Postępowanie na sukcesywną dostawę warzyw i owoców do obiektów Centrum Usług Logistycznych
Publication date | 2015-12-22 |
End date | 2015-12-30 11:15:00 |
Instytucja | Centrum Usług Logistycznych |
Miejscowość | Warszawa |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 350230 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 153000001 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców do obiektów Centrum Usług Logistycznych, położonych w miejscach określonych w punkcie 1.2 Asortyment szczegółowo określono w załącznikach od nr 1a do nr 1h do SIWZ Formularz kalkulacji cenowej dla poszczególnych części. Wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu produktów innych niż zaoferowane w odpowiednim do części zestawieniu FORMULARZA CENOWEGO. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ należy przyjąć, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane w opisie Przedmiotu Zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy PZP. Zamawiający ustala następujące cechy wyrobów równoważnych: 1) gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż wskazane w formularzu cenowym 2) zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja); Zamawiający w asortymencie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określonego w specyfikacjach stanowiących załączniki nr 1a do nr 1h do SIWZ, wymaga aby: - dostarczane produkty były dopuszczone do sprzedaży, - wszystkie dostarczane produkty nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz opakowaniach jednostkowych, - dostarczane produkty były pierwszego gatunku, - dostarczane produkty posiadały certyfikat - handlowy dokument identyfikacyjny (HDI). Wykonawca zobowiązany jest do: 1.1.1. sukcesywnego dostarczania PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem przez Zamawiającego, - częstotliwość dostaw: średnio 5 razy w tygodniu, - godziny dostaw: 7.00 - 15.00, 1.1.2. dostarczania produktów dopuszczonych do obrotu, pierwszej jakości, świeżych, nie zwiędniętych, bez uszkodzeń mechanicznych, zmian mikrobiologicznych, płukanych bez śladu piachu i brudu (dla roślin okopowych tj. ziemniaki, marchew, pietruszka, seler, buraki itd.), opakowanych i przewożonych w odpowiednich warunkach zgodnie z wymaganiami HACCP, 1.1.3. dostarczania towarów zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z 25 sierpnia 2006 r. Dz. U. z dnia 27 września 2006r. 1.1.4. dostarczania towarów środkiem transportu określonym w dokumentach dopuszczających środek transportu do przewozu towaru, 1.1.5. dostarczania towarów do magazynów w obiektach wymienionych w pkt. 1.2 Zamawiającego, transportem na własny koszt i ryzyko, 1.1.6. dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych w obiektach wymienionych w pkt. 1.2 Zamawiającego, 1.1.7. dołączania do każdej dostawy faktury VAT, z wyszczególnieniem rodzaju i nazwy produktu, ich ilości, ceny jednostkowej, kwoty VAT i kwoty brutto, 1.1.8. terminowego dostarczania zamówionych towarów. W przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy różnicą między ceną zakupu u innego podmiotu, a ceną wynikającą z umowy - w takim przypadku Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru dostarczonego po terminie. Zamawiający składać będzie cząstkowe zamówienia telefonicznie, faksem lub e-mailem wynikające z bieżącego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia lub zwiększenia ilościowego dostaw towarów wyszczególnionych w FORMULARZACH CENOWYCH - załącznikach do SIWZ o nr 1a do 1h do obiektywnie istniejących potrzeb. Wykonawca oświadcza, że nie będzie występował względem Zamawiającego z roszczeniami z tytułu niezrealizowanych dostaw produktów wskazanych w Załącznikach od nr 1a do 1h. Ostateczna wartość dostaw wynikać będzie z faktycznej ilości dostarczonego PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, według cen obliczonych na podstawie marż procentowych zawartych w FORMULARZACH CENOWYCH - załącznikach od nr 1a do 1h do SIWZ Należność za dostarczone towary regulowana będzie przelewem na konto Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. Zamówienie podlega sukcesywnej realizacji, w miarę potrzeb Zamawiającego, do 31.12.2016r., jeżeli wcześniej nie nastąpi wyczerpanie kwoty brutto umowy. 1.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę do jednej lub większej ilości części. Zamówienie zostało podzielone na 7 niżej wymienionych części: 1.2.1. Część nr 1 Międzyzdroje - dostawa warzyw i owoców do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Międzyzdrojach, położonego przy ul. Krótka 1, 72-500 Międzyzdroje, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1a do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 1; 1.2.2. Część nr 2 Dziwnów - dostawa warzyw i owoców do OSW Dziwnów, położonego przy ul. Kpr. Koniecznego 13, 72-420 Dziwnów, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1b do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 2. 1.2.3. Część nr 3 Świnoujście - dostawa warzyw i owoców do OSW Cyranka w Świnoujściu, położonego przy ul. Kasprowicza 9 i do OSW Rybitwa Delfin, położonego przy ul. Słowackiego 4-6, 72-600 Świnoujście, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1c do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 3. 1.2.4. Część nr 4 Zakopane - dostawa ryb przetworzonych i konserwowych do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Dafne w Zakopanem, położonego przy ul. Jagiellońska 30, 34-500 Zakopane oraz Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Pod Kozińcem w Zakopanem, położonego przy ul. Broniewskiego 10a, 34-500 Zakopane, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1d do SIWZ - Formularz ofertowy dla części nr 4; 1.2.5. Część nr 5 Polańczyk - dostawa warzyw i owoców do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Jawor w Polańczyku, położonym przy ul. Zdrojowa 21, 38-610 Polańczyk, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1e do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 5. 1.2.6. Część nr 6 Poznań - dostawa warzyw i owoców do hotelu Olimpia w Poznaniu, położonego przy ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań i Hotel JOWISZ w Poznaniu, położonego przy ul. Dojazd 34, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1f do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 6; 1.2.7. Część nr 7 Warszawa - dostawa ryb przetworzonych i konserwowych do obiektu Hotel Karat w Warszawie, położonego przy ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, do obiektu Hotel Łazienkowski w Warszawie, położonego przy ul. 29 Listopada 3B, 00-465 Warszawa oraz do obiektu Bufet Puławska położonego przy ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1g do SIWZ - Formularz ofertowy dla części nr 7; 1.2.8. Część nr 8 Szklarska Poręba - dostawa ryb przetworzonych i konserwowych do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Olimp w Szklarskiej Porębie położonego przy ul.1 Maja 62, 58-580 Szklarska Poręba oraz do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Rzemieślnik w Szklarskiej Porębie położonego przy ul. Górnej 21, 58-580 Szklarska Poręba w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1h do SIWZ - Formularz ofertowy dla części nr 8. Wszystkie zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia jednakowo dotyczą wszystkich części chyba, że w poszczególnych punktach zostały określone odmienne zapisy dla poszczególnych części zamówienia. 