USŁUGI W ZAKRESIE DOSTĘPU DO INTERNETU

Publication date 2015-12-18
End date 2015-12-28 10:00:00
Instytucja Gmina Międzyrzec Podlaski
Miejscowość Międzyrzec Podlaski
Województwo lubelskie
Branża
  • Sieci komunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 186841 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 324121201, 324120004, 324121005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie instalacji, konfiguracji i dostawy sygnału internetowego do beneficjentów projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim oraz Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim - edycja III zamieszkałych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski:
a) uruchomienie łącza internetowego w oparciu o dostarczone dla Beneficjentów Ostatecznych Projektu urządzenia, np. modemy, karty sieciowe, itp., (zwanych dalej też sprzętem) dla 324 komputerów zlokalizowanych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski (w domach prywatnych) zgodnie z wykazem Beneficjentów Ostatecznych(zwanych dalej BO) przekazanym Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
b) usługa dostępu do Internetu ma być świadczona przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu - aktywacja usługi powinna nastąpić tego samego dnia u wszystkich BO.
Wykonawca zapewni dostępu do Internetu o przepustowości: co najmniej łącza o minimalnej prędkości pobierania danych 512 Kbit-s downstream i minimalnej prędkości danych wysyłanych 144 Kbit-s upstream. Dopuszcza się zastosowanie wszystkich znanych i osiągalnych technologii (systemy przewodowe i bezprzewodowe) spełniających minimalne wymagania siwz oraz zgodnych z obowiązującymi normami. Dostęp do Internetu musi być zapewniony bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu. Oferowana usługa musi zapewniać nielimitowany transfer przesłanych bądź odebranych danych.
Wykonawca dostarczy urządzenia (lub zestawy urządzeń) zapewniające podłączenie komputera do Internetu dla 324 komputerów, dokona ich instalacji, konfiguracji, a także uruchomienia w lokalizacjach określonych załącznikiem nr 1, co odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Urządzenia te, po zakończeniu obowiązywania umowy, mogą pozostać u BO lub według wyboru Wykonawcy, zwrócone bezpośrednio do niego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Międzyrzec Podlaski
Ulica ul. Warszawska 20
Nr domu 20
Miejscowosc Międzyrzec Podlaski
Kod poczt 21-560
Wojewodztwo lubelskie
Tel 83 3712496
Internet www.miedzyrzecgmina.pl
Regon 03023742800000
E mail urzad@miedzyrzecgmina.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2016
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia, a mianowicie na podstawie przedłożonej kopii wpisu do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia, a mianowicie na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunku
Potencjal Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia, a mianowicie na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunku
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia, a mianowicie na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunku
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia, a mianowicie na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz, a w szczególności Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w następujących, uzasadnionych, przypadkach: a) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Liderem projektu, b) Strony dopuszczają możliwość zmiany lokalizacji świadczenia usługi w przypadku zmiany lub przeprowadzki Beneficjenta Ostatecznego Projektu - liczba zmian lokalizacji będzie zależna od liczby zmiany lub przeprowadzki Beneficjentów Ostatecznych Projektu c) Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia parametrów technicznych usług transmisji danych, związaną z rozwojem funkcjonujących technologii i potrzeb zapewnienia kompatybilności z urządzeniami systemu i sprzętu użytkowników - w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów, bez zmiany wynagrodzenia; d) w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, w takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona będzie każdorazowo na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego); e) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji Umowy jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi. f) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany, w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy zgodnie ze specyfikacją.
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 deklarowany czas reakcji serwisowej
Kryt 2p 30
Spec www www.ugmiedzyrzecpodlaski.bip24.eu
Spec war Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21 - 560 Międzyrzec Podlaski
Data skl 28/12/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21 - 560 Międzyrzec Podlaski (sekretariat, pok. nr 9).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)