Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej

Publication date 2015-12-11
End date 2015-12-30 12:00:00
Instytucja Politechnika Świętokrzyska
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Komputery wysokowydajne,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Podłączenia i elementy stykowe,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów,
  • Systemy operacyjne,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 183145 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 480000008, 302133008, 302131006, 302130005, 483100004, 302321108, 302313000, 324200003, 486200000, 302110001, 312248103, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj: pakietów oprogramowania i systemów informatycznych, komputera biurkowego, komputerów przenośnych, komputerów osobistych, pakietów oprogramowania do tworzenia dokumentów, drukarek laserowych, monitorów ekranowych, urządzeń sieciowych, systemów operacyjnych, komputerów wysokowydajnych, przedłużaczy, różnych pakietów oprogramowania i systemów komputerowych dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w częściach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego oprogramowania MS Office Standard 2010/2013 Acdms dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego komputera stacjonarnego dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego laptopa dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego laptopa dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego laptopa i oprogramowania MS Office 2013 dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych, oprogramowania Office Professional Plus 2013 Sngl Academic OPEN 1 License No Level oraz drukarki dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych drukarek dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i oprogramowania Office Professional Plus 2013 Sngl Academic OPEN 1 License No Level dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych, monitorów oraz oprogramowania Microsoft Office 2013 Standard PL EDU dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych switchy sieciowych dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego komputera stacjonarnego dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego laptopa dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego oprogramowania Microsoft OEM Windows Pro 7 SP1 x 64 Polski i oprogramowania Microsoft Office Home and Business 2013 Polski - PCK BOXPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego komputera stacjonarnego, monitora, listwy zasilająco - filtrującej czarnej 5 m oraz urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego ledowego sieciowego duplex (A4) dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego laptopa dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego laptopa (profesjonalnego przeznaczonego do zastosowań biznesowych) dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Świętokrzyska
Ulica Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
Nr domu 7
Miejscowosc Kielce
Kod poczt 25-314
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 041 3424150
Fax 041 3443874,041 3424140
Internet www.tu.kielce.pl
Regon 00000169500000
E mail jjustyna@tu.kielce.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 16
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do złożenia wadium odpowiednio do części zamówienia, na którą składa ofertę w wysokości: 1.część I - 10 zł. (słownie dziesięć złotych) 2.część II - 50 zł. (słownie pięćdziesiąt złotych) 3.część III - 50 zł. (słownie pięćdziesiąt złotych) 4.część IV - 50 zł. (słownie pięćdziesiąt złotych) 5.część V - 50 zł. (słownie pięćdziesiąt złotych) 6.część VI - 390 zł. (słownie trzysta dziewięćdziesiąt złotych) 7.część VII - 20 zł. (słownie dwadzieścia złotych) 8.część VIII - 225 zł. (słownie dwieście dwadzieścia pięć złotych) 9.część IX - 376 zł. (słownie trzysta siedemdziesiąt sześć złotych) 10.część X - 317 zł. (słownie trzysta siedemnaście złotych) 11.część XI - 70 zł. (słownie siedemdziesiąt złotych) 12.część XII - 38 zł. (słownie trzydzieści osiem złotych) 13.część XIII - 28 zł. (słownie dwadzieścia osiem złotych) 14.część XIV - 114 zł.(słownie sto czternaście złotych) 15.część XV - 57 zł.(słownie pięćdziesiąt siedem złotych) 16.część XVI - 155 zł.(słownie sto pięćdziesiąt pięć złotych). Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Oferent przystępujący do przetargu obowiązany jest również złożyć dokument udzielenia gwarancji, w którym zapewni minimalne warunki serwisu gwarancyjnego wg załącznika nr 5 do SIWZ.
