Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Politechnika Świętokrzyska
|
Ulica |
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowosc |
Kielce
|
Kod poczt |
25-314
|
Wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
041 3424150
|
Fax |
041 3443874,041 3424140
|
Internet |
www.tu.kielce.pl
|
Regon |
00000169500000
|
E mail |
jjustyna@tu.kielce.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
16
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
14
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do złożenia wadium odpowiednio do części zamówienia, na którą składa ofertę w wysokości:
1.część I - 10 zł. (słownie dziesięć złotych)
2.część II - 50 zł. (słownie pięćdziesiąt złotych)
3.część III - 50 zł. (słownie pięćdziesiąt złotych)
4.część IV - 50 zł. (słownie pięćdziesiąt złotych)
5.część V - 50 zł. (słownie pięćdziesiąt złotych)
6.część VI - 390 zł. (słownie trzysta dziewięćdziesiąt złotych)
7.część VII - 20 zł. (słownie dwadzieścia złotych)
8.część VIII - 225 zł. (słownie dwieście dwadzieścia pięć złotych)
9.część IX - 376 zł. (słownie trzysta siedemdziesiąt sześć złotych)
10.część X - 317 zł. (słownie trzysta siedemnaście złotych)
11.część XI - 70 zł. (słownie siedemdziesiąt złotych)
12.część XII - 38 zł. (słownie trzydzieści osiem złotych)
13.część XIII - 28 zł. (słownie dwadzieścia osiem złotych)
14.część XIV - 114 zł.(słownie sto czternaście złotych)
15.część XV - 57 zł.(słownie pięćdziesiąt siedem złotych)
16.część XVI - 155 zł.(słownie sto pięćdziesiąt pięć złotych).
Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Oferent przystępujący do przetargu obowiązany jest również złożyć dokument udzielenia gwarancji, w którym zapewni minimalne warunki serwisu gwarancyjnego wg załącznika nr 5 do SIWZ.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej dwie dostawy sprzętu odpowiadające rodzajem i wartością tej części przedmiotu zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę o wartości nie niższej dla każdej z nich niż wykazana poniżej kwota :
- część zamówienia nr I - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 300,00 PLN,
- część zamówienia nr II - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN,
- część zamówienia nr III - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN,
- część zamówienia nr IV - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN,
- część zamówienia nr V - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 600,00 PLN,
- część zamówienia nr VI - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 12 200,00 PLN,
- część zamówienia nr VII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 650,00 PLN,
- część zamówienia nr VIII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 7 000,00 PLN,
- część zamówienia nr IX - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 12 000,00 PLN,
- część zamówienia nr X - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 10 000,00 PLN,
- część zamówienia nr XI - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2 200,00 PLN,
- część zamówienia nr XII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 150,00 PLN,
- część zamówienia nr XIII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 850,00 PLN,
- część zamówienia nr XIV - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 3 500,00 PLN,
- część zamówienia nr XV - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 750,00 PLN,
- część zamówienia nr XVI - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 4 750,00 PLN.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie i w załącznikach do oferty
|
Sytuacja |
Za znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie poszczególnych części zamówienia uzna się Wykonawcę, który posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości co najmniej takiej jak wskazano poniżej dla danej części przedmiotu zamówienia:
- część zamówienia nr I - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 300,00 PLN,
- część zamówienia nr II - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN,
- część zamówienia nr III - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN,
- część zamówienia nr IV - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN,
- część zamówienia nr V - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 1 600,00 PLN,
- część zamówienia nr VI - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 12 200,00 PLN,
- część zamówienia nr VII - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 650,00 PLN,
- część zamówienia nr VIII - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 7 000,00 PLN,
- część zamówienia nr IX - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 12 000,00 PLN,
- część zamówienia nr X - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 10 000,00 PLN,
- część zamówienia nr XI - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 2 200,00 PLN,
- część zamówienia nr XII - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN,
- część zamówienia nr XIII - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 850,00 PLN,
- część zamówienia nr XIV - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 3 500,00 PLN,
- część zamówienia nr XV - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 1 750,00 PLN,
- część zamówienia nr XVI - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 4 750,00 PLN.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie i w załącznikach do oferty
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykaz wykonanych (co najmniej dwóch) głównych dostaw (na kwotę: - część zamówienia nr I - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 300,00 PLN,
- część zamówienia nr II - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN,
- część zamówienia nr III - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN, - część zamówienia nr IV - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN, - część zamówienia nr V - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 600,00 PLN, - część zamówienia nr VI - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 12 200,00 PLN, - część zamówienia nr VII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 650,00 PLN, - część zamówienia nr VIII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 7 000,00 PLN, - część zamówienia nr IX - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 12 000,00 PLN, - część zamówienia nr X - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 10 000,00 PLN, - część zamówienia nr XI - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2 200,00 PLN, - część zamówienia nr XII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 150,00 PLN, - część zamówienia nr XIII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 850,00 PLN, - część zamówienia nr XIV - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 3 500,00 PLN, - część zamówienia nr XV - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 750,00 PLN, - część zamówienia nr XVI - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 4 750,00 PLN ) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są :
- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- oświadczenie wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia;
- w przypadku gdy zamawiający PŚk jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Dowód wniesienia wadium - tylko w oryginale.
2. Dokument udzielenia gwarancji, w którym zapewni min.warunki serwisu gwarancyjnego wg załącznika nr 5.
3. Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, w przypadku gdy wykonawca nie będzie samodzielnie realizował zamówienia.
4. Zestawienie ilościowo-wartościowe zaproponowanego sprzętu musi zawierać dokument/specyfikację techniczną potwierdzający spełnienie przez oferowane urządzenia wszystkich wymagań technicznych oraz nazwę, model, symbol, ilość, cenę jednostkową netto, VAT %, wartość brutto. Opisy te muszą jednoznacznie identyfikować oferowane urządzenia
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy urządzenia wchodzące w jego zakres zostaną wycofane z rynku przez producenta, a wykonawca zaproponuje urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach jak wymagane w opisie przedmiotu zamówienia bez zmiany ceny
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin dostawy
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
www.tu.kielce.pl
|
Spec war |
Politechnika Świętokrzyska w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 7, 25-314 Kielce, Budynek B, pokój nr 2.33 (Dział Zamówień Publicznych).
|
Data skl |
30/12/2015
|
Godz skl |
12:00
|
Miejsce |
Politechnika Świętokrzyska w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 7, 25-314 Kielce, Budynek B, pokój nr 2.33 (Dział Zamówień Publicznych).
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|