Wsparcie techniczne na rok 2016 aplikacji Delfin.

Publication date 2015-12-11
End date 2015-12-21 12:00:00
Instytucja Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania,
  • Usługi analizy systemu i programowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 183675 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 722400009, 722300006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wsparcie techniczne będzie polegało na:
-konsultowaniu konfiguracji oprogramowania i sprzętu, na których jest uruchomiona aplikacja Delfin (Apacze http Server, Apacze Tomcat, MS SQL Server)
-reagowaniu na problemy wynikające z bieżącej pracy z aplikacją
-opracowywaniu, testowaniu i wprowadzaniu zmian w aplikacji w przypadku nowych uregulowań prawnych (w tym przypadku będzie obowiązywał odrębny harmonogram godzinowy w zależności od wielkości i złożoności zmian)
-przygotowywaniu zestawień i raportów, analizowaniu danych i przedstawianiu ich na życzenie zamawiającego; analizie będą podlegały tylko dane zbierane przez aplikację Delfin i zlokalizowane w jej bazie danych (MS SQL Server), a raporty będą udostępniane w postaci plików PDF i MS Excel.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Ulica ul.Tamka 1
Nr domu 1
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-349
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 578 47 01/02
Fax 22 578 47 47
Internet www.ohp.pl
Regon 00700128000000
E mail komendaglownaohp@ohp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa jednostka budżetowa
Rodzaj zam inny Państwowa jednostka budżetowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: 1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również nadal wykonywane), wykonali zamówienie polegające na utrzymaniu działania programu/aplikacji informatycznego/ej przez okres co najmniej jednego roku, 2) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również nadal wykonywane), wykonali zamówienie polegające na utrzymaniu co najmniej jednej aplikacji/programu informatycznej/ego dotyczącego rynku pracy pod kątem analizy biznesowej, tworzenia baz danych, sporządzania sprawozdań.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; 2) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy; 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 4) zmiany ustawowej stawki podatku VAT; w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy; 5) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, które mają wpływ na sposób lub terminy realizacji przedmiotu umowy (w szczególności zmiany zakresu realizacji zamówienia); Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Czas usuwania błędów i problemów
Kryt 2p 20
Spec www http://bip.ohp.pl/ohp/zamowienia-publiczne/zamowienia-wszczete
Spec war KG OHP, ul. Tamka 1 00-349 Warszawa
Data skl 21/12/2015
Godz skl 12:00
Miejsce Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Tamka 1, 00-349 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat Termin wykonania zamówienia: od dnia 1 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2016 r.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)