Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Publication date 2015-12-15
End date 2015-12-23 09:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 343788 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 397111206
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Medyczny
Ulica al. Kościuszki 4
Nr domu 4
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-419
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 2725937
Fax 42 2725947
Internet www.umed.lodz.pl
Regon 47307330800000
E mail biurozp@rkt.am.lodz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 56
Wadium Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 800,00 zł Słownie: osiemset 00/100 zł.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Ilustrowane foldery lub prospekty lub katalogi, opisy techniczne (w języku polskim) potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalne parametry określone przez Zamawiającego w Przedmiocie zamówienia w załączniku nr 2. Deklaracja zgodności CE z dyrektywą 93/42/EEC - odpis lub kopia, a jeśli została sporządzona w języku obcym musi być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski
Inne dokumenty Dowód wniesienia wadium w formie wskazanej przez Zamawiającego w rozdziale XI ust. 3 SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Umowa może ulec zmianie w szczególności w zakresie zapisów obejmujących: termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, zastosowane materiały i urządzenia, wysokość wynagrodzenia. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 dopuszczalne są w przypadku: a) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Wykonawcę okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 7 ust. 1; b) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia; c) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia; d) zmiana ustawowej stawki podatku VAT; e) w sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru, w jego miejsce Wykonawca po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego dostarczy towar tożsamy, spełniający warunki określone w SIWZ, o parametrach nie gorszych niż model wskazany w ofercie. Powyższa kwestia uregulowana zostanie aneksem do niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej przy zawieraniu aneksu dokumentów dla nowego modelu, tożsamych jak dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ i złożone dla zaoferowanego modelu na etapie składania ofert. 3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 2 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 4. Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 gwarancja
Kryt 2p 5
Spec www www.umed.lodz.pl
Spec war w siedzibie Zamawiającego tj. Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Al. Kościuszki 4 - III piętro, pok. 22, Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych.
Data skl 23/12/2015
Godz skl 09:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego tj. Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Al. Kościuszki 4 - III piętro, pok. 22, Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)