1.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę do jednej albo większej ilości części zamówienia. 1.4. Kod CPV przedmiotu zamówienia: 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty 1.5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP. 1.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga wskazania w załączniku nr 1 (Oferta) części (zakresu) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 1.8. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 PZP, zawartym w SIWZ. Wykonawca powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać w ofercie, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 1.9. Wszystkie zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia jednakowo dotyczą wszystkich części chyba, że w poszczególnych punktach zostały określone odmienne zapisy dla poszczególnych części zamówienia. Opisdostawa warzyw i owoców do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Międzyzdrojach, położonego przy ul. Krótka 1, 72-500 Międzyzdroje, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1a do SIWZdostawa warzyw i owoców do OSW Dziwnów, położonego przy ul. Kpr. Koniecznego 13, 72-420 Dziwnów, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1b do SIWZdostawa warzyw i owoców do OSW Cyranka w Świnoujściu, położonego przy ul. Kasprowicza 9 i do OSW Rybitwa Delfin, położonego przy ul. Słowackiego 4-6, 72-600 Świnoujście, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1c do SIWZdostawa ryb przetworzonych i konserwowych do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Dafne w Zakopanem, położonego przy ul. Jagiellońska 30, 34-500 Zakopane oraz Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Pod Kozińcem w Zakopanem, położonego przy ul. Broniewskiego 10a, 34-500 Zakopane, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1d do SIWZdostawa warzyw i owoców do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Jawor w Polańczyku, położonym przy ul. Zdrojowa 21, 38-610 Polańczyk, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1e do SIWZdostawa warzyw i owoców do hotelu Olimpia w Poznaniu, położonego przy ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań i Hotel JOWISZ w Poznaniu, położonego przy ul. Dojazd 34, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1f do SIWZdostawa ryb przetworzonych i konserwowych do obiektu Hotel Karat w Warszawie, położonego przy ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, do obiektu Hotel Łazienkowski w Warszawie, położonego przy ul. 29 Listopada 3B, 00-465 Warszawa oraz do obiektu Bufet Puławska położonego przy ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1g do SIWZdostawa ryb przetworzonych i konserwowych do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Olimp w Szklarskiej Porębie położonego przy ul.1 Maja 62, 58-580 Szklarska Poręba oraz do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Rzemieślnik w Szklarskiej Porębie położonego przy ul. Górnej 21, 58-580 Szklarska Poręba w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1h do SIWZ |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Centrum Usług Logistycznych |
Ulica | ul. Słoneczna 37 |
Nr domu | 37 |
Miejscowosc | Warszawa |
Kod poczt | 00-789 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 22 601 33 29 |
Fax | 22 601 50 11 |
Internet | cul.com.pl |
Regon | 14273254600000 |
E mail | agnieszka.szajkowska@cul.com.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Adres dyn zak | cul.com.pl |
Rodzaj zam | Inny: instytucja gospodarki budżetowej |
Rodzaj zam inny | instytucja gospodarki budżetowej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 8 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2016 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP |
Wiedza | oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP |
Potencjal | oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP |
Zdolne | oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP |
Sytuacja | oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje osoba inna niż ujawniona w dokumentach, o których mowa w 4.3.2., do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać zakres umocowania; pełnomocnictwo winno wskazywać jednoznacznie, że wskazana osoba może w imieniu firmy złożyć ofertę i podpisać umowę w sprawie zamówienia publicznego |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w pkt. 1 - 4 z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1) Zmiana terminu: a) spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie; b) będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy; c) będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej, z zastrzeżeniem pkt. 3. d) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w lit. a - c termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 2) Zmiana okresu trwania umowy: w przypadku niewykorzystania maksymalnej wartości umowy, o której mowa w § 3 ust.1 do terminu określonego w § 9 ust. 1 termin realizacji umowy może zostać wydłużony do momentu wykorzystania pełnej wartości umowy - a tym samym ilości przewidzianych w ofercie (adekwatnym do planowanego terminu w przypadkach świadczeń okresowych); 3) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia spowodowane koniecznością dostawy towarów ze względu o których mowa w pkt. 1 lit. c - Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej umowie. 4) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a) zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego; b) zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych - w przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy; c) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu. |
Kryt cena | A |
Spec www | cul.com.pl |
Spec war | Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy KAPER, 84-141 Jurata, ul. Mestwina 45, pok. 109 |
Data skl | 30/12/2015 |
Godz skl | 11:15 |
Miejsce | Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy KAPER, 84-141 Jurata, ul. Mestwina 45, pok. 109 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |