Dostawa owoców, warzyw i ziemniaków z podziałem na części
Publication date | 2015-12-16 |
End date | 2015-12-23 09:00:00 |
Instytucja | Dom Pomocy Społecznej |
Miejscowość | Pruszcz |
Województwo | kujawsko-pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 185519 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 32200009, 153000001, 153100004 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
2) Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa warzyw, owoców i ziemniaków z podziałem na części. Zamawiający podzielił zamówienie na następujące części z których każda część będzie traktowana oddzielnie, Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części: Zadanie 1: Warzywa i owoce Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa warzyw i owoców pakowane w worki z siatki o wadze 10-15kg bądź skrzynki lub kartony w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ. Dostawy warzyw i owoców odbywać się będą sukcesywnie partiami według zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem na przełomie całego roku. Dostawa i rozładunek do magazyn żywności we wskazane przez magazyniera Zamawiającego miejsce w siedzibie Zamawiającego odbędzie się siłami i na koszt Wykonawcy, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Dostawy odbywać się będą w poniedziałki i piątki w godzinach między 7:00 a 8:30. Dostarczona partia warzyw i owoców musi być wyprodukowana i dostarczona z informacją pisemną z danymi producenta. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i wady ukryte dostarczonych warzyw i owoców oraz udziela na każdą dostarczoną partię 7 dniowej gwarancji. Dostarczone warzywa i owoce muszą być pierwszej klasy i jakości, zdrowe, czyste pozbawione ziemi.. Muszą być pozbawione obcych zapachów i substancji ,wolne od uszkodzeń miąższu spowodowanych przez szkodniki, wolne od nadmiernego zawilgocenia zewnętrznego, wolne od jakichkolwiek obcych zapachów i smaków, świeże i spełniające wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach oraz z ogólnymi normami handlowymi. Zamawiający może również żądać od Wykonawcy okazania wyników badania warzyw na zawartość azotanów i azotynów oraz metali ciężkich. W razie dostarczenia towaru złej jakości niezgodnego z zapisami SIWZ zostanie on zakwestionowany przez Zamawiającego a Wykonawca jest zobowiązany do wymiany towaru na wolny od wad w ciągu 3 godzin.. Nie określa się minimalnej ilości, ani wartości zamówionej partii towaru. W przypadku 2 nieterminowych dostaw towaru z winy Wykonawcy lub dwukrotnego dostarczenia przez Wykonawcę towaru złej jakości, Zamawiający rozwiąże umowę na dostawy ze skutkiem natychmiastowym, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Zadanie 2 Ziemniaki Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa ziemniaków konsumpcyjnych o żółtym miąższu, odmiany o łatwym odparowywaniu wody. Wielkość ziemniaków w kalibracji od 5,5cm - 6,5cm do 6.5cm-8cm pakowane w worki z siatki o wadze 10-25kg i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 3 do SIWZ. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy towaru według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazyn żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Dostawy odbywać się będą 2 razy w tygodniu w poniedziałek oraz w piątek w godzinach między 7:00 a 10:00, na podstawie zamówień telefonicznych. Wielkość pojedynczej dostawy kształtować się będzie w zakresie od 200kg do 400kg. Dostawa i rozładunek do magazyn żywności we wskazane przez magazyniera Zamawiającego miejsce w siedzibie Zamawiającego odbędzie się siłami i na koszt Wykonawcy, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Dostarczona partia ziemniaków musi posiadać informację pisemną z danymi producenta. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i wady ukryte dostarczonych ziemniaków (sinienie po ugotowaniu, nadmierne gnicie, wewnętrzne skazy, itp.) oraz udziela na każdą dostarczoną partię 14 dniowej gwarancji i w przypadku zaistnienia powyższych usterek zobowiązuje się do wymiany towaru na wolny od wad. Dostarczone ziemniaki muszą być czyste pozbawione ziemi ale nie mogą być przed dostawą myte w wodzie. Muszą być pozbawione obcych zapachów i substancji ,wolne od uszkodzeń miąższu spowodowanych przez szkodniki, wolne od nadmiernego zawilgocenia zewnętrznego, wolne od jakichkolwiek obcych zapachów i smaków, świeże i spełniające wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach oraz z ogólnymi normami handlowymi. Zamawiający może również żądać od Wykonawcy okazania wyników badania ziemniaków na zawartość azotanów, azotynów i metali ciężkich. Przed dostawą każdej partii towaru Zamawiający może zażądać dostarczenia próbki ziemniaków celem sprawdzenia jakości. W przypadku 2 nieterminowych dostaw towaru z winy Wykonawcy lub dwukrotnego