Dostawa artykułów spożywczych własnym transportem do Przedszkola Nr 1 im. Małego Przyrodnika w Sulęcinie.

Publication date 2015-12-17
End date 2016-01-14 09:30:00
Instytucja Przedszkole Nr 1 im. Małego Przyrodnika
Miejscowość Sulęcin
Województwo lubuskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej,
  • Sprzęt nadawczy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 346784 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 158110006, 158120003, 158000006, 32210006, 32200009, 151000009, 152200006, 153311008, 151120006, 155000003, 31425003, 32121001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa własnym transportem artykułów żywnościowych ujętych w pakietach od I-XII dla potrzeb Przedszkola Nr 1 im. Małego Przyrodnika w Sulęcinie w ilościach i asortymencie określonym w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia stanowiący jej integralną część tj.:PAKIET I:Pieczywo; PAKIET II:Wyroby ciastkarskie i ciasta; PAKIET III:Różne produkty spożywcze; PAKIET IV:Warzywa; PAKIET V:Owoce; PAKIET VI:Mięso i wędliny; PAKIET VII:Ryby; PAKIET VIII: Mrożonki; PAKIET IX:Drób; PAKIET X: Nabiał; PAKIET XI:Jaja; PAKIET XII:Ziemniaki.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Przedszkole Nr 1 im. Małego Przyrodnika
Ulica ul. Mirosława Dudka 15a
Nr domu 15a
Miejscowosc Sulęcin
Kod poczt 69-200
Wojewodztwo lubuskie
Tel 95 755 22 01
Fax 95 755 22 01
Regon 21002517300000
E mail przedszkole_1_sul@o2.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Przedszkole
Rodzaj zam inny Przedszkole
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 11
Internet www.malegoprzyrodnika.edupage.org
Adres dyn zak www.bip.sulecin.pl
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Posiadają uprawnienia do określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające należyte wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjal Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi dokonania zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferenci zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń:wypełniony formularz do danego Pakietu; oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 oraz art.24 ust.1 pkt 2 ustawy; aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). W przypadku wystąpienia pełnomocnika należy dołączyć pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę.
Sytuacja Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ w tym: 1) oświadczenie, że dostawy stanowiące przedmiot zamówienia wykonywane będą sukcesywnie przez okres 11 miesięcy od daty zawarcia umowy,złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2)oświadczenie o oferowanym terminie płatności, nie krótszym niż wymagany przez Zamawiającego minimum 14 dni licząc od daty otrzymania faktury za dostarczony przedmiot zamówienia,złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3)oświadczenie o zapewnieniu sukcesywnej dostawy artykułów żywnościowych w terminie 1 dzień od dnia otrzymania zamówienia;4) oświadczenie, że zapewniamy stałość cen przez 11 m-cy od daty podpisania umowy. W obowiązującym terminie dopuszczalne jedynie będą zmiany cen oferowanej dostawy wynikające ze zmian stanu prawnego ( zmiany stawek podatkowych, stawek celnych) - wprowadzone w odpowiedzi na uzasadniony pisemny wniosek, obowiązujące od dnia wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego oraz obniżki cen u producenta lub Wykonawcy; 5) oświadczenie, że Wykonawca przy realizacji zamówienia zastosuje wszystkie obowiązujące przepisy w zakresie realizacji dostawy zgodnie z wymogami prawa.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie: 1) zmiany cen oferowanej dostawy wynikające ze zmian stawek podatkowych, stawek celnych - wprowadzone na uzasadniony pisemny wniosek, obowiązujące od dnia wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego; 2) obniżenie cen u producenta lub Wykonawcy Pakietu IV: Warzywa, Pakietu V: Owoce, Pakietu XII: Ziemniaki, w której należy uwzględnić sezonowość.Wprowadzenie zmian, wymaga uzasadnienia konieczności zmian i porozumienia stron oraz sporządzenia w formie pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www www.malegoprzyrodnika.udupage.org ; www.bip.sulecin.pl
Spec war Przedszkole Nr 1 im. Małego Przyrodnika ul. M. Dudka 15a , 69-200 Sulęcin.
Data skl 14/01/2016
Godz skl 09:30
Miejsce Przedszkole Nr 1 im. Małego Przyrodnika ul. M. Dudka 15a , 69-200 Sulęcin.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)