Dostawa tuszy, tonerów, taśm barwiących, głowic, bębnów, grzałek i pasów transferowych do drukarek oraz tonerów, folii i bębnów do faksów będących na stanie Urzędu Miejskiego w Białymstoku

Publication date 2015-12-22
End date 2015-12-30 10:30:00
Instytucja Miasto Białystok
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 350914 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: tuszy, tonerów, taśm barwiących, głowic, bębnów, grzałek i pasów transferowych do drukarek oraz tonerów, folii i bębnów do faksów będących na stanie Urzędu Miejskiego w Białymstoku. Ilość materiałów eksploatacyjnych określona jest w załączniku nr 1 do SIWZ - oryginały i w załączniku nr - 2 do SIWZ zamienniki.
2. Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 8:00-17:00 w poniedziałek, i 7:30-15:30 wtorek - piątek, do wskazanej każdorazowo siedziby Zamawiającego.
3. Wykaz siedzib, do których będą realizowane dostawy:
1) Białystok, ul. Słonimska 1,
2) Białystok, ul. Słonimska 2/2,
3) Białystok, ul. Słonimska 8,
4) Białystok, ul. J.K. Branickiego 3/5,
5) Białystok, ul. I Armii W.P. 2/2,
6) Białystok, ul. J. Kilińskiego 6,
7) Białystok, ul. Nowy Świat 4,
8) Białystok, ul. Lipowa 16,
9) Białystok, ul. Kościelna 1A,
10) Białystok, ul. Bema 60/1,
11) Białystok, ul. Składowa 11,
12) Białystok, ul. Waryńskiego 32A,
13) Białystok, ul. Legionowa 7,
14) Białystok, ul. Warszawska 3,
15) Białystok, ul. Warszawska 21,
16) Białystok, ul. Świętojańska 22,
17) Białystok, ul. Dobra 3,
18) Białystok, ul. Dr. I Białówny 11.
4. W przypadku zmiany jakiejkolwiek siedziby UM, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wskazanej siedziby na inną zlokalizowaną w obrębie miasta Białegostoku. Zmiana siedzib wymienionych powyżej nie powoduje konieczności sporządzania aneksu do umowy a jedynie konieczność poinformowania Wykonawcy na piśmie, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
5. Wymagany jest odbiór od Zamawiającego zużytych tuszy, tonerów, taśm barwiących, głowic, grzałek, pasów transferowych oraz folii i bębnów potwierdzony kartą przekazania odpadu.
6. W zakresie dostawy tuszy, tonerów, taśm i folii koloru czarnego Zamawiający dopuszcza zamienniki (materiały równoważne), w pozostałym zakresie przedmiotem dostawy są wyłącznie materiały oryginalne.
7. Zamawiający, w trakcie realizacji dostawy, zastrzega sobie prawo wyboru materiału oryginalnego lub zamiennika.
8. Poprzez materiał oryginalny Zamawiający rozumie tylko i wyłącznie produkt producenta urządzenia, do którego przeznaczony jest ten materiał.
9. Poprzez materiał zamienny Zamawiający rozumie wszelkie produkty do danego urządzenia nie wyprodukowane przez producenta tego urządzenia, o parametrach eksploatacyjnych (wydajność, jakość wydruku) równoważne do materiałów oryginalnych. Cena zamiennika nie może być wyższa od ceny materiału oryginalnego. Wśród zamienników, które Zamawiający dopuszcza do zaoferowania można wyróżnić:
1) materiały kompatybilne - to produkty innego producenta urządzeń drukujących, które dzięki oparciu urządzeń o te same czy podobne mechanizmy, można wykorzystać również w naszym urządzeniu /Zamawiający zastrzega, że materiały kompatybilne muszą być wyposażone w zgodny z oryginalnym chip/;
2) materiały nowe nieregenerowane - to materiały nowe, produkowane od podstaw. Od materiałów kompatybilnych różnią się tym, że tworzone są z założeniem użytkowania ich w danym urządzeniu /Zamawiający zastrzega, że materiały nowe nieregenerowane muszą być wyposażone w zgodny z oryginalnym chip/.
10. Zamawiający nie dopuszcza oferowania materiałów regenerowanych i podrabianych.
11. Zaoferowane przez wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, w opakowaniach oryginalnych producenta, zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz muszą posiadać 12 miesięczną gwarancję, licząc od daty dostawy materiału.
12. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczanego zamiennika niekorzystnie odbiega od parametrów materiałów oryginalnych, Wykonawca na żądanie Zamawiającego oferowany zamiennik (w asortymencie, którego żądanie dotyczy) wymieni na materiał oryginalny w cenie zamiennika w przeciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji.
13. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczanych zamienników, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia na podstawie ekspertyzy wystawionej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu i wykonanej w ww. serwisie.
14. Warunki realizacji zamówienia: realizacja dostaw sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień telefonicznych lub pisemnych przesyłanych na wskazany przez Wykonawcę nr faksu, w ciągu do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia podanych w załącznikach do SIWZ ilości, w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach ogólnej wartości umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Białystok
Ulica ul. Słonimska 1
Nr domu 1
Miejscowosc Białystok
Kod poczt 15-950
Wojewodztwo podlaskie
Tel 085 869 60 02
Fax 085 869 62 65
Internet www.bialystok.pl
Regon 00051500000000
E mail zzp@um.bialystok.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/03/2017
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 10 000,00 zł. UWAGA: W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt 2 ppkt 1-5 winno w swojej treści wymieniać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Dostawa tuszy, tonerów, taśm barwiących, głowic, bębnów, grzałek i pasów transferowych do drukarek oraz tonerów, folii i bębnów do faksów będących na stanie Urzędu Miejskiego w Białymstoku 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Słonimska 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty (luzem) kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy lub informacji o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonuje, co najmniej dwie dostawy na materiały eksploatacyjne do drukarek i/lub faksów, każda o wartości min. 200 000 zł brutto (w przypadku zamówień wykonywanych - wartość zamówienia wykonanego musi być nie mniejsza niż 200 000 PLN brutto) z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączaniem dowodu, czy zostały wykonane lub są wykonane należycie. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach jw., mające na celu wykazanie spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, podane w walutach obcych, wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Potencjal nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w Sekcji III.4.2) tiret 2 oraz Sekcji III.4.4) tiret 1; 2) warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, będzie badany łącznie - dokumenty określone w Sekcji III.4.1) powinien złożyć co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w Sekcji III.4.1) oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w Sekcji III.4.2) składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z Wykonawców oddzielnie. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach ekonomicznych lub finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia (na lub wg Załącznika nr 6 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że osoba podpisująca takie zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego (ewentualnie pełnomocnictwo należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). W przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów stanowiące dowody, muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz, że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, przekładając w tym celu dokumenty dotyczące w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Udostępnienie potencjału dotyczącego wiedzy i doświadczenia wiąże się z udziałem podmiotu udostępniającego w realizacji zamówienia, np. w formie podwykonawstwa, konsultacji, doradztwa. 4. Dowodami, o których mowa w sekcji III.3.2) są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 1. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. 5. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) tiret 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, 2) dokumenty, o których mowa w sekcji III.4.3.1) tiret 1 lub zastępujący je dokument, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Czas realizacji dostawy od złożenia zamówienia
Kryt 2p 3
Spec www www.bip.bialystok.pl
Spec war Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, Departament Informatyki, pok. 28A
Data skl 30/12/2015
Godz skl 10:30
Miejsce Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, Departament Informatyki, pok. 30 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Za dostawy, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i załączenia ww. dowodów, uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełnienia warunku określonego w sekcji III.3.2). Zamawiający nie wymaga wskazania w wykazie dostaw informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie oraz wskazania wszystkich wykonanych dostaw
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych z zastrzeżeniem. 2. W zakresie zmiany wynagrodzenia dopuszcza się zmiany postanowień umowy jeżeli nastąpi zmiana: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniom zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)