Usługa wykonywania serwisu (konserwacji, przeglądów i napraw) systemu telewizji przemysłowej w Oddziale ZUS w Kielcach i podległych jednostkach terenowych.

Publication date 2015-12-22
End date 2016-01-08 09:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Miejscowość Biłgoraj
Województwo lubelskie
Branża
  • Monitory wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 351180 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 507110002, 323235008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu polegającego na wykonywaniu konserwacji i przeglądów (zwanych łącznie konserwacjami) oraz napraw systemu telewizji przemysłowej znajdującego się w Oddziale ZUS w Kielcach i jego podległych jednostkach terenowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Ulica ul. Kościuszki 103
Nr domu 103
Miejscowosc Biłgoraj
Kod poczt 23-400
Wojewodztwo lubelskie
Tel 84 6881212, 84 6881211
Fax 84 6866974
Internet www.zus.pl
Regon 00001775600000
E mail czp_bilgoraj@zus.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2018
Wadium 1. Wykonawcy są zobowiązani przed upływem terminu składania ofert tj. 08.01.2016r. godz. 9:00 do wniesienia wadium w wysokości 880 zł (słownie: osiemset osiemdziesiąt złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 upzp. tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.). 3. Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania tj. 30 dni od upływu terminu do składania ofert tj. od dnia 08.01.2016r. do dnia 06.02.2016r. 4. W przypadku nie zabezpieczenia oferty dopuszczalną upzp formą wadium Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. 5. Wadium w formie pieniężnej zgodnie z art. 45 ust. 7 upzp Wykonawca wpłaca przelewem z rachunku bankowego na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Dane dotyczące rachunku Zamawiającego na który należy wpłacić kwotę wymaganego wadium: Nr rachunku: 58 1020 5590 0000 0902 9030 7014 Dane banku: PKO BP Centrum Korporacyjne I, ul. Nowogrodzka 35/41 7. Na dyspozycji przelewu wymaganej kwoty wadium należy umieścić informację o tym, że przelewana kwota to wadium dotyczące przedmiotowego przetargu. Informacja na dyspozycji przelewu może mieć następującą postać: WADIUM - PRZETARG KONSERWACJE PRZEGLĄDY I NAPRAWY SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ W O/ZUS W KIELCACH 8. Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno zabezpieczać ofertę począwszy od upływu terminu składania ofert tzn. winno się znaleźć na koncie bankowym Zamawiającego najpóźniej o godz. 9:00 dnia 08.01.2016r. uwzględniając uwarunkowania bankowe (sesje) związane z przelewaniem kwot pieniężnych. 9. Kopię dowodu wpłaty/przelewu wadium zaleca się załączyć do składanej oferty. 10. Wadium w pozostałych akceptowanych formach niepieniężnych regulowanych upzp należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy zachowaniu poniższych zasad: 1) Jeżeli wadium będzie składane osobiście należy je złożyć w sposób i terminie określonym w § 10 ust. 1 pkt 1) i 3) siwz tak jak dla oferty. 2) Jeżeli będzie wysyłane pocztą lub kurierem należy umieścić go w oddzielnej kopercie niż oferta z opisem: WADIUM - PRZETARG KONSERWACJE PRZEGLĄDY I NAPRAWY SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ W O/ZUS W KIELCACH Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju. Centrum Zamówień Publicznych 3) Wadium w ten sposób przekazane musi bezwzględnie wpłynąć w terminie i w miejsce określone w § 10 ust. 1 pkt 3) siwz tak jak dla oferty. 11. Wadium w formie bezgotówkowej winno zawierać co najmniej: 1) wskazanie gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia); 2) wskazanie beneficjenta (Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, Oddział w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj); 3) określenie terminu obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą); 4) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium); 5) gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na każde żądanie; 6) przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). 12. Wadium w formie niepieniężnej jeżeli będzie składane w tej samej kopercie co oferta nie powinno być trwale połączone z ofertą aby Zamawiający mógł go odłączyć i umieścić w depozycie. Wykonawca może z ofertą połączyć trwale kopię wnoszonego wadium w formie niepieniężnej. 13. Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium dla Wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, za wyjątkiem sytuacji określonej w art. 46 ust.4a upzp. 14. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium (ustanawiając stosowny termin do jego wniesienia) przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 upzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 15. Do wadium wnoszonego w poręczeniach i gwarancjach bankowych stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2015r.poz.128 z późn. zm.). 16. Oddział banku zagranicznego może udzielić poręczeń i gwarancji bankowych, jeżeli posiada na wykonywanie tych czynności zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego. 17. Zwrotu wadium dla Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający dokona niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego lub unieważnieniu postępowania. 18. Wadium wniesione w pieniądzu będzie zwracane z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 19. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 upzp
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia.
