Dostawa artykułów żywnościowych

Publication date 2015-12-14
End date 2015-12-22 09:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 10 im.Gen.W.Sikorskiego
Miejscowość Lubin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 341390 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 30000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 10 w Lubinie

Opis

Zgodnie z formularzem cenowym nr 1Zgodnie z formularzem cenowym nr 2Zgodnie z formularzem cenowym nr 3Zgodnie z formularzem cenowym nr 4Zgodnie z formularzem cenowym nr 5Zgodnie z formularzem cenowym nr 6Zgodnie z formularzem cenowym nr 7

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa nr 10 im.Gen.W.Sikorskiego
Ulica ul. Prymasa Polski S. Kar. Wyszyńskiego 3
Nr domu 3
Miejscowosc Lubin
Kod poczt 59-300
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 0-76 7468336, 7468337
Fax 0-76 7468337
Internet www.sp10.lubin.pl
Regon 00084129000000
E mail szkola.podstawowa.10@interia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: szkoła podstawowa
Rodzaj zam inny szkoła podstawowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 7
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej w ilościach zgodnych z SIWZ.
Czas D
Data zak 30/06/2016
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykonanie w ostatnich 3 latach (a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy-w tym okresie) przed upływem składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia o wartości z podatkiem VAT nie mniejszej niż cena ofertowa Wykonawcy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonywania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Potencjal Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Wykonawca winien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne, które będą udostępnione na żądanie Zamawiającego
Inne dokumenty 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego Oświadczenie muszą złożyć wszyscy Wykonawcy odrębnie lub wspólnie); 2) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej; a) Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Przepis art. 26 ust. 3 i 4 Pzp stosuje się. Wzór listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp oraz informacji o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. b) Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. c) Zamawiający zwraca się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, istniejących między przedsiębiorcami, w celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki wykluczenia wykonawcy. d) Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności wpływ powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, istniejących między przedsiębiorcami, na ich zachowania w postępowaniu oraz przestrzeganie zasady uczciwej konkurencji. 3) Dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa dla osoby nie wymienionej w odpisie z właściwego rejestru do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, dla osoby/-ób działającej/-ch w imieniu Wykonawcy, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) - wystawiony w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest / są właścicielem/-ami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestracyjnym jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 4) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów; 5) Oświadczenie, że oferowane przez wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (spełniają wymagania określone przez Zamawiającego) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 6) Wzór umowy zatwierdzony (podpisany) przez Wykonawcę;
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany (aneksowania) umowy w przypadku okoliczności, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć, a powodują, że realizacja na warunkach w niej zawartych nie będzie możliwa przez: a) w przypadku zmiany prawa podatkowego-w zakresie podatku VAT; b) w przypadku zmiany danych lub przekształcenia podmiotu (strony umowy-Wykonawcy); c) w przypadku wystąpienia siły wyższej
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności po dostawie i wystawieniu faktury
Kryt 2p 5
Spec www www.sp10.lubin.pl
Spec war www.sp10.lubin.pl lub w Szkole Podstawowej nr 10, 59-300 Lubin, ul. Wyszyńskiego 3, pok. 15
Data skl 22/12/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Sekretariat w Szkole Podstawowej nr 10, 59-300 Lubin, ul. Wyszyńskiego 3, pok. 13
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)