Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
|
Ulica |
Al. Racławickie 14
|
Nr domu |
14
|
Miejscowosc |
Lublin
|
Kod poczt |
20-950
|
Wojewodztwo |
lubelskie
|
Tel |
(81) 445 41 59
|
Fax |
(81) 445 41 63
|
Internet |
http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
|
Regon |
00051406400000
|
E mail |
dzp@kul.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
|
Rodzaj zam inny |
Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
24
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
|
Wiedza |
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
|
Potencjal |
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zdolne |
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja |
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Pozostałe dokumenty, jakie Wykonawca ma dołączyć do oferty:
1) Wypełniony i podpisany formularz Oferta Wykonawcy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ;
2) Zatwierdzony i podpisany formularz Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ;
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie;
4) Do oferty należy dołączyć cennik Wykonawcy dla klienta biznesowego, na podstawie którego będą taryfikowane połączenia międzynarodowe, realizowane poza limitem, połączenia roamingowe oraz połączenia poczty głosowej poza terytorium RP
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień umowy, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy związku z:
1) przedmiotem umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy nastąpi aktualizacja rozwiązań
ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), po zaproponowaniu przez Wykonawcę i zaakceptowaniu przez Zamawiającego urządzeń o parametrach technicznych, jakościowych i innych nie gorszych od parametrów urządzeń stanowiących przedmiot umowy. Zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy;
2) przedmiotem umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy nastąpi wprowadzenie nowej technologii produktu objętego przedmiotową umową, po zaproponowaniu przez Wykonawcę i zaakceptowaniu przez Zamawiającego produktu równoważnego o parametrach technicznych, jakościowych i innych nie gorszych od parametrów urządzeń stanowiących przedmiot umowy. Zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych w szczególności jakości zastosowanych technologii wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy;
3) terminem realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nastąpi konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, po zaproponowaniu przez Wykonawcę i zaakceptowaniu przez Zamawiającego nowego terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy. Zmiana może dotyczyć terminu wykonania umowy bez naliczania kar umownych;
4) terminem i/lub miejscem realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji wcześniejszego lub późniejszego przystąpienia do realizacji umowy po stronie Zamawiającego, po wskazaniu przez Zamawiającego nowego terminu i/lub miejsca realizacji przedmiotu umowy. Zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy. Zmiana może dotyczyć terminu wykonania umowy bez naliczania kar umownych;
5) zmianami właściwych przepisów prawa, tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego, dotyczącymi również zmiany stawki podatku VAT.
6) wysokości ceny, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy;
7) zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
8) wystąpieniem zdarzeń siły wyższej, rozumianej jako zewnętrzne, nieprzewidziane zdarzenia pozostające poza kontrolą Stron, w szczególności wojny i innego działania o charakterze zbrojnym, działania siły przyrody, akty terroru, zamieszki, rozruchy, strajki i inne działania zagrażające porządkowi publicznemu, decyzje lub działania władz publicznych, a także klęski żywiołowe oraz zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Czas dostępności konsultanta dedykowanego Zamawiającemu
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
|
Spec war |
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin Dział Zamówień Publicznych Budynek Collegium Jana Pawła II; pokój C-224
|
Data skl |
26/01/2016
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin Dział Zamówień Publicznych Budynek Collegium Jana Pawła II; pokój C-224
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|