Dostawa PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH

Publication date 2015-12-10
End date 2015-12-18 14:00:00
Instytucja Zakład Aktywności Zawodowej przy Puławskim Stowarzyszeniu Ochrony Zdrowia Psychicznego
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Przetworzone owoce i orzechy,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Sprzęt nadawczy,
  • Aparatura nadawcza wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 337842 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 32210006, 32223006, 158100006, 158000006, 152000006, 31425003, 153311799, 153320004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH dla potrzeb Zakładu Aktywności Zawodowej przy Puławskim Stowarzyszeniu Ochrony Zdrowia Psychicznego w następujących asortymentach szczegółowo wyspecyfikowanych w zadaniach:
1) Mięso i wędliny, 2) Owoce i warzywa, 3) Ryby, 4) Pieczywo, 5) Pozostałe artykuły spożywcze i nabiał, 6) Jaja, 7) Mrożonki

Opis

dostawa mięsa i wędlin - 43 pozycje asortymentowe wskazane w siwzdostawa owoców i warzyw - 46 pozycji asortymentowych wskazanych w siwzdostawa ryb - 11 pozycji asortymentowych wskazanych w siwzdostawa pieczywa - 14 pozycji asortymentowych wskazanych w siwzdostawa pozostałych artykułów spożywczych i nabiału - 143 pozycje asortymentowe wskazane w siwzdostawa jaj - 1 pozycja asortymentowa wskazana w siwzdostawa mrożonek - 16 pozycji asortymentowych wskazanych w siwz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Aktywności Zawodowej przy Puławskim Stowarzyszeniu Ochrony Zdrowia Psychicznego
Ulica ul. Mickiewicza 2a
Nr domu 2a
Miejscowosc Puławy
Kod poczt 24-100
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 888 57 95
Fax 81 888 57 95
Internet www.zaz.pulawy.pl
Regon 43083509700000
E mail zaz.pulawy@neostrada.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: stowarzyszenie
Rodzaj zam inny stowarzyszenie
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 7
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Wiedza Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykonawca wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania (jedna lub więcej pozycji) o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 795 000 PLN w przypadku składania oferty na wszystkie zadania, a w przypadku składania ofert na wybrane pakiety - w wysokości dla każdego z nich co najmniej dla poszczególnych zadań (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie - minimalny warunek wartościowy zamówienia podlega sumowaniu adekwatnie do zakresu składanej oferty): zad 1. - 270 000zł, zad. 5 - 320 000 zł, zad. 2. - 80 000 zł, zad. 6 - 8 000 zł, zad. 3. - 55 000 zł, zad. 7 - 42 000 zł, zad. 4. 20 000 zł
Potencjal Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
Zdolne Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
Sytuacja Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykonawca wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania (jedna lub więcej pozycji) o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 795 000 PLN w przypadku składania oferty na wszystkie zadania, a w przypadku składania ofert na wybrane pakiety - w wysokości dla każdego z nich co najmniej dla poszczególnych zadań (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie - minimalny warunek wartościowy zamówienia podlega sumowaniu adekwatnie do zakresu składanej oferty - zgodnie z podanymi w Sekcji III.3.2 wartościami szczegółowymi)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków: a. obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy, b. nastąpiła zmiana stawki podatku VAT - cena brutto zostanie skorygowana proporcjonalnie do poziomu zmiany stawki VAT (cena netto wynikająca z treści oferty nie ulegnie podwyższeniu), c. w przypadku niewyczerpania ilości asortymentu objętego umową w terminie jej obowiązywania - strony mogą przedłużyć niniejszą umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż na okres 3 miesięcy, d. w przypadku zmiany nazwy produktu, nazwy producenta - przy niezmienionym produkcie, e. w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowania) - nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań albo ilości sztuk w opakowaniu oraz proporcjonalna korekta ceny jednostkowej, f. nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie lub wypowiedzenia umowy w zakresie spornego produktu za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy, g. dopuszcza się zmianę artykułów objętych umową w związku ze zmianą rozporządzenia Ministra Zdrowia dotyczącego środków spożywczych - zgodnie z art. 52c ust.6 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia - strony ustalą w drodze negocjacji rodzaj, ilość i cenę jednostkową wprowadzanych produktów, h. dopuszcza się możliwość zastąpienia części oferowanego przedmiotu umowy zamiennikami, jeżeli z przyczyn obiektywnych nie jest możliwa realizacja zamówienia, a produkt zamienny ma jakość nie gorszą i cenę nie wyższą niż oferowany pierwotnie. Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez stronę wnioskującą.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin płatności
Kryt 2p 10
Spec www www.zaz.pulawy.pl
Spec war Zakład Aktywności Zawodowej ul. Mickiewicza 2a, 24-100 Puławy - Sekretariat
Data skl 18/12/2015
Godz skl 14:00
Miejsce Zakład Aktywności Zawodowej ul. Mickiewicza 2a, 24-100 Puławy - Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)