Dostawa sprzętu medycznego

Publication date 2015-12-23
End date 2015-12-31 09:30:00
Instytucja Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Brezenty, żagle do łodzi, desek windsurfingowych lub pojazdów lądowych; markizy, zasłony przeciwsłoneczne, namioty i sprzęt kempingowy,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 189401 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 331100008, 391131008, 331000001, 385100003, 391431124, 395225105, 331578003, 331922107, 349283001, 331821000, 331670008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 16 pakietów.

Opis

Pakiet nr 1 - AlkomatPakiet nr 2 - Fotel zabiegowy okulistycznyPakiet nr 3 - Głowica do USGPakiet nr 4 - Mikroskop laboratoryjnyPakiet nr 5 - Zmywarka do naczyńPakiet nr 6 - Materace przeciwodleżynowe z pompamiPakiet nr 7 - PulsoksymetrPakiet nr 8 - Koncentrator tlenuPakiet nr 9 - DemineralizatorPakiet nr 10 - Stół do rehabilitacjiPakiet nr 11 - Barierki do łóżekPakiet nr 12 - Lampa statywowa ledowaPakiet nr 13 - Głowica ultradźwiękowaPakiet nr 14 - DefibrylatorPakiet nr 15 - Pompa infuzyjna jednostrzykawkowa ze statywemPakiet nr 16 - Lampy operacyjne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Ulica ul. Kościuszki 28
Nr domu 28
Miejscowosc Płock
Kod poczt 09-402
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 24 3645100, 3645124
Fax 24 3645102, 3645249
Internet www.szpitalplock.pl
Regon 61141659000000
E mail zamowienia_publiczne@plockizoz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rodzaj zam inny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 16
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wiedza - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i instalacji przedmiotu zamówienia tego samego rodzaju (tj. lampy operacyjne), o wartości brutto min. 80 000,00 zł
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i instalacji przedmiotu zamówienia tego samego rodzaju (tj. lampy operacyjne), o wartości brutto min. 80 000,00 zł
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty 1.Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - wg Załącznika Nr 3 do SIWZ 2.Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - wg Załącznika Nr 6.1 - 6.16 do SIWZ - dotyczy oferowanych pakietów 3.Wypełniony i podpisany formularz Parametry techniczno - użytkowe - wg Załącznika Nr 1.1.- 1.16. do OPZ - dotyczy oferowanych pakietów 4.Wypełniony i podpisany formularz Warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego - wg Załącznika Nr 1.1.1. - 1.16.1., do OPZ - dotyczy oferowanych pakietów. 5.Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy przewiduje się zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z § 6 pkt 1 - Istotnych postanowień umowy Załącznik nr 2 do SIWZ
Kryt cena C
Spec www www.szpitalplock.pl
Spec war Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, Dział Zamówień Publicznych, pok. Nr 203.
Data skl 31/12/2015
Godz skl 09:30
Miejsce Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, Dział Zamówień Publicznych, pok. Nr 203.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)