Serwisowanie pogwarancyjne systemu wdrożonego w ramach Pilotażowego Wdrożenia RIS Dolnej Odry

Publication date 2015-12-18
End date 2015-12-28 09:00:00
Instytucja Urząd Żeglugi Śródlądowej
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 347142 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na serwisowaniu pogwarancyjnym systemu wdrożonego w ramach Pilotażowego Wdrożenia RIS Dolnej Odry. Usługa polega na zapewnieniu ciągłości działania systemu teleinformatycznego uruchomionego w ramach w/w wdrożenia.
Wsparcie techniczne powinno być realizowane 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Serwis powinien być przeprowadzany na miejscu zamontowania poszczególnych elementów składowych systemu oraz w Centrum RIS. Zakres usług serwisowych powinien obejmować sprawdzenie poprawności działania urządzeń, ewentualne czyszczenie, testy eksploatacyjne i wprowadzenie potencjalnych korekt zapewniających poprawne działanie całego systemu.
Wykonawca uzgodni szczegółowy zakres czynności serwisowych i obsługi technicznej z Zamawiającym nie później niż 15 dni roboczych od chwili podpisana umowy. Usługa obejmuje swym zakresem przeglądy, o których mowa powyżej oraz reakcje serwisowe na zgłoszenie awarii poszczególnych elementów lub całości systemu. W przypadkach, w których usunięcie usterki wymaga naprawy w zewnętrznym serwisie lub zakupu nowego urządzenia Wykonawca przedstawi kosztorys usunięcia usterki, który po zatwierdzeniu zostanie rozliczony przez Zamawiającego.

1. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI
Usługa serwisowa obejmuje swym zakresem rutynowe przeglądy, które będą przeprowadzane przez wykwalifikowany personel w czasie umożliwiającym ciągłość pracy sytemu. Lista przeglądów powinna być ustalona przez Wykonawcę w przeciągu 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy i przekazana do akceptacji przez Zamawiającego.
Ponadto Wykonawca odpowiada za zapewnienie gotowości do reakcji serwisowych wykwalifikowanego personelu zgodnie z opisem w rozdziale Czasy Reakcji. Koszty związane z usuwaniem problemów dotyczących oprogramowania są w całości ponoszone przez Wykonawcę w zakresie zapewnienia ciągłości działania zintegrowane środowisko systemowe klasy RIS integrującego podsystemy: VTT, ERI, NTS, AIS, VHS, DGPS, Radar oraz system do produkcji elektronicznych map nawigacyjnych IENC;
Na chwilę obecną Zamawiający dysponuje pakietami gwarancyjnymi producentów urządzeń, z którymi Wykonawca będzie się kontaktował w imieniu Zamawiającego w przypadku wystąpienia ewentualnych usterek. Lista komponentów systemu RIS objętych rozszerzonym wsparciem gwarancyjnym:
1) Serwer IBM klasy Blade Center H;
2) Układa zasilania awaryjnego UPS Eaton;
3) Serwer kopii zapasowych EMC Avamar GEN4;
Koszt przywrócenia sprawności poniżej wymienionych komponentów bez pogwarancyjnego wsparcia technicznego producenta, wymagających interwencji autoryzowanego serwisu lub wymiany, zostaną uregulowane przez Zamawiającego w oparciu o kosztorys przekazany do akceptacji przez Wykonawcę:
a) Sieć telekomunikacyjna w tym łącza radiowe dostarczone w ramach pilotażowego wdrożenia RIS Dolnej Odry;
b) Urządzenia wchodzące w skład monitoringu wizyjnego CCTV;
c) Urządzenia wchodzące w skład podsystemu monitoringu radarowego;
d) Urządzenia wchodzące w skład podsystemu łączności VHF;
e) Urządzenia wchodzące w skład podsystem łączności AIS wraz z komponentami umożliwiającymi dystrybucję poprawek DGPS;
f) System czujników hydro-meteo;

2. CZASY REAKCJI
Wszystkie zgłoszenia muszą być potwierdzone przez wskazany personel techniczny Wykonawcy nie później niż 8 godzin od chwili zgłoszenia usterki drogą telefoniczną, mailową lub za pośrednictwem dedykowanego portalu serwisowego matis.ris-odra.pl.
1) Usterki związane z oprogramowaniem i konfiguracją urządzeń
W przypadku zgłoszeń dotyczących problemów technicznych, których diagnostyka i ewentualne usunięcie przyczyny niesprawności może zostać wykonane zdalnie wówczas usterka powinna zostać usunięta nie później niż do końca następnego dnia roboczego od chwili zgłoszenia.
2) Usterki związane z naprawą urządzeń w miejscu instalacji
W przypadku zgłoszeń dotyczących problemów technicznych, których diagnostyka i ewentualne usunięcie wymaga interwencji technicznej w miejscu wystąpienia niesprawności a rozwiązanie problemu nie może zostać wykonane zdalnie wówczas ustalenie przyczyn awarii powinno nastąpić nie później niż do końca następnego dnia roboczego, a jej usunięcie nie później niż w przeciągu 5 dni od chwili zgłoszenia przez przedstawicieli Zamawiającego.
3) Usterki związane z awariami urządzeń wymagającymi naprawy poza miejscem instalacji lub
wymiany na nowe
W przypadku zgłoszeń dotyczących awarii urządzeń, które w oparciu o przeprowadzoną diagnostykę wymagają naprawy poza miejscem instalacji lub zakupu nowego - wówczas przyjmuje się, że przyczyny awarii powinny zostać ustalone nie później niż następnego dnia roboczego. Przygotowanie kosztorysu przywrócenia działania systemu i przekazanie do akceptacji Zamawiającego powinno nastąpić nie później niż w przeciągu 5 dni od chwili otrzymania zgłoszenia przez przedstawicieli Zamawiającego. Usunięcie awarii powinno nastąpić nie później niż do 10 dni roboczych od chwili otrzymania zgłoszenia. Okres ten może zostać wydłużony na wniosek Wykonawcy po akceptacji Zamawiającego o czas niezbędny do przeprowadzenia naprawy w serwisie zewnętrznym lub dostawę nowego urządzenia.

3. SPOSÓB DOKONYWANIA ZGŁOSZEŃ SERWISOWYCH
Wszystkie zgłoszenia serwisowe będą rejestrowane w systemie mantis.ris-odra.pl. Ponadto Wykonawca wskaże numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej na który będzie można dokonywać zgłoszeń niezależnie od systemy Mantis. Obsługa zgłoszeń serwisowych będzie odbywać się w języku polskim.

4. INFROMACJE DODATKOWE
Opis architektury Pilotażowego Systemu RIS Dolnej Odry jest zawarty w ramach Studium Wykonalności dla Pełnego wdrożenia Granicznego i Dolnego odcinka Odry i jest dostępny na stronie internetowej:
http://szczecin.uzs.gov.pl/news_90_studium_wykonalnosci_dla_pelnego_wdrozenia_granicznego_i_dolnego_odcinka_odry_.htm

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Żeglugi Śródlądowej
Ulica pl. Batorego 4
Nr domu 4
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 70-207
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 91 43 40 279, 44 03 354
Fax 91 43 40 129
Internet www.szczecin.uzs.gov.pl
Regon 00701702100000
E mail jmjarosz@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 1pracę polegającą na świadczeniu usługi wsparcia technicznego systemu monitorowania sytuacji nawodnej. Zakres usługi powinien obejmować swym zakresem co najmniej wymienione poniżej podsystemy: a. VTT - podsystem śledzenia i namierzania statków; b. NtS - podsystem opracowania i publikacji komunikatów dla kierowników statków; c. ERI - podsystem elektronicznego raportowania statków; d. AIS - podsystem automatycznej identyfikacji statków z funkcjonalnością dystrybucji poprawek DGPS; e. RADAR - podsystem monitorowania ruchu statków z wykorzystaniem urządzeń radarowych; f. VHF - system łączności głosowej VHF; g. IENC - system produkcji śródlądowych elektronicznych map nawigacyjnych; h. CCTV - system monitoringu wizyjnego; i. Hydro-meteo - sieć sensorów hydrometeorologicznych. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie potwierdzających go dokumentów.
Potencjal Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.
Zdolne Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty odpowiednie pełnomocnictwo
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin płatności faktur
Kryt 2p 10
Spec www http://szczecin.uzs.gov.pl/
Spec war Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, pok. nr 29.
Data skl 28/12/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, pok. nr 29.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)