Zakup papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w podziale na 2 części

Publication date 2015-12-23
End date 2016-01-05 09:30:00
Instytucja Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tusz,
  • Rejestry papierowe lub tekturowe,
  • Bloki papierowe,
  • Foldery,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Kleje,
  • Skrzynki na liczniki i taśma

Szczegóły

Numer ogłoszenia 351910 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 226000006, 301992301, 301994107, 301921332, 301925006, 301921600, 444242000, 301921112, 301921215, 228100001, 301995005, 301926007, 301921253, 301976442, 228160003, 301972204, 249100006, 301973205, 301970006, 228521008, 301971007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych w podziale na 2 części:CZĘŚĆ I- zakup wraz z sukcesywnymi dostawami i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego w ciągu 2016 roku papieru kserograficznego format A4 i A3oraz materiałów biurowych na potrzeby pracowników Centrali KRUS w Warszawie; CZĘŚĆ II- zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w ciągu 2016 roku, 12 835 ryz papieru kserograficznego format A4 na potrzeby jednostek organizacyjnych KRUS i Przedsiębiorstwa Informatyki ZETO Bydgoszcz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SIWZ. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składania ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SWIZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne

Opis

Zakup wraz z sukcesywnymi dostawami i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego w ciągu 2016 roku papieru kserograficznego format A4 i A3 oraz materiałów biurowych na potrzeby pracowników Centrali KRUS w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SIWZ. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składania ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalneZakup wraz z dostawą i rozładunkiem w ciągu 2016 roku, 12 835 ryz papieru kserograficznego format A4 na potrzeby jednostek organizacyjnych KRUS
i Przedsiębiorstwa Informatyki ZETO Bydgoszcz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SIWZ. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składania ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Ulica Al. Niepodległości 190
Nr domu 190
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-608
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5926420, 5926590
Fax 022 5926663
Internet www.krus.gov.pl
Regon 01251326200000
E mail bzp@krus.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - dla części I - 2 900 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych); - dla części II - 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
Potencjal Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty -wypełniony Formularz oferty wg wzoru zawartego w SIWZ, Rozdział III - Formularz oferty i Załączniki do SIWZ; -dowód wniesienia wadium; -pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub wystawcę pełnomocnictwa) [wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]; -dokumenty potwierdzające zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w przypadku określonym w pkt IV. 3 SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej lub kilku z następujących okoliczności: a) w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy; b) w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego; c) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy; d) wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeby w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru dostawy.
Kryt cena A
Spec www www.krus.gov.pl
Spec war Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego- Centrala, Biuro Zamówień Publicznych, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa
Data skl 05/01/2016
Godz skl 09:30
Miejsce Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego- Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, pok. 101- Kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)