Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
|
Ulica |
ul. ks. I. J. Skorupki 21
|
Nr domu |
21
|
Miejscowosc |
Łódź
|
Kod poczt |
90-532
|
Wojewodztwo |
łódzkie
|
Tel |
42 638 48 88
|
Fax |
42 638 48 77
|
Internet |
www.uml.lodz.pl
|
Regon |
00051418200000
|
E mail |
m.jermolinska@uml.lodz.pl; w.seliga@uml.lodz.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/12/2016
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Wiedza |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Potencjal |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w punkcie III.4.3.1 W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wskazane w pkt III.4.2 i III.4.4 musi złożyć każdy z nich, z zastrzeżeniem, iż oświadczenia, o których mowa w pkt III.4, mogą zostać złożone przez Pełnomocnika, jeżeli z treści
pełnomocnictwa wynika takie upoważnienie
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Szczegółowe uregulowania znajdują się w paragrafie 5 wzoru umowy.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin realizacji zamówienia
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
|
Spec war |
Wydział Zamówień Publicznych
w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21,Łódź, fax: +48 (42)
638-48-77, e-mail: zamowienia@uml.lodz.pl
|
Data skl |
04/01/2016
|
Godz skl |
12:30
|
Miejsce |
Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta
Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21 pok. 8
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
17.1 Zamawiający nie przewiduje:
17.1.1 zawarcia umowy ramowej,
17.1.2 wprowadzenia zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia,
17.1.3 składania ofert wariantowych,
17.1.4 rozliczania w walutach obcych,
17.1.5 aukcji elektronicznej,
17.1.6 dynamicznego systemu zakupów,
17.1.7 zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
17.1.8 udzielanie zamówień uzupełniających,
17.2 Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o:
50 % wartości umowy określonej dla Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego
50 % wartości umowy określonej dla Biura ds. Partycypacji Społecznej.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, rozliczenie tej części dostaw nastąpi przy zastosowaniu cen jednostkowych brutto, podanych w załączniku do umowy z zastrzeżeniem zmiany stawek podatku VAT oraz z § 6 ust 3 umowy. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości dostaw będących przedmiotem umowy, w wyniku zwiększonego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia.
17.3 Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.
Postępowanie jest prowadzone przez Oddział ds. Postępowań kluczowych.
Osoba do kontaktu: Magdalena Michalska
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|