Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2016
Publication date | 2015-12-17 |
End date | 2015-12-28 11:00:00 |
Instytucja | Zespół Szkolno-Przedszkolny |
Miejscowość | Kampinos |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 346506 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 31400004, 32100006, 32200009, 151000009, 152000000, 153000001, 154000002, 155000003, 156000004, 158000006 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Kampinosie zgodnie z wykazem zamieszczonym w załącznikach 8a, 8b, 8c, 8d, 8e 2.Dostarczane wyroby: 1)Powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego, w tym spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, magazynowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej zgodnie z Polską Normą, dyrektywami i rozporządzeniami UE : Rozporządzeniami (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie higieny środków spożywczych (Dziennik Urzędowy UE, wydanie specjalne w języku polskim, rozdz. 13, tom 34, str. 319), Rozporządzeniami (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L. 139/55 z dnia 30 kwietnia 2004 roku), Rozporządzeniem (WE) Nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku ustanawiające szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. L. 226/83 z 26 czerwca 2004 roku s. 22), Rozporządzenie (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 roku ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. U. UE. L. z dnia 1 lutego 2002 roku) oraz ustawą z dnia 21 grudnia 2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi oraz ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U z 2010r. Nr 136, poz. 914). 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach 8a, 8b, 8c, 8d, 8e (np. Ser żółty typu Gouda) zostały podane przez zamawiającego tylko przypadkowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem. 4.Zakres zamówienia:Przetwory sypkie, Przyprawy, przetwory, produkty strączkowe,Mrożonki, Nabiał i przetwory nabiałowe, Ziemniaki, Warzywa, Owoce, Kiszonki,Jaja, Ryby, Mięso, wędliny, Drób, przetwory drobiowe, Pieczywo 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie produkty. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedna z grup. 6. Wymogi dodatkowe: 1) Przedmiot zamówienia winien być dostarczony transportem, spełniającym wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r w sprawie wymagań sanitarnych środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. z 2003r. Nr 21, poz. 179) / - dowóz na koszt i ryzyko transportem dostawcy do miejsca wyznaczonego przez zamawiającego stołówki (magazynu) w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Kampinosie, przy ul. Szkolnej 5, 2) Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowita odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru. 3) forma płatności - przelew, 4) zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy. 7. Ilości podane w załącznikach 8a-8e są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 15%. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 8. Wykonawca będzie składał zamówienia codziennie w formie pisemnego zapotrzebowania doręczonego dostawcy (osobie dostarczającej przedmiot zamówienia w imieniu Wykonawcy) lub Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie w każdy dzień tygodnia najpóźniej do godz. 8.30. Wyjątek stanowią świeże jaja - dwa razy w tygodniu. W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie - w ciągu 5 godzin. 9.Zamawiający będzie zamawiał u Wykonawcy wybrane artykuły żywnościowe w dni powszednie z wyłączeniem ferii świątecznych, wakacji letnich, zimowych i innych dni, w których stołówka szkolna nie podaje obiadów. 10.Odbioru towaru u Zamawiającego dokonują wyznaczeni i upoważnieni pracownicy Zamawiającego. Odbiór powinien być potwierdzony przez Upoważnionego pracownika Zamawiającego. 11.W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru w wymaganych godzinach a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę. 12.Faktury za zamówiony towar Wykonawca winien dostarczać wraz z towarem. W przypadku braku towaru o wymaganej przez Zamawiającego gramaturze dopuszcza się zaproponowanie przedmiotu zamówienia w opakowaniach o innych lecz zbliżonych wielkościach/gramaturach. W takim przypadku Wykonawca winien przeliczyć wartość opakowania do gramatury podanej/wymaganej przez Zamawiającego. 13.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poprzez wyszczególnienie artykułów żywnościowych w ramach danego zadania określają odpowiednio załączniki nr 8a-8e OpisCzęść nr I - Przetwory sypkie, przyprawy, przetwory, produkty strączkowe, mrożonki, nabiał i przetwory nabiałowe.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8a.Część nr II - Ziemniaki, Warzywa, Owoce, Kiszonki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8b.Część nr III - jaja Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8c.Część nr IV - Ryby, Mięso, Wędliny, Drób, Przetwory drobiowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8d.Część nr V - Pieczywo Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8e. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zespół Szkolno-Przedszkolny |
Ulica | ul. Szkolna 5 |
Nr domu | 5 |
Miejscowosc | Kampinos |
Kod poczt | 05-085 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 0-22 7250014, 7250005 |
Regon | 01532804500000 |
E mail | jadwiga.dmo@poczta.onet.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Zespół Szkolno-Przedszkolny z Oddziałami Integracyjnymi |
Rodzaj zam inny | Zespół Szkolno-Przedszkolny z Oddziałami Integracyjnymi |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 5 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2016 |
Wadium | Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 2) 2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; (załącznik nr 3) 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale VI specyfikacji. |
Wiedza | 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 2) 2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; (załącznik nr 3) 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale VI specyfikacji. |
Potencjal | 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 2) 2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; (załącznik nr 3) 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale VI specyfikacji. |
Zdolne | 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 2) 2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; (załącznik nr 3) 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale VI specyfikacji. 4) Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (załącznik nr 5 do SIWZ) |
Sytuacja | 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 2) 2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; (załącznik nr 3) 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale VI specyfikacji. |
Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 10 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 16 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Dok podm zag 4 | Tak |
Dok podm zag 5 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1.Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, za zgodą obu stron. 2.Zmiana postanowień niniejszej umowy dopuszczalna jest w następujących przypadkach: 1)jeśli zmiana przedmiotu umowy lub terminu jego wykonania jest konieczna ze względu na uzasadniony interes Zamawiającego lub ze względu na cel dla którego umowa została zawarta, 2)jeśli zmiana przedmiotu umowy lub terminu jej wykonania jest spowodowana przyczynami niezależnymi od stron umowy i niezawinionymi przez Wykonawcę, w szczególności siły wyższej, 3)jeśli Wykonawca zmieni podwykonawcę lub podwykonawców, a zmiana nastąpi zgodnie z warunkami niniejszej umowy i przepisów prawa, 4)W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zgodnie z zapisami § 3 ust. 4. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | Termin płatności |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | www.bip.kampinos.pl |
Spec war | Urząd Gminy Kampinos ul. Niepokalanowska 3, 05-085 Kampinos |
Data skl | 28/12/2015 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Urząd Gminy Kampinos ul. Niepokalanowska 3, 05-085 Kampinos |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | nie dotyczy |
Czy uniewaznienie | Nie |