Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących i faksujących.
Publication date | 2015-12-11 |
End date | 2015-12-21 09:00:00 |
Instytucja | Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera |
Miejscowość | Toruń |
Województwo | kujawsko-pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 339784 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 226000006, 301251105 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących i faksujących. 2. Specyfikację asortymentowo- ilościowo- cenową określa Załącznik Nr 2 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. 3. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, zalecane przez producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 4. Pod pojęciem /fabrycznie nowe/ Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo producenta, symbolem produktu, nazwą i typem urządzenia do którego są przeznaczone i terminem przydatności do użytku. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 6. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt: - nieregenerowany, - niepoddany procesowi ponownego napełniania ani wymianie jakichkolwiek elementów , - niepowodujący uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, - kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamawiany, - o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru 1 raz w miesiącu pustych pojemników po zużytych tuszach i tonerach z siedziby Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić minimum 6 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne, licząc od dnia dostawy produktu do Zamawiającego. 9. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność lub jakość dostarczanych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 24 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 10. W przypadku dostarczenia materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu równoważnego dostarczonego przez Wykonawcę. 11. W razie wątpliwości po otwarciu ofert co do oferowanych równoważnych produktów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do przedłożenia certyfikatów i testów wydajnościowych dla potwierdzenia spełniania wymagań jakościowych produktów określonych przez Zamawiającego. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera |
Ulica | ul. Św. Józefa 53-59 |
Nr domu | 53-59 |
Miejscowosc | Toruń |
Kod poczt | 87-100 |
Wojewodztwo | kujawsko-pomorskie |
Tel | 56 6101510 |
Fax | 56 6101682 |
Internet | www.wszz.torun.pl |
Regon | 00031606800000 |
E mail | zamow_publ@szpital-bielany.torun.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału. |
Wiedza |
a) wykaz wykonanych min. 2 głównych dostaw materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących i faksujących o wartości min. 70.000,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia min. 2 dowodów, że te dostawy zostały wykonane należycie; Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu dostawy może złożyć oświadczenie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy - Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp. |
Potencjal | Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału. |
Zdolne | Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału. |
Sytuacja |
a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty 50.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy - Pzp, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 12 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 15 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Inne dokumenty |
a/ oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ; c/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy |
1. Wszelkie istotne postanowienia, jakie zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy określa Załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym. 3. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Termin dostawy |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.wszz.torun.pl |
Spec war | Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera, ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń |
Data skl | 21/12/2015 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat |
1.1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 1.2. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 1.3. Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych należy złożyć w oryginale i podpisane przez osoby uprawnione wynikające z zasad reprezentacji albo z pełnomocnictwa. 2. Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną (konsorcjum, spółka cywilna) wówczas oświadczenia i dokumenty dotyczące braku wykluczenia z postępowania muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum czy tworzący spółkę cywilną. 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymogi spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu. |
Czy uniewaznienie | Nie |