dostarczenia przez Wykonawcę towaru złej jakości, Zamawiający rozwiąże umowę na dostawy ze skutkiem natychmiastowym, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. OpisPrzedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa warzyw i owoców pakowane w worki z siatki o wadze 10-15 kg bądź skrzynki lub kartony w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 7 do SIWZ. Dostawy warzyw i owoców odbywać się będą sukcesywnie partiami według zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem na przełomie całego roku. Dostawa i rozładunek do magazyn żywności we wskazane przez magazyniera Zamawiającego miejsce w siedzibie Zamawiającego odbędzie się siłami i na koszt Wykonawcy, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Dostawy odbywać się będą w poniedziałki i piątki w godzinach między 7:00 a 8:30. Dostarczona partia warzyw i owoców musi być wyprodukowana i dostarczona z informacją pisemną z danymi producenta. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i wady ukryte dostarczonych warzyw i owoców oraz udziela na każdą dostarczoną partię 7 dniowej gwarancji. Dostarczone warzywa i owoce muszą być pierwszej klasy i jakości, zdrowe, czyste pozbawione ziemi.. Muszą być pozbawione obcych zapachów i substancji ,wolne od uszkodzeń miąższu spowodowanych przez szkodniki, wolne od nadmiernego zawilgocenia zewnętrznego, wolne od jakichkolwiek obcych zapachów i smaków, świeże i spełniające wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach oraz z ogólnymi normami handlowymiPrzedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa ziemniaków konsumpcyjnych o żółtym miąższu, odmiany o łatwym odparowywaniu wody. Wielkość ziemniaków w kalibracji od 5,5cm - 6,5cm do 6.5cm-8cm pakowane w worki z siatki o wadze 10-25kg i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 10 do SIWZ. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy towaru według zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazyn żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Dostawy odbywać się będą 2 razy w tygodniu w poniedziałek oraz w piątek w godzinach między 7:00 a 10:00, na podstawie zamówień telefonicznych. Wielkość pojedynczej dostawy kształtować się będzie w zakresie od 200kg do 400kg. Dostawa i rozładunek do magazyn żywności we wskazane przez magazyniera Zamawiającego miejsce w siedzibie Zamawiającego odbędzie się siłami i na koszt Wykonawcy, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Dostarczona partia ziemniaków musi posiadać informację pisemną z danymi producenta. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i wady ukryte dostarczonych ziemniaków (sinienie po ugotowaniu, nadmierne gnicie, wewnętrzne skazy, itp.) oraz udziela na każdą dostarczoną partię 14 dniowej gwarancji i w przypadku zaistnienia powyższych usterek zobowiązuje się do wymiany towaru na wolny od wad. Dostarczone ziemniaki muszą być czyste pozbawione ziemi ale nie mogą być przed dostawą myte w wodzie. Muszą być pozbawione obcych zapachów i substancji ,wolne od uszkodzeń miąższu spowodowanych przez szkodniki, wolne od nadmiernego zawilgocenia zewnętrznego, wolne od jakichkolwiek obcych zapachów i smaków, świeże i spełniające wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach oraz z ogólnymi normami handlowymi. Zamawiający może również żądać od Wykonawcy okazania wyników badania ziemniaków na zawartość azotanów, azotynów i metali ciężkich. Przed dostawą każdej partii towaru Zamawiający może zażądać dostarczenia próbki ziemniaków celem sprawdzenia jakości |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Dom Pomocy Społecznej |
Ulica | Gołuszyce 26 |
Nr domu | 26 |
Miejscowosc | Pruszcz |
Kod poczt | 86-120 |
Wojewodztwo | kujawsko-pomorskie |
Tel | 052 3320019 |
Fax | 052 3320019 |
Regon | 00029534300000 |
E mail | dpsgol@wp.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Wadium | zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu |
Wiedza | Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu |
Potencjal | Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu |
Zdolne | Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu |
Sytuacja | Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ) Wypełniony formularz ofertowy (treść zgodna z załącznikiem nr 2-3 do SIWZ) Zaparafowany wzór umowy (treść zgodna z załącznikiem nr 5 do SIWZ) |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | Termin płatności |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | http://bip.powiat.swiecki.lo.pl/?app=przetargi |
Spec war | Dom Pomocy Społecznej, Gołuszyce 26, 86-120 Pruszcz |
Data skl | 23/12/2015 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Dom Pomocy Społecznej, Gołuszyce 26, 86-120 Pruszcz pokój 103 (sekretariat) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |