Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Baligród w 2016 - 2017 r

Publication date 2015-12-17
End date 2015-12-28 11:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Baligród
Miejscowość Baligród
Województwo podkarpackie
Branża
  • Odzież branżowa,
  • Dodatki do odzieży roboczej,
  • Peleryny,
  • Odzież przeciwdeszczowa,
  • Ubiory jednoczęściowe,
  • Kurtki i blezery,
  • Spódnice,
  • Spodnie,
  • Koszule,
  • Rękawice,
  • Kapelusze i nakrycia głowy,
  • Obuwie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 345644 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 181100003, 182110001, 182232000, 182320004, 182340008, 183320000, 184240007, 184400005, 188000007, 182200007, 182220003, 181400002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Baligród w 2016 - 2017 r., wg wzorów określonych w:
1) Zarządzeniu nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (znak: OR-1743-1/05).
2) Zarządzeniu nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika (znak: EO-1743-2/12).
3) Zarządzeniu nr 54 Dyrektora Generalnego lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r., w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika (znak: EO-1743-3/2012).
4) Zarządzeniu Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15lipca2013 r., w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych (ER-1743-8/13).
5) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. (Dz. U. 2014 r., poz. 1876)

3.2. Ponadto informuję, że dokumentacja techniczno - technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów, zamieszczona jest na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo - Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu:
-http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.VLNwmntRVOY
-http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych#.VLNxMXtRVOY
3.3. Dostawa sortów mundurowych realizowana będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w oparciu o Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 r. oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska z 9 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia.
3.4. Zamawiający zastrzega sobie zmiany ilościowe poszczególnych elementów umundurowania, a wiążąca dla Zamawiającego i Wykonawcy jest ilość dostarczonych sortów w ramach wartości przedmiotu zamówienia. Rozmiar dostaw do zrealizowania może być mniejszy od przedstawionego w SIWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić zakres dostaw mniejszy niż wskazany w SIWZ, jednak nie mniej niż 80 %
3.5. Łączna ilość przedmiotu zamówienia przewidziana do dostawy w latach 2016- 2017 w rozbiciu na poszczególne elementy umundurowania zawiera poniższe zestawienie:
Lp. Nazwa sortu umundurowania Ilość (szt.)
I Mundur wyjściowy leśnika
1 Marynarka męska i damska -gabardyna lub tropik 40
2 Spodnie męskie i damskie - gabardyna lub tropik 80
3 Marynarka z wykończ. oleofobowym 40
4 spodnie gabardyna z wyk. oleof. 20
5 Spódnica-gabardynowa lub tropik 8
6 Spódnica-gabardynowa z wyk. oleofobobowym 4
7 Koszula męska, bluzka damska 30
8 Koszula m, bluzka d. -bawełna 100% 30
9 Krawat 20
10 Czapka mundurowa 28
11a Płaszcz męski 9
11b Płaszcz damski 9
12 Kapelusz damski lub męski 23
13a Kurtka męska 30
13b Kurtka damska 30
14 Szalik 10
15 Rękawice damskie lub męskie 20
16a Skarpety letnie termoaktywne 80
16b Skarpety przejściowe termoaktywne 80
16c Skarpety zimowe termoaktywne 80
17 Półbuty męskie, damskie 80
II Mundur codzienny leśnika
18 Koszula m, bluzka d z dł i kr. rękawem 30
19 Koszula m. bluzka d. z dl. I kr. rękawem,100% bawełna 30
20 Sweter 40
21 Kamizelka 50
22 Bluza z polaru typu windstoper 14
23 Kurtka wierzchnia 28
24 Czapka zimowa 20
25 Peleryna 20
26 Półbuty typu Sympatex 40
27 Półbuty typu Gore-tex 40
III Mundur terenowy leśnika
28 Bluza z kamizelką letnią 40
29 Spodnie letnie 60
30 Czapka letnia 18
31 Kurtka zimowa 40
32 Spodnie zimowe 40
33 Czapka zimowa 10
34 Trzewiki typu Sympatex 50
35 Trzewiki typu Goretex niskie 20
36 Trzewiki terenowe Goretex wysokie 20
37 Trzewiki typu Sympatex z ociepl. typuThinsulate 20
38 Trzew. typu Goretex niskie z ociepl. typuThinsulate 20
39 Trzewiki typu Goretex wysokie z ociepl. typu Thinsulate 20
IV Oznaki
40 Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem 20

3.6. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia ( Kod CPV ):

18.11.00.00-3 - Odzież branżowa
18.21.10.00-1 - Peleryny
18.22.32.00-0 - Kurtki
18.23.20.00-4 - Spódnice
18.23.40.00-8 - Spodnie
18.23.53.00-8 - Swetry
18.33.20.00-0 - Krawaty
18.42.40.00-7 - Rękawice
18.44.00.00-5 - Kapelusze i nakrycia głowy
18.80.00.00-7 - Obuwie
18.22.00.00-7 - Odzież przeciwdeszczowa
18.22.20.00-3 - Komplety odzieżowe
18.14.00.00-2 - Dodatki do odzieży roboczej

3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy, w części obejmującej niewykonaną część dostaw, jeżeli nowe rozporządzenie i zarządzenia wprowadzą zmiany, w zakresie wzoru munduru leśnika, tak iż nie będzie możliwości realizacji zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ i ofercie Wykonawcy.

4. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia

4.1 Termin i forma płatności: przelew do 14 dni od daty wystawienia faktury.

4.2 Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu materiałów przez Wykonawcę.

4.3 Sorty mundurowe dostarczane będą przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. W przypadku dostaw do siedziby Zamawiającego zapotrzebowanie na poszczególne sorty z podaniem rozmiarów Zamawiający zgłosi z wyprzedzeniem na 14 dni przed żądaną dostawą. Dostawy towarów będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar będzie przekazywany bezpośrednio uprawnionym pracownikom Nadleśnictwa Baligród na podstawie ważnego upoważnienia lub wykazu pracowników wystawionego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru przedmiotów umundurowania, przez upoważnionych pracowników, bezpośrednio u Wykonawcy.

4.4 Wydanie przez Wykonawcę sortów u Wykonawcy dotyczy wyłącznie pracowników Zamawiającego posiadających upoważnienie do odbioru z określeniem ilości sortów mu przysługujących.

4.5 W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania przetargowego, Zamawiający zleci, a Wykonawca przyjmie do wykonania dostawę ujętych w złożonej ofercie sortów mundurowych dla pracowników służby leśnej.

4.6 Nie ustala się minimalnej wartości jednorazowej dostawy realizowanej w oparciu o zlecenie Zamawiającego.

4.7 Wykonawca zapewni minimum 12 miesięczną (liczone od daty dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania na warunkach określonych w umowie.

4.8 Wyszczególnione ilości poszczególnych sortów mundurowych stanowią przykładowe zestawienie sortów składających się na przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie, rodzaju i ilości poszczególnych sortów mundurowych przy zastosowaniu zapłaty za ich dostawę po zaoferowanych cenach jednostkowych odpowiadających poszczególnym elementom (sortom) umundurowania. Zmiany ilościowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zostaną dokonane w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia.

4.9 Zamawiający nie przewiduje dostaw zbiorczych do magazynu Nadleśnictwa.

4.10 Zamawiający zastrzega, że dopuszcza redukcję zakresu dostaw poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających odstąpienie lub zmniejszenie ich zamówienia. Określone w kosztorysie ofertowym ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do realizacji zamówienia w pełnych wykazanych ilościach.


4.11 Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców. Wykonawca wskaże w ofercie (poprzez oświadczenie na formularzu ofertowym) zakres przedmiotu zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadleśnictwo Baligród
Ulica ul. Bieszczadzka 15
Nr domu 15
Miejscowosc Baligród
Kod poczt 38-606
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 13 465 72 00
Fax 13 465 72 01
Internet http://www.baligrod.krosno.lasy.gov.pl/
Regon 37001447828001
E mail baligrod@krosno.lasy.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: państwowa jednosta organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny państwowa jednosta organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2017
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu tego warunku. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 10 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Wiedza posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością min. 50 000,00 zł brutto sortów mundurowych dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, Policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 10 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Potencjal dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 10 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Zdolne dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 10 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Sytuacja sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 10 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 20.1 Wzór umowy stanowi załącznik nr 8do SIWZ. 20.2 Zamawiający informuje, że Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z projektem. 20.3 Zamawiający zastrzega sobie uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od sukcesywnych potrzeb. Określone ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują zamawiającego do realizacji zamówienia w całości. Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za rzeczywiście wykonaną część umowy. 20.4 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach: a) potrzeby wprowadzenia zmian w przedmiocie niniejszego postępowania, w szczególności na skutek zmian w przepisach dotyczących wzorców umundurowania, b) konieczności zmiany terminu realizacji spowodowanej: okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy i okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, c) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmian stawki podatku VAT, wynikających z obowiązujących w tym zakresie przepisów, d) zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek zmniejszenia ilości zatrudnionych u Zamawiającego osób, zmiany ilości przysługującego zatrudnionym sortów mundurowych lub znacznego pogorszenia sytuacji finansowej zamawiającego, e) zmiany struktury zamawianego asortymentu na skutek zmian w strukturze przysługujących sortów mundurowych lub zmian indywidualnych potrzeb pracowników wynikających np. z zużycia lub zniszczenia posiadanego umundurowania, f) przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy. 20.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy, w części obejmującej niewykonane dostawy, w przypadku zmiany rozporządzenia i wymienionych w pkt. 1 opisu przedmiotu zamówienia zarządzeń, jeżeli nowe rozporządzenie i zarządzenia wprowadzą tak daleko idące zmiany, iż nie będzie możliwości realizacji zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ i ofercie Wykonawcy. 20.6. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907z późn. zm.) oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_baligrod/zamowienia_publiczne
Spec war Nadlesnictwo Baligród ul. Bieszczadzka 15, 38-606 Baligród
Data skl 28/12/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Nadlesnictwo Baligród- Sekretariat ul. Bieszczadzka 15, 38-606 Baligród
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok potw 5 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)