Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie
|
Ulica |
ul. Sanatoryjna 34
|
Nr domu |
34
|
Miejscowosc |
Krasnobród
|
Kod poczt |
22-440
|
Wojewodztwo |
lubelskie
|
Tel |
84 6607685
|
Fax |
84 6607686
|
Regon |
00029773800000
|
E mail |
dpskrasnobrod@poczta.onet.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Jednostka budżetowa Powiatu Zamojskiego
|
Rodzaj zam inny |
Jednostka budżetowa Powiatu Zamojskiego
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ,
|
Wiedza |
Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 SIWZ
|
Potencjal |
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią specjalistyczny transport przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ,
|
Zdolne |
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią specjalistyczny transport przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ,
|
Sytuacja |
sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury, zapewni stałość cen w trakcie trwania umowy. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ,
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga: a. Wypełniony załącznik nr B do SIWZ wraz z załączonym formularzem asortymentowo - cenowym b. Wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ Informacja o Wykonawcy c. dokument identyfikacyjny produktu przy każdej dostawie, d. etykieta produktu.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy po jej zawarciu w przypadku okoliczności, gdy:
a) zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego,
b) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego,
c)strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
Jakość
|
Kryt 2p |
30
|
Spec www |
bip.dps.krasnobrod.roztocze.pl
|
Spec war |
Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie w Krasnobrodzie, ul. Sanatoryjna 34
22-440 Krasnobród lub na stronie www.bip.dps.krasnobrod.roztocze.pl
|
Data skl |
29/12/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie w Krasnobrodzie, ul. Sanatoryjna 34
22-440 Krasnobród, pokój nr 19
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
Zeskanowane etykiety oferowanych wędlin zgodnie z polską normą z informacjami dotyczącymi nazwy handlowej produktu, procentowego składu surowcowego tj. % zawartości mięsa w wędlinie oraz substancje stosowane w produkcji.
|