Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Żurominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu

Publication date 2015-12-22
End date 2015-12-30 10:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe Żuromin
Miejscowość Żuromin
Województwo mazowieckie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Bloki papierowe,
  • Różne druki,
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 188315 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301976442, 301900007, 301993301, 301976301, 228160003, 229000003, 301251105, 301923004, 301921136, 220000000, 301000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Żurominie oraz jednostek organizacyjnych powiatu:
1) Starostwo Powiatowe, 09-300 Żuromin, Plac Józefa Piłsudskiego 4.
2) Liceum Ogólnokształcące im. Wł. Orkana, 09-320 Bieżuń, ul. Warszawska 4.
3) Zespół Szkół Specjalnych, 09-300 Żuromin, ul. Wyzwolenia 16.
4) Dom Pomocy Społecznej w Bądzynie, 09-304 Lubowidz.
5) Powiatowy Urząd Pracy w Żurominie, 09-300 Żuromin, ul. Lidzbarska 27A.
6) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II, 09-300 Żuromin, ul. Lidzbarska 27.
7) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, 09-300 Żuromin, ul. Olszewska 9/11.
8) Liceum Ogólnokształcące im. Marii Dąbrowskiej, 09-300 Żuromin, ul. Wyzwolenia 61.
9) Powiatowy Obwód Dróg, 09-300 Żuromin, ul. Warszawska 32.
10) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Batalionów Chłopskich, Zielona, ul. 1 Maja 8C, 09-310 Kuczbork.
11) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, 09-300 Żuromin, ul. Lidzbarska 27C.
12) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żurominie, ul. Lidzbarska 27, 09-300 Żuromin.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej jednostki znajduje się w odpowiednich załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Dostawy będą realizowane partiami odpowiednio do siedziby zamawiającego (poszczególnych jednostek organizacyjnych), w okresie obowiązywania umowy, według potrzeb określanych w zapotrzebowaniu przez zamawiającego (odpowiednią jednostkę organizacyjną), w formie pisemnej, za pomocą faksu, drogą elektroniczną, a w nagłych przypadkach również telefonicznie.
WAŻNE: podane ilości asortymentu są wielkością szacunkową, dlatego Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej bądź większej ilości towaru po zaoferowanej cenie w granicach łącznej ceny oferty całego zamówienia w danej części zamówienia. W związku z tym ilość towaru może ulec zmianie. Nie zrealizowanie całkowitej ilości towaru w okresie trwania umowy nie powoduje obowiązku Zamawiającego do odbioru niezrealizowanej części dostaw, ani jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych z tego powodu. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności prawnej ani finansowej za niezrealizowanie części zamówienia.
Wszystkie zaoferowane materiały biurowe muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad. Oferowane materiały muszą ściśle odpowiadać cechom oraz parametrom określonym przez zamawiającego, jak również posiadać określone właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. Wszystkie materiały muszą posiadać oryginalne opakowania producenta (ze znakiem firmowym), opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Materiały z każdej dostawy muszą mieć, co najmniej 12 miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od daty dostawy.
Zamawiający w ramach dostawy materiałów eksploatacyjnych wymaga dostawy oryginalnych i nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych tuszów, tonerów, taśm barwiących, głowic itp. do opisanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia sprzętu biurowego: drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów i faksów itd. Poprzez określenie oryginalne i nowe należy rozumieć materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, nieregenerowane, niefabrykowane, wyprodukowane przez producenta drukarki, kserokopiarki lub innego urządzenia biurowego. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy licząc od dnia dostawy.
Nie dopuszcza się materiałów eksploatacyjnych regenerowanych lub powtórnie napełnianych.
Za materiały eksploatacyjne równoważne (tzw. zamienniki ) uznaje się materiały fabrycznie nowe posiadające wszystkie parametry techniczne, funkcjonalne, użytkowe i jakościowe co najmniej takie, jak materiały oryginalne lub lepsze wymagane przez producenta sprzętu i dopuszczone przez producenta urządzenia do stosowania w nim, a nie powodujące utraty gwarancji, potwierdzone raportami z testów wykonanych wg norm ISO/IEC 19798, ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712. Przez równoważność należy rozumieć funkcjonalność, jakość wydruku (kopii), wydajność przy 5% pokryciu strony A4, szybkość schnięcia intensywność kolorów, pojemność, odpowiadające wyrobom producenta, czyli nie gorszą niż oryginalne (czyli taką samą lub lepszą). W przypadku gdy materiał eksploatacyjny posiada układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, za równoważny zostanie uznany wyrób, który będzie posiadał analogiczny układ, tak samo działający.
UWAGA: Ilekroć w niniejszej specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 (z zastrzeżeniami) i wskazał na markę materiałów eksploatacyjnych z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych zamawiający określa tym samym parametry techniczne (w tym pojemność i wydajność) i jakościowe wymaganego towaru, a postępowanie to nie narusza zasady uczciwej konkurencji.
Wszystkie dostarczane tonery i tusze, taśmy barwiące muszą być oznaczone numerem katalogowym lub innym oznaczeniem stosowanym przez producenta, posiadać oryginalne fabryczne opakowanie oraz zabezpieczenie stosowane przez producentów ( np. hologramy). Sposób opakowania musi umożliwiać identyfikację produktu (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania, a także identyfikację producenta, numer katalogowy lub inne oznaczenie stosowane przez producenta, termin przydatności do użycia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Starostwo Powiatowe Żuromin
Ulica Plac Piłsudskiego 4
Nr domu 4
Miejscowosc Żuromin
Kod poczt 09-300
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 023 6574700
Fax 023 6573535
Internet www.zuromin-powiat.p
Regon 13038184300000
E mail zuromin-powiat@home.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 12
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2016
Wadium Nie wymaga się wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Zgodnie z art.26 ust.2b ustawy pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. (Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.) Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca w przypadku oferowania materiałów eksploatacyjnych nieoryginalnych tzw. zamienników (z wyłączeniem poz., gdzie zamawiający sam wskazuje zamiennik), w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom zamawiającego, musi załączyć do oferty: 1) Oświadczenie wykonawcy, że oferowany produkt charakteryzuje się takim samymi lub lepszymi cechami dotyczącymi: jakości wydruku, szybkości schnięcia, intensywności kolorów, pojemności oraz posiada funkcjonalność przekazywania informacji o stanie zużycia materiału jak produkt oryginalny, 2) Dokumenty wystawione przez zewnętrzne podmioty, uprawnione do kontroli jakości, potwierdzające, że zaproponowane produkty równoważne odpowiadają wydajnością produktom oryginalnym w teście przeprowadzonym zgodnie z wymaganiami norm ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, norm ISO/IEC 24711 dla tuszy monochromatycznych oraz norm ISO/IEC 24712 dla tuszy kolorowych w przypadku drukarek lub norm równoważnych
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 UPZP, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następującym zakresie: 1) zmian wynikających ze zmiany przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) dopuszcza się zmianę umowy w przedmiocie zamówienia i zaoferowaniu innych produktów niż wycenione przez wykonawcę w formularzu cenowym, w przypadku gdy materiały wyszczególnione w tym formularzu, zostaną wycofane z produkcji lub zastąpione innymi produktami spełniającymi te same funkcje. Przedstawione produkty w miejsce poprzednich muszą posiadać parametry nie gorsze niż opisane w przedmiotowym formularzu i spełniać wszystkie wymagania w nim zawarte. Dopuszczalna jest również zmiana cen jednostkowych w zakresie zaoferowania innych produktów, jednak ceny te nie mogą być wyższe niż pierwotnie zaoferowane. Zmiana zostanie dokonana na wniosek wykonawcy po akceptacji zamawiającego. W przypadku jej braku wykonawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodny z przedstawioną ofertą przetargową.
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 2
Spec www www.bip.zuromin-powiat.pl
Spec war Starostwo Powiatowe w Żurominie, Plac Józefa Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin, pok. nr 24 I piętro
Data skl 30/12/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Żurominie, Plac Józefa Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin, pok. nr 32 (sekretariat -I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający będzie w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)