarów; 5) Katalog z wyraźnymi zdjęciami proponowanych modeli z opisem, której pozycji z cennika dotyczy; Pakiet nr 2: 1) Certyfikaty zgodności z obowiązującą Polską Normą dla obuwia; 2) Informację techniczną zawierającą parametry oferowanych produktów (skład surowcowy materiałów z jakich wykonane jest obuwie, przeznaczenie oraz sposób użytkowania i konserwacji itp..); 3) Tabelę wymiarów; 4) Katalog z wyraźnymi zdjęciami proponowanych modeli z opisem, której pozycji z cennika dotyczy;
Inne dokumenty 1) W przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć oryginał lub odpis notarialny pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisany przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 2) Formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru Zamawiającego). 3) Cennik (sporządzony wg wzoru Zamawiającego). 4) Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku jeżeli jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązuje się dostarczyć (w terminie max 3 dni od ogłoszenia wyniku postępowania) nieodpłatne próbki oferowanych produktów w celu weryfikacji późniejszych dostaw. Wzorce, w ilości po 1 szt. z każdej pozycji Cennika powinny być odpowiednio opisane. 5) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzona wg wzoru Zamawiającego).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Określone w SIWZ.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Czas dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.orsk.ump.edu.pl
Spec war Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań - Dział Zamówień Publicznych i Sprzedaży (pok. 173 i 174)
Data skl 22/12/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań - Dział Zamówień Publicznych i Sprzedaży (pok. 173 i 174)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)