Dzierżawa 6 urządzeń wielofunkcyjnych oraz licencji na system wydruku podążającego wraz z serwisem oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych

Publication date 2015-12-22
End date 2016-01-08 09:30:00
Instytucja Centrum Unijnych Projektów Transportowych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego do drukowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 188531 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301211004, 301212005, 301214306, 302321108, 503100001, 301251105, 301251208, 301240004, 301243007, 296200007, 487730007, 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) świadczenie usługi dzierżawy sześciu fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz obsługą serwisową,
2) świadczenie usługi dzierżawy systemu do zarządzania wydrukiem podążającym (Systemu wydruku podążającego) wraz z obsługą serwisową oraz udzieleniem licencji sublicencji,
3) sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do dzierżawionych urządzeń (tj. tonery, bębny, pojemniki na zużyty toner lub inne materiały wymagane do prawidłowego użytkowania urządzeń), dla Centrum Unijnych Projektów Transportowych.

Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Unijnych Projektów Transportowych
Ulica Plac Europejski 2
Nr domu 2
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-844
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 262 06 28
Fax 22 262 05 01
Internet www.cupt.gov.pl
Regon 14100714500000
E mail zampub@cupt.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa
Rodzaj zam inny Państwowa Jednostka Budżetowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 36
Wadium Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie (2) usługi, które trwają lub trwały co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, obejmujące dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych oraz systemu wydruku, o wartości co najmniej 100 000,00 złotych brutto każda.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Szybkość wydruku
Kryt 2p 10
Spec www www.cupt.gov.pl
Spec war Centrum Unijnych Projektów Transportowych, Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa
Data skl 08/01/2016
Godz skl 09:30
Miejsce Centrum Unijnych Projektów Transportowych, Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie jest finansowane ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 oraz Programu Operacyjnego Polska Wschodnia
Czy uniewaznienie Tak
Inne dokumenty Oferta Wykonawcy musi zawierać: 1)Formularz ofertowy - wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Zestawienie parametrów technicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do OPZ; 3) Pełnomocnictwo - w przypadku: a) gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), nie dotyczy to osób umocowanych do działania w imieniu Wykonawcy na podstawie dokumentów rejestrowych; b) gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - wymagane jest ustanowienie pełnomocnika i załączenie dokumentu pełnomocnictwa, określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 Ustawy Pzp. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (kserokopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego); nie dotyczy to osób umocowanych do działania w imieniu Wykonawcy na podstawie dokumentów rejestrowych; 4) pisemne zobowiązanie - jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp - określonych w Sekcji III. 3.2 - polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 5) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W trakcie obowiązywania Umowy Strony dopuszczają następujące zmiany: 1)cen, podanych w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do Umowy, w przypadku zmian przepisów dotyczących stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa. Zmiana może dotyczyć wyłącznie wynagrodzenia za usługi świadczone po wejściu w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku VAT, 2)typu zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych na inne, o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w Formularzu ofertowym przez Wykonawcę. Zmiana taka może być dokonana tylko i wyłącznie na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego, na pisemny wniosek Wykonawcy i wyłącznie w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, że zaproponowane przez niego w Formularzu ofertowym materiały, nie są dostępne na rynku w wyniku zakończenia ich produkcji lub wycofania ze sprzedaży, 3) w zakresie wydłużenia okresu 36 miesięcy realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 Umowy, maksymalnie do 6 miesięcy, w przypadku niewykorzystania kwoty wskazanej w §4 ust. 1 Umowy.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)