Zaliczka Nie
Wiedza Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej dwie dostawy sprzętu odpowiadające rodzajem i wartością tej części przedmiotu zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę o wartości nie niższej dla każdej z nich niż wykazana poniżej kwota : - część zamówienia nr I - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 300,00 PLN, - część zamówienia nr II - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN, - część zamówienia nr III - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN, - część zamówienia nr IV - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN, - część zamówienia nr V - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 600,00 PLN, - część zamówienia nr VI - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 12 200,00 PLN, - część zamówienia nr VII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 650,00 PLN, - część zamówienia nr VIII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 7 000,00 PLN, - część zamówienia nr IX - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 12 000,00 PLN, - część zamówienia nr X - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 10 000,00 PLN, - część zamówienia nr XI - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2 200,00 PLN, - część zamówienia nr XII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 150,00 PLN, - część zamówienia nr XIII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 850,00 PLN, - część zamówienia nr XIV - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 3 500,00 PLN, - część zamówienia nr XV - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 750,00 PLN, - część zamówienia nr XVI - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 4 750,00 PLN. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie i w załącznikach do oferty
Sytuacja Za znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie poszczególnych części zamówienia uzna się Wykonawcę, który posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości co najmniej takiej jak wskazano poniżej dla danej części przedmiotu zamówienia: - część zamówienia nr I - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 300,00 PLN, - część zamówienia nr II - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN, - część zamówienia nr III - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN, - część zamówienia nr IV - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN, - część zamówienia nr V - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 1 600,00 PLN, - część zamówienia nr VI - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 12 200,00 PLN, - część zamówienia nr VII - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 650,00 PLN, - część zamówienia nr VIII - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 7 000,00 PLN, - część zamówienia nr IX - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 12 000,00 PLN, - część zamówienia nr X - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 10 000,00 PLN, - część zamówienia nr XI - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 2 200,00 PLN, - część zamówienia nr XII - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN, - część zamówienia nr XIII - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 850,00 PLN, - część zamówienia nr XIV - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 3 500,00 PLN, - część zamówienia nr XV - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 1 750,00 PLN, - część zamówienia nr XVI - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 4 750,00 PLN. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie i w załącznikach do oferty
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykaz wykonanych (co najmniej dwóch) głównych dostaw (na kwotę: - część zamówienia nr I - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 300,00 PLN, - część zamówienia nr II - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN, - część zamówienia nr III - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN, - część zamówienia nr IV - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN, - część zamówienia nr V - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 600,00 PLN, - część zamówienia nr VI - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 12 200,00 PLN, - część zamówienia nr VII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 650,00 PLN, - część zamówienia nr VIII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 7 000,00 PLN, - część zamówienia nr IX - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 12 000,00 PLN, - część zamówienia nr X - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 10 000,00 PLN, - część zamówienia nr XI - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2 200,00 PLN, - część zamówienia nr XII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 150,00 PLN, - część zamówienia nr XIII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 850,00 PLN, - część zamówienia nr XIV - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 3 500,00 PLN, - część zamówienia nr XV - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 750,00 PLN, - część zamówienia nr XVI - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 4 750,00 PLN ) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są : - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia; - w przypadku gdy zamawiający PŚk jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Dowód wniesienia wadium - tylko w oryginale. 2. Dokument udzielenia gwarancji, w którym zapewni min.warunki serwisu gwarancyjnego wg załącznika nr 5. 3. Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, w przypadku gdy wykonawca nie będzie samodzielnie realizował zamówienia. 4. Zestawienie ilościowo-wartościowe zaproponowanego sprzętu musi zawierać dokument/specyfikację techniczną potwierdzający spełnienie przez oferowane urządzenia wszystkich wymagań technicznych oraz nazwę, model, symbol, ilość, cenę jednostkową netto, VAT %, wartość brutto. Opisy te muszą jednoznacznie identyfikować oferowane urządzenia
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy urządzenia wchodzące w jego zakres zostaną wycofane z rynku przez producenta, a wykonawca zaproponuje urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach jak wymagane w opisie przedmiotu zamówienia bez zmiany ceny
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.tu.kielce.pl
Spec war Politechnika Świętokrzyska w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 7, 25-314 Kielce, Budynek B, pokój nr 2.33 (Dział Zamówień Publicznych).
Data skl 30/12/2015
Godz skl 12:00
Miejsce Politechnika Świętokrzyska w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 7, 25-314 Kielce, Budynek B, pokój nr 2.33 (Dział Zamówień Publicznych).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)