Przedmiotem zamówienia są dostawy środków jednorazowego użytku, narzędzi i elektronarzędzi, materiałów do remontu sprzętu meblowego, materiałów stolarskich - pomocniczych, materiałów foliowych.

Publication date 2015-12-22
End date 2015-12-30 11:00:00
Instytucja 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Miejscowość Krynica-Zdrój
Województwo małopolskie
Branża
  • Części siedzisk,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Tkaniny bawełniane,
  • Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 188291 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 349284806, 441740000, 426520001, 441922004, 192125000, 392243001, 445120002, 445000005, 391141005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy środków jednorazowego użytku, narzędzi i elektronarzędzi, materiałów do remontu sprzętu meblowego, materiałów stolarskich - pomocniczych, materiałów foliowych. W rubryce Nazwa oferowanych artykułów zgodna z fakturowaniem na etapie dostaw formularza szczegółowego należy podać taką nazwę oferowanych artykułów - jakie będą dostarczane w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej. Podana nazwa musi być tożsama z nazwą podaną w wystawianej fakturze podczas realizacji umowy. Nieskonkretyzowanie przedmiotu oferty - brak wskazania nazwy zaoferowanego artykułu - będzie traktowane jako brak możliwości weryfikacji oferty. Na podstawie art. 89 ust 1 kt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych oferta, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż przedmiot dostawy spełnia odpowiednio wymagania określone w formularzu cenowym. Zgodnie z dyspozycją art.30 ust. 5 ustawy pzp do oferty sporządzonej w oparciu o formularz cenowy, należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane artykuły (produkty równoważne) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj.: np . opis zaoferowanego asortymentu równoważnego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY.
Cechy produktów równoważnych Zamawiający określił szczegółowo w załączniku do SIWZ - formularzu cenowym w części szczegółowej. W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował asortyment wskazany przez Zamawiającego w formularzu cenowym jako przykładowy, Wykonawca może pozostawić puste miejsce w kolumnie Oferowany asortyment równoważny.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych materiałów budowlanych ( art. 34 ust. 5 ustawy PZP ). Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać zwiększony lub zmniejszony o 30% zamówienia podstawowego - z poszczególnych zadań. Jako minimalny poziom zamówienia, który zostanie na pewno zrealizowany uznaje się poziom tożsamy z ilością materiałów budowlanych z każdego zadania pomniejszony o 30% wartości tego zadania. W wyniku prawa opcji wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zwiększeniu lub zmniejszeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych dostaw. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego w danym zadaniu. Zakończenie opcji nastąpi z dniem zakończenia terminu umowy, lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji. Ceny jednostkowe w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe dostaw i zakupu w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Rozliczenie nastąpi w oparciu o faktycznie dostarczone ilości materiałów budowlanych. Skorzystanie z prawa opcji nie będzie skutkowało zmianą umowy.
Przedmiot zamówienia wg. formularza cenowego. Zamówienie poniżej kwoty 134 000 euro.

Opis

Dostawy środków jednorazowego użytku, według formularza cenowego stanowiącego załącznik do niniejszego SIWZ.
Przedmiot zamówienia wg. formularza cenowego. Zamówienie poniżej kwoty 134 000 euro.Dostawy narzędzi i elektronarzędzi, według formularza cenowego stanowiącego załącznik do niniejszego SIWZ.
Przedmiot zamówienia wg. formularza cenowego. Zamówienie poniżej kwoty 134 000 euro.Dostawy materiałów do remontu sprzętu meblowego, według formularza cenowego stanowiącego załącznik do niniejszego SIWZ.
Przedmiot zamówienia wg. formularza cenowego. Zamówienie poniżej kwoty 134 000 euro.Dostawy materiałów stolarskich - pomocniczych, według formularza cenowego stanowiącego załącznik do niniejszego SIWZ.
Przedmiot zamówienia wg. formularza cenowego. Zamówienie poniżej kwoty 134 000 euro.Dostawy materiałów foliowych, według formularza cenowego stanowiącego załącznik do niniejszego SIWZ.
Przedmiot zamówienia wg. formularza cenowego. Zamówienie poniżej kwoty 134 000 euro.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Ulica ul. Świdzińskiego 4
Nr domu 4
Miejscowosc Krynica-Zdrój
Kod poczt 33-380
Wojewodztwo małopolskie
Tel 018 4146900, 4146387
Fax 018 4146240
Internet www.sanatorium-wojskowe.pl
Regon 49004414700000
E mail 20wsur@sacz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Wykonawca wypełnia i załącza wzór formularza oferty wraz z wypełnionym formularzem w części szczegółowej.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na następujących warunkach: a. rozwiazania umowy wraz z upływem, czasu na jaki zostala zawarta lub wraz z wyczerpaniem calkowitej wartosci umowy brutto b. zmiany wynagrodzenia w zakresie stawki VAT w przypadku ustawowej zmiany stawki tego podatku. c. odstąpienia od umowy w części w razie braku zamówionego towaru składającego się na przedmiot zamówienia, niespełnieniu przez towar wymogów jakościowych lub niewywiązania się przez Wykonawcę z terminów dostaw towaru i zakupu towaru u innego Wykonawcy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Warunki płatności
Kryt 2p 5
Spec www www.sanatorium-wojskowe.pl
Spec war siedzibie Zamawiającego
Data skl 30/12/2015
Godz skl 11:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pokój nr 125, sekretariat, 1 piętro.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)