CRZP/86/2015/AEZ-Zakup infrastruktury serwerowej dla Akademii Morskiej w Gdyni

Publication date 2015-12-15
End date 2015-12-23 10:00:00
Instytucja Akademia Morska w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne,
  • Serwery sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 342346 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 486000004, 488210009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa z wniesieniem, a także wykonywanie serwisu gwarancyjnego następujących urządzeń:
- serwer - 2 sztuki;
- switch Typ 1 - 1 sztuka;
- switch Typ 2 - 2 sztuki;
- macierz - 1 sztuka;
- serwerowy system operacyjny - 4 sztuki;
- UPS - 1 sztuka,
które szczegółowo opisano w Specyfikacji technicznej - Załącznik nr 7 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia Morska w Gdyni
Ulica ul. Morska 81-87
Nr domu 81-87
Miejscowosc Gdynia
Kod poczt 81-225
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 690 12 66; 58 690 14 21
Fax 58 741 22 50
Internet http://www.am.gdynia.pl
Regon 00014511200000
E mail zampubl@am.gdynia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 7
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Zamawiający wymaga podania opisu oferowanego sprzętu wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane urządzenia spełnią wymagania określone w specyfikacji. Oferty stwierdzające jedynie spełnienie wymagań Zamawiającego bez podania faktycznych parametrów zostaną odrzucone przez Zamawiającego jako niespełniające kompletu wymagań, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. W tym celu do oferty należy załaczyć wypełnioną specyfikację techniczną (Załącznik 7) na każdy oferowany sprzęt.;
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony zastrzegają sobie możliwość zmiany treści umowy w przypadku: a) przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na rynku. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian. b) obniżenie stawki podatku VAT - Zamawiający oświadcza, że zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z dnia 5 kwietnia 2004 r. z późn. zm.) będzie ubiegał się o zgodę na zastosowanie stawki podatku VAT w wysokości 0% na elementy wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia. Zamawiający oświadcza, że w celu skorzystania z preferencyjnej stawki podatku VAT 0%, na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004r. Nr 54 poz.535 z późn. zm) wystąpi do Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju o potwierdzenie, że zamawiany sprzęt jest przeznaczony dla placówki oświatowej. W przypadku otrzymania zgody na zastosowanie stawki podatku VAT w wysokości 0% na całość lub część przedmiotu zamówienia strony umowy podpiszą odpowiedni aneks do umowy, który będzie dla Wykonawcy podstawą do wystawienia faktury z preferencyjną stawką podatku VAT 0 %. c) gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego; d) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; e) w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; f) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usług; g) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na skutek zmiany przepisów w tym zakresie - wynagrodzenie netto Wykonawcy pozostaje bez zmian.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 20
Spec www http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=359
Spec war w siedzibie Zamawiającego pokój nr budynek F pok F-235
Data skl 23/12/2015
Godz skl 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pokój nr budynek F pok F-235
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Wadium nie dotyczy
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje, wykonał co najmniej trzy dostawy sprzętu odpowiadającego zakresem opisowi zawartemu w Specyfikacji technicznej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć, odpowiednio wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz dostaw oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp.) (W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty. Uwagi: 1. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane za dowody, o których mowa powyżej uznaje się: a) poświadczenie, b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. 2. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zamówienia wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. 3. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. 4. Do przeliczenia wszystkich wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Wykonawca zobowiązany jest podać ten kurs przeliczeniowy w ofercie. 5. Jeżeli zakres wskazanych i udokumentowanych, przez Wykonawcę w wykazie usług jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie wskazać zakres i wartość usług odpowiadających zakresowi wymaganemu przez Zamawiającego.
Potencjal Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inf dodat nie dotyczy

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)