Wiedza Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca: a) złoży stosowne oświadczenie że spełnia w/w warunek, b) wykaże, że wykonał (lub nadal wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi w zakresie konserwacji, przeglądów i napraw systemów telewizji przemysłowej z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których wykazywane usługi zostały wykonane lub są nadal wykonywane. Przedmiotem wykazywanej usługi w całości lub w części może być serwis techniczny gwarancyjny lub pogwarancyjny urządzeń systemu telewizji przemysłowej. Wykonawca winien szczegółowo wykazać wymagany zakres wykonanych usług głównych wymaganych postawionym warunkiem. Jedna usługa to jedna umowa, w ramach której wykonano lub nadal jest wykonywana usługa w zakresie konserwacji, przeglądów i napraw systemów telewizji przemysłowej odpowiadająca postawionemu warunkowi. Każda wykazywana usługa winna spełniać następujące wymagania: - okres realizowania co najmniej 12 miesięcy, - wartość usługi/umowy powinna wynosić co najmniej 10 000 zł brutto każda. Wykonawca może wykazać zgodnie ze swoim wyborem usługę wykonaną lub/i wykonywaną przy czym: - pod pojęciem usługi wykonanej należy rozumieć usługę zrealizowaną (zakończoną), -pod pojęciem usługi wykonywanej należy rozumieć usługę będącą w trakcie realizacji (usługę aktualnie wykonywaną), której wykonana część spełnia następujące wymagania: - okres realizacji - co najmniej 12 miesięcy, - wartość już zrealizowana wynosi co najmniej 10 000 zł brutto, Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia tj.na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp oraz wymaganych dokumentów.
Potencjal Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia tj.na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia tj.na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia tj.na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1) formularz oferty wypełniony i podpisany wg wzoru określonego zał. nr 5 do siwz; 2) formularz cenowy wypełniony i podpisany wg wzoru określonego zał. nr 6 do siwz; 3) oświadczenie Wykonawcy o tym, że nie należy do grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 upzp jeżeli zachodzi taka sytuacja. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 8 do siwz. Wykonawca składa zamiennie albo listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w sekcji III.4.4) albo przedmiotowe oświadczenie; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty określone powyżej winien złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę podpisuje, potwierdza za zgodność z oryginałem osoba inna niż wynika to z wpisu do KRS lub CEiDG. Pełnomocnictwo należy również załączyć w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Z zastrzeżeniem wynikającym z art. 144 ust. 1 upzp, wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu art. 144 ust.1 upzp jest nieważna. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj. w szczególności: 1) Zmiany związane z przyczynami organizacyjnymi po stronie Odbiorcy: a) pomniejszenie ilości serwisowanych instalacji i urządzeń w przypadku całkowitego wycofania z eksploatacji z adekwatnym pomniejszeniem wynagrodzenia w umowie z tytułu mniejszej ilości instalacji i urządzeń podlegających serwisowi. Zmiana ilości i kosztów podlegających przeglądom i konserwacjom instalacji i urządzeń w umowie następowałaby od przeglądu przed którym Odbiorca poinformował pisemnie Wykonawcę o zmniejszeniu ilości urządzeń podlegających przeglądom i konserwacjom oraz wskaże kwotę o którą zostanie pomniejszone wynagrodzenie, uwzględniającą powyższe zmiany, b) pomniejszenie ilości serwisowanych instalacji i urządzeń w przypadku częściowego wycofania z eksploatacji. W takim przypadku faktyczne wynagrodzenie z tytułu przeglądów i konserwacji w okresie przejściowego wycofania z eksploatacji określonych instalacji i urządzeń zostanie pomniejszone o nieeksploatowane instalacje i urządzenia. Zmiana ilości i kosztów podlegających przeglądom i konserwacjom instalacji i urządzeń w umowie następowałaby od przeglądu przed którym Odbiorca poinformował pisemnie Wykonawcę o zmniejszeniu ilości instalacji i urządzeń podlegających przeglądom i konserwacjom oraz wskaże kwotę o którą zostanie pomniejszone wynagrodzenie, uwzględniającą powyższe zmiany, c) pomniejszenie ilości serwisowanych instalacji i urządzeń w przypadku konieczności wykonania remontu kapitalnego lub modernizacji danej instalacji i urządzenia, które to czynności nie będą realizowane na podstawie niniejszej umowy. Instalacje i urządzenia które zostaną poddane kapitalnemu remontowi lub modernizacji zostaną wyłączone z serwisu w ramach niniejszej umowy na okres udzielonej gwarancji na wykonany remont lub modernizację. Zmiana ilości i kosztów podlegających w tym zakresie przeglądów i konserwacji w umowie następowałaby od przeglądu przed którym Odbiorca poinformował pisemnie Wykonawcę o wyłączeniu określonych instalacji i urządzeń z eksploatacji w celu ich remontu lub modernizacji oraz wskaże kwotę o którą zostanie pomniejszone wynagrodzenie, uwzględniającą powyższe zmiany, d) zmiana terminu płatności lub sposobu jego liczenia wynikająca z przyczyn leżących po stronie Odbiorcy, e) zmiana podwykonawcy ujawnionego w umowie na innego lub rezygnacja z podwykonawcy na rzecz samodzielnej realizacji umowy, f) wydłużenie przez Wykonawcę okresu gwarancji na wykonane naprawy lub części o dowolny okres, g) konieczność wprowadzenia zmiany, która jest korzystna dla Odbiorcy. Wprowadzenie takiej zmiany jest możliwe pod warunkiem, że gdyby hipotetycznie dokonać jej wprowadzenia przed terminem składania ofert nie miałoby to wpływu na krąg Wykonawców ani też na wybór oferty najkorzystniejszej. 2) Zmiany wynikające ze zmiany przepisów prawa: a) wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1, 2 i 5 może ulec zmianie z zastrzeżeniem postanowień lit. b) - e) w przypadku zmiany: - stawki podatku od towarów i usług (VAT), - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z późn. zm.), - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. b) w przypadku zmiany przepisów, o których mowa w lit. a), skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, każda ze Stron umowy, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych zmian do 30 dnia od dnia ich wejścia w życie, może wystąpić do drugiej strony o dokonanie odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia, c) podstawą do dokonania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia, będzie przedstawiona każdorazowo Zamawiającemu i Odbiorcy kalkulacja kosztów Wykonawcy, potwierdzająca wpływ wejścia w życie przepisów dokonujących te zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację potwierdzającą poprawność dokonanej kalkulacji wraz z dowodami uzasadniającymi zmianę wynagrodzenia, d) przed podjęciem decyzji o zwiększeniu wynagrodzenia Zamawiający i Odbiorca dokona weryfikacji zasadności oraz poprawności obliczeń dokonanych przez Wykonawcę w zakresie żądanej zmiany wynagrodzenia, a także oceny możliwości sfinansowania wyższego wynagrodzenia w ramach środków posiadanych w planie finansowym Odbiorcy, zatwierdzonym na dany rok, e) w przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę braku możliwości zabezpieczenia środków finansowych na zwiększenie wynagrodzenia, Zamawiający dokona stosownego skrócenia okresu świadczenia usług, f) konieczność wprowadzenia innych zmian w umowie wynikająca z innych zmian bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w oparciu, o które realizowana jest umowa, 3) zmiana nr rachunku bankowego na który jest regulowane wynagrodzenie za wykonaną usługę; 4) zmiana okresu realizacji umowy tj. skrócenie terminu końcowego do którego miała być realizowana w wyniku wyczerpania maksymalnej wartości umowy, określonej w § 4 ust.1. 4. Nie stanowi zmiany umowy w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (w szczególności zmiana danych teleadresowych); 2) zmiana osób upoważnionych do koordynacji realizacji umowy o których mowa w § 10 ust. 5; 3) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy, do których stosować należy przepisy obowiązujące w danym czasie; 4) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy z zastrzeżeniem, że posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje wymagane umową i siwz o czym Wykonawca każdorazowo obowiązany jest informować Odbiorcę z wyprzedzeniem umożliwiającym realizację umowy. 5. Zmiany, o których mowa w ust. 3 dokonywane są w drodze porozumienia Stron w formie aneksu do umowy za wyjątkiem ust. 3 pkt 1) lit. a) - c). 6. Zmiany, o których mowa w ust. 4 pkt 1), 2) i 4) oraz w ust. 3 pkt 1) lit. a) - c) dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia Strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej Stronie.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 cena brutto 1 roboczogodziny w przypadku napraw
Kryt 2p 6
Kryt 3 czas naprawy w przypadku awarii
Kryt 3p 4
Spec www www.zus.pl
Spec war Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj
Data skl 08/01/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Oddział ZUS w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj sala obsługi klienta stanowisko: INFORMACJA OGÓLNA - dziennik podawczy
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1.Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie ogólnym nie mającym charakteru oświadczeń woli w imieniu Zamawiającego (wyjaśnianie siwz) w rozumieniu art. 38 ust.1 upzp: a)Dariusz Cios - Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 02, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103, b)Monika Bednarz - Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 12, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103. 2. Osoby o których mowa w ust. 2 udzielają informacji w godz. 8:00 do 14:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Nr sprawy nadany przez Zamawiającego 030000/271/15/2015-CZP
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)