Świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim umożliwiającym bieżącą eksploatację systemów RIS/PACS Alteris wraz z integracją z His Eskulap
Publication date | 2015-12-18 |
End date | 2015-12-29 10:00:00 |
Instytucja | Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej |
Miejscowość | Gryfice |
Województwo | zachodniopomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 347956 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 722670004, 722500002 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Usługa, będąca przedmiotem zamówienia polega w szczególności na: 1) utrzymaniu Systemu w ciągłej sprawności; 2) aktualizacji baz danych; 3) instalacji uaktualnionych zabezpieczeń baz danych; 4) update i upgrade Systemu; 5) monitorowaniu pracy serwera pracującego pod kontrolą systemu operacyjnego LINUX; 6) uaktualnieniu systemu operacyjnego serwera; 7) wsparciu technicznym w administrowaniu serwerem Zamawiającego; 8) usuwaniu bieżących usterek w działaniu Systemu; 9) zdalny monitoring Systemu, serwerów i pamięci masowej z wykorzystaniem szyfrowanych łącz teleinformatycznych (VPN) pod warunkiem zapewnienia łącza teleinformatycznego przez Zamawiającego; 10) wsparciu technicznym przy administrowaniu Systemem; 11) dostępność specjalisty pod telefonem stacjonarnym, celem udzielenia konsultacji Zamawiającemu, dotyczących eksploatacji Systemu; 12) usuwaniu awarii Systemu, przy czym usunięcie awarii będzie każdorazowo potwierdzane protokołem wykonania usługi przygotowanym przez WYKONAWCĘ, a potwierdzonym przez przedstawicieli ZAMAWIAJĄCEGO; naprawy wykonane zdalnie będą potwierdzane mailowo na adres e-mail podany przez ZAMAWIĄJCEGO; nie podpisanie protokołu/brak potwierdzenia przyjęcia e-mail lub nie zgłoszenie uwag w terminie max 3 dni roboczych uznaje się za odbiór usługi; 13) możliwość zgłaszania wszystkich usterek i awarii elektronicznym systemem zgłoszeń; 14) helpdesk telefoniczny (Hotline); w godzinach od 8-16 w dni robocze, w przypadku braku możliwości przesłania zgłoszenia usterki i awarii elektronicznie; 15) wykaz zgłoszeń które są krytyczne (dotyczących wszystkich stacji pracujących w systemie Alteris): a) Po uruchomieniu Systemu nie pojawia się ekran logowania. b) Nie można zarejestrować pacjenta w systemie RIS Alteris. c) Nie można zarejestrować badania w systemie RIS Alteris. d) Nie można wykonać/zapisać opisu badania w systemie RIS Alteris. e) Nie można przesłać obrazów do systemu PACS Alteris. f) Nie można pobrać obrazów badania z systemu PACS Alteris na stację diagnostyczną (konfiguracja stacji diagnostycznej nie wchodzi w zakres usuwania Awarii Krytycznej). g) Nie działa istniejąca integracja systemu Alteris z systemem szpitalnym (HL7). h) Nie można wysłać badania do teleradiologii Alteris. i) Nie można odczytać opisu badania teleradiologicznego. j) Po awaryjnym wyłączeniu serwera (np. brak zasilania) nie wszystkie usługi działają. k) System nie odpowiada na operacje wykonywane przez użytkownika. 17) reagowaniu na zgłoszenie usterki lub awarii: I. awaria krytyczna - czas reakcji 8 h, czas naprawy - 48 godzin; II. awaria - czas reakcji 24 h, czas naprawy - 7 dni roboczych; III. usterka - czas reakcji 24 h, czas naprawy - 30 dni roboczych; 18) w przypadku braku możliwości rozwiązania zgłoszonej usterki lub awarii w wyznaczonym wyżej terminie, Wykonawca powiadomi Zamawiającego o proponowanym rozwiązaniu zastępczym oraz uzgodni nowy termin rozwiązania zgłoszonej usterki lub awarii; 19) wizyta Inżyniera Serwisowego na żądanie Zamawiającego - 1 raz w roku; 20) wprowadzanie do Systemu zmian wynikających z wejścia w życie nowych aktów prawnych lub aktów prawnych zmieniających obowiązujący stan prawny, opublikowanych w postaci ustaw lub rozporządzeń. Prace nad zmianami w Systemie związane ze zmianą przepisów zakończone z datą rozpoczęcia obowiązywania przepisów. 21) wprowadzaniu do Systemu zmian wymaganych przez wyszczególnione poniżej organizacje w stosunku do których ZAMAWIAJACY ma obowiązek prowadzenia sprawozdawczości: I. Ministerstwa Zdrowia, II. NFZ, III. Centrów Zdrowia Publicznego, w terminie jak wyżej. 24) gotowość do odpłatnego wykonania na zlecenie Zamawiającego zaproponowanych przez niego modyfikacji Systemu; 25) utrzymanie w sprawności interfejsu zamawiającego łączącego system RIS Alteris z systemem HIS Zamawiającego |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej |
Ulica | ul. Niechorska 27 |
Nr domu | 27 |
Miejscowosc | Gryfice |
Kod poczt | 72-300 |
Wojewodztwo | zachodniopomorskie |
Tel | 091 3842127 |
Fax | 091 3842127 |
Internet | www.medicam.pl |
Regon | 00031028400000 |
E mail | zamowienia@medicam.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
Rodz zam | U |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 24 |
Wadium | Zamawiający nie żąda wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. |
Wiedza | Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga, wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych minimum jednego zadania o zbliżonym charakterze i wartości odpowiadającej oferowanemu przedmiotowi zamówienia: czyli świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim oprogramowania w zakres którego wchodziły systemy klasy RIS lub PACS oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. |
Potencjal | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. |
Zdolne | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. |
Sytuacja | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji wynagrodzenia należnego Wykonawcy w sytuacji zmiany podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. nr 200 poz. 1679, z 2004 r. nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. nr 157, poz.1314) oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub zdrowotnym bądź wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie znowelizowanych przepisów. Wartość o jaką zmieni się wynagrodzenie Wykonawcy będzie równa wartości zmiany kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę w okresie od wystąpienia zmiany do końca realizacji przedmiotu zamówienia. Warunkiem podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy jest podwyższenie wynagrodzenia osobom zatrudnionym przy realizacji umowy . 3. Podstawą do obliczenia kwoty zmiany wynagrodzenia będzie zestawienie rodzajowe kosztów, które musi być dostarczone Zamawiającemu. Zestawienie musi uwzględniać wszystkie rodzaje kosztów ponoszonych przez Wykonawcę (mające wpływ na zmianę wynagrodzenia) a w szczególności koszty osobowe, w tym ilość osób uczestniczących w realizacji przedmiotowego zamówienia oraz formy ich zatrudnienia. W wypadku zmiany stawek podatku VAT wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy zamówienia nie zmieni się, a wartość brutto wzrośnie o kwotę zwiększonego zmniejszonego podatku VAT naliczonego od przedmiotu zamówienia, Zmiana kosztów wykonania zamówienia nie spowoduje naliczenia przez Wykonawcę dodatkowej marży od podwyższonych kosztów. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 97 |
Kryt 2 | Tremin płatności |
Kryt 2p | 3 |
Spec www | www.medicam.pl |
Spec war | Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach ul. Niechorska 27 72-300 Gryfice Dział zamówień publicznych - pok. 10 |
Data skl | 29/12/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach ul. Niechorska 27 72-300 Gryfice Sekretariat - pok. 51 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Nie dotyczy |
Czy uniewaznienie | Nie |