DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU PAKIET I
Publication date | 2015-12-17 |
End date | 2015-12-28 10:15:00 |
Instytucja | Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych |
Miejscowość | Bytom |
Województwo | śląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 346264 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 158000006, 151000009, 155000003, 152200006, 32200009 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bytomiu pakiet I. 2. Pakiet I obowiązuje na dostawy nie wcześniej jak od 01.01.2016 r. do 30.06.2016 r. lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta umowa. 3. Zamówienie składa się z pięciu (5) Części: Część I - artykuły spożywcze Część II - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Część III - produkty mleczarskie Część IV - ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb Część V - warzywa i owoce 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej Części zawarty jest w załączniku nr 5a-5e do SIWZ. 5. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: a) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, b) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP, c) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą lub Normą Europejską. 6. Zamawiający wymaga, aby wyroby dla Części II wyroby wędliniarskie zaoferowane przez Wykonawcę nie zawierały mięsa oddzielonego mechanicznie (MOM). 7. Zamawiający wymaga, aby termin przydatności do spożycia produktów będących przedmiotem zamówienia umożliwił wykorzystanie produktu przed jego upływem. Niedopuszczalne są produkty z przekroczonym terminem przydatności. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczany asortyment w zakresie jego jakości. 8. Towar będzie dowożony przez Wykonawcę własnym środkiem transportu, na jego koszt, w odpowiednich opakowaniach zapewniających właściwe zabezpieczenie przewożonych artykułów i obejmować będzie także rozładunek do magazynu Zamawiającego. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu zamówionych towarów. 10. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego (dowodu dostawy) z wyszczególnieniem produktów i ich ilości. 11. Dostawy będą realizowane w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W sytuacjach awaryjnych dostawy realizowane będą w terminie do 2 godzin od zgłoszenia. 12. Zapotrzebowania będą wysyłane drogą elektroniczną na adres podany w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do odczytu poczty codziennie oraz potwierdzeniu otrzymania wiadomości z zamówieniem do godziny 13:00 danego dnia. Odpowiedź automatyczna generowana komputerowo z potwierdzeniem otrzymania/odczytania wiadomości NIE BĘDZIE traktowana jako potwierdzenie Wykonawcy. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru mniejszej ilości zamówionych produktów aniżeli określona w załączniku do umowy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie 80% jej wartości określonej w § 6 ust. 1 umowy. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania pozostałej części umowy. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia ilości dostaw danego produktu kosztem innego produktu, przy niezmienianiu całkowitej wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 i niezmienionych cenach jednostkowych produktów. Niniejsza zmiana nie wymaga zmiany treści umowy jaka zawarta będzie z Wykonawcą. OpisRóżne produkty spożywczeProdukty zwierzęce, mięso i produkty mięsneProdukty mleczarskieRyby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso rybWarzywa i owoce |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych |
Ulica | ul. Dworcowa 7 |
Nr domu | 7 |
Miejscowosc | Bytom |
Kod poczt | 41-902 |
Wojewodztwo | śląskie |
Tel | 032 2814123 |
Fax | 032 2814123 |
Internet | www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl |
Regon | 27783694000000 |
E mail | dpsdladoroslych@poczta.fm |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Jednostka organizacyjna gminy |
Rodzaj zam inny | Jednostka organizacyjna gminy |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 5 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 30/06/2016 |
Wadium | Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu |
Wiedza | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu |
Potencjal | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu |
Zdolne | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu |
Sytuacja | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca składa oferty na więcej niż jedną Część, może niniejsze oświadczenie złożyć w 1 egzemplarzu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego 3.Pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza 4. informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, zgodnie z cz.XI pkt 6 siwz |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl |
Spec war | Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych, ul. Dworcowa 7, 41-902 Bytom |
Data skl | 28/12/2015 |
Godz skl | 10:15 |
Miejsce | Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych, ul. Dworcowa 7, 41-902 Bytom, sekretariat (p.3) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych |
Czy uniewaznienie | Nie |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów Umowy z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów Umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją którejkolwiek ze Stron, 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany, w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie podpisywania Umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy zgodnie ze SIWZ, 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów Umowy z powodu zmiany w zakresie wymogów jakościowych, odnoszących się do GHP, GMP lub systemu HACCP, 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej Umowy w zakresie ceny. Zmiana ceny może nastąpić tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany powszechnie obowiązującej stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku cena netto pozostaje bez zmian a należny podatek VAT zostanie doliczony według zasad i stawek obowiązujących w dniu wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. 6) Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. Wszelkie zmiany nin. umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu. |