Dostawa bielizny operacyjnej sterylnej i niesterylnej dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 12 miesięcy.

Publication date 2015-12-17
End date 2016-01-04 10:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Bielizna szpitalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 186257 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 395180006, 331990001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bielizny sterylnej operacyjnej i niesterylnej w ramach wyodrębnionych zadań ( pakietów) dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu, przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy, w ilości i asortymencie szczegółowo określonym w załączniku nr 1 do SIWZ , stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 1-13.
Łącznie 58 pozycji zgrupowanych w 13 pakietach:
Pakiet nr 1 - Sterylna bielizna operacyjna, - dwu warstwowa blok operacyjny , SOR - 1 pozycja,
Pakiet nr 2 - Sterylna bielizna operacyjna - okulistyka , - 2 pozycje,
Pakiet nr 3 - Sterylna bielizna operacyjna - ginekologia - 2 pozycje,
Pakiet nr 4 - Sterylna bielizna operacyjna - trzy warstwowa- Blok Operacyjny - 4 pozycje,
Pakiet nr 5 - Sterylne serwety i elementy dodatkowe - /Blok Operacyjny , SOR - 11 pozycji,
Pakiet nr 6 - Sterylne fartuchy chirurgiczne z włókniny bawełnopodobnej dla Bloku Operacyjnego - 1 pozycja,
Pakiet nr 7- Sterylne fartuchy chirurgiczne/ SMS/ - dla Bloku Operacyjnego, Bloku Operacyjnego Okulistyki, SOR- 1 pozycja,
Pakiet nr 8 - Sterylne fartuchy chirurgiczne/ SMS/ - dla Ginekologii- 1 pozycja,
Pakiet nr 9 - Niesterylne fartuchy zabiegowe i wizytacyjne - 2 pozycje,
Pakiet nr 10 - Komplet chirurgiczny męski/damski - 3 pozycje,
Pakiet nr 11 - Bielizna niesterylna / Blok Operacyjny - 2 pozycje,
Pakiet nr 12 - Bielizna j. użytku, maska, czepek, folie - 19 pozycji,
Pakiet nr 13 - Sterylna bielizna operacyjna - Blok operacyjny- system PAK- 9 pozycji.

Opis

Sterylna bielizna operacyjna 2 -warstwowa dla Bloku Operacyjnego i SOR - 1 poz.Sterylna bielizna operacyjna dla Oddziału Okulistycznego- 2 pozycjeSterylna bielizna operacyjna dla Oddziału Ginekologiczno - Położniczego- 2 pozycjeSterylna bielizna operacyjna - 3 warstwowa dla Bloku Operacyjnego- 4 pozycjeSterylne serwety i elementy dodatkowe dla Bloku Operacyjnego i SOR- 11 pozycjiSterylne fartuchy chirurgiczne z włókniny bawełnopodobnej dla Bloku Operacyjnego- 1 pozycjaSterylne fartuchy chirurgiczne/SMS / dla Bloku Operacyjnego ,Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistycznego, SOR - 1 pozycjaSterylne fartuchy chirurgiczne/SMS /dla Oddziału Ginekologiczno - Położniczego - 1 pozycjaNiesterylne fartuchy zabiegowe i wizytacyjne- 2 pozycjeKomplet chirurgiczny męski/damski- 3 pozycjeBielizna niesterylna dla Bloku Operacyjnego - 2 pozycjeBielizna j. użytku: maska, czepek, folie- 19 pozycjeSterylna bielizna operacyjna dla bloku operacyjnego - system PAK- 9 pozycji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Powiatowy
Ulica ul. Miodowa 14
Nr domu 14
Miejscowosc Zawiercie
Kod poczt 42-400
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 6740361
Fax 032 6721532
Internet www.szpitalzawiercie.pl
Regon 27627111000000
E mail inwestycje@szpitalzawiercie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 13
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Do potwierdzenia oświadczenie według wzoru - załącznik nr 3
Wiedza O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż : Pakiet nr 1 - 10 000,00 zł. Pakiet nr 2 - 18 900,00 zł. Pakiet nr 3 - 24 600,00 zł. Pakiet nr 4- 15 500,00 zł. Pakiet nr 5 - 22 400,00 zł. Pakiet nr 6 - 7 850,00 zł. Pakiet nr 7 - 21 900,00 zł. Pakiet nr 8- 2 110,00 zł. Pakiet nr 9 - 2 790,00 zł. Pakiet nr 10- 5 100,00 zł. Pakiet nr 11- 5 500,00 zł. Pakiet nr 12- 98 400,00 zł. Pakiet nr 13- 213 290,00 zł. Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw mogą być: - poświadczenia np. referencje, z tym , że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca wykonywał wcześniej dostawy na rzecz Zamawiającego, które są ujęte w wykazie wykonanych dostaw nie ma obowiązku przedkładania ich dowodów wraz ze składaną ofertą.
Potencjal Do potwierdzenia oświadczenie według wzoru - załącznik nr 3
Zdolne Do potwierdzenia oświadczenie według wzoru - załącznik nr 3
Sytuacja Do potwierdzenia oświadczenie według wzoru - załącznik nr 3
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone ustawą o wyrobach medycznych (właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP, oznakowanie znakiem CE i deklaracja zgodności CE) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski , poświadczonym przez wykonawcę . Na dokumentach należy zaznaczyć, której pozycji dotyczą. - w przypadku pieluch dla dzieci, jeżeli nie są zarejestrowane jako wyrób medyczny , odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i używania - oświadczenie o wyrobie niemedycznym oraz opinia PZH. - katalog/folder lub ulotka wraz z próbnikiem oferowanego materiału, z którego wykonana jest bielizna, z oznaczeniem, której pozycji dotyczy.
Inne dokumenty 1.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika z dokumentów rejestrowych, załączonych do oferty.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: a) w zakresie zmiany handlowej produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania lub ilości sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem oraz uzyskały akceptację Zamawiającego. b) zmiana stawki Vat, w stopniu odpowiadającym tej zmianie, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, c) w zakresie ceny jednostkowej netto, jeżeli zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego,
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia częściowego
Kryt 2p 5
Spec www www.szpitalzawiercie.pl
Spec war W siedzibie Szpitala Powiatowego w Zawierciu ul. Miodowa 14, Budynek D Administracji Szpitala - Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 11
Data skl 04/01/2016
Godz skl 10:00
Miejsce W siedzibie Szpitala Powiatowego w Zawierciu ul. Miodowa 14, Budynek D Administracji Szpitala - Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 11
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówień uzupełniających o wartości nie przekraczającej 20 % zamówienia podstawowego

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)