Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Zespołu Szkolno Przedszkolnego Nr 1 w Zakroczymiu w okresie 01.01.2016 do 31.12.2016
Publication date | 2015-12-22 |
End date | 2015-12-30 09:30:00 |
Instytucja | Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zakroczymiu |
Miejscowość | Zakroczym |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 351342 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 158100009, 152000000, 32200009, 151000009, 158000006, 158510008, 155000003, 158960005, 31425003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki od 1a do 1i 3. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 5 dni po dacie dostawy oraz z cechami podanymi w SIWZ. 4. Poszczególne zamówienia będą składane telefonicznie. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. 6. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 7. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. 8. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.) 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów. 10. Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dn. 20.01.2004r o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęce go (Dz.U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.) 11. Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami 12. Mrożonki mają być dostarczane do szkoły w formie nie rozmrożonej. Kody CPV: Część I - PIECZYWO I WYROBY PIEKARSKIE - CPV 15810000-9 Część II - MROŻONE RYBY I PRZETWORY RYBNE - CPV 15200000-0 Część III - OWOCE WARZYWA - CPV 03220000-9 Część IV - MIĘSO, PRODUKTY MIĘSNE, WĘDLINY - CPV 15100000-9 Cześć V - RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE - CPV 15800000-6 Część VI - WYROBY GARMAŻERYJNE - CPV 15851000-8 Część VII - PRODUKTY MLECZARSKIE - CPV 15500000-3 Część VIII - MROŻONE WARZYWA I OWOCE - CPV 15896000-5 Część IX - JAJA - CPV 01242000-5 |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zakroczymiu |
Ulica | ul. O.H. Koźmińskiego 63 |
Nr domu | 63 |
Miejscowosc | Zakroczym |
Kod poczt | 05-170 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 0-22 7852210 |
Fax | 0-22 7852210 |
Regon | 00067931600000 |
E mail | sp.zakroczym@poczta.onet.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | U |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 9 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2016 |
Wadium | NIE DOTYCZY |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | www.bip.zakroczym.pl |
Spec war | sekretariacie Zespołu Szkolno Przedszkolnego Nr 1 w Zakroczymiu ul Koźmińskiego 63 |
Data skl | 30/12/2015 |
Godz skl | 09:30 |
Miejsce | sekretariacie Zespołu Szkolno Przedszkolnego Nr 1 w Zakroczymiu ul Koźmińskiego 